Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »


Franky R.


Fabian

Citaat van: Franky R. op 07 juli 2012 - 13:17:17
Goh, men wordt wakker... :P :P :P   veel Amsterdammers hebben een verstandelijke beperking.


;) ;) ;)
Is niet helemaal eerlijk aangezien ze Bonnie St.Claire meerekenen. Dat tikt wel aan hoor!

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 07 juli 2012 - 13:24:42
Citaat van: Franky R. op 07 juli 2012 - 13:17:17
Goh, men wordt wakker... :P :P :P   veel Amsterdammers hebben een verstandelijke beperking.


;) ;) ;)
Is niet helemaal eerlijk aangezien ze Bonnie St.Claire meerekenen. Dat tikt wel aan hoor!


LOL...St. Claire...Een IQ lager dan die van een Oran Oetang... ;D ;D ;D ..."Poor Amsterdam"! ;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 07 juli 2012 - 13:28:17
[LOL...St. Claire...Een IQ lager dan die van een Oran Oetang... ;D ;D ;D ..."Poor Amsterdam"! ;)
Kijk dat bedoel ik. Die hele dierentuin in Amsterdam is slimmer dan Bonny!

Wizard

Zo, ik ben weer in het land! :) Ik heb ontzettend genoten van Karpathos. Een paradijsje op aarde. Fantastische natuur, dus veel lopen, erg mooie zee en er zit veel historie verscholen. Resultaat; oude wrakschepen, véél ruïnes, veel verhalen. En natuurlijk geld, hoe leger de fles Uozo, hoe dikker de sigaren des te sterker de verhalen worden. ;D Maar al met al was dit op en top genieten. Een aanrader voor cultuursnuivers. Los daarvan een fantastische sunset en de keuken van Griekenland smaakt goed. ;)

Fabian

Citaat van: Wizard op 09 juli 2012 - 18:30:21
Zo, ik ben weer in het land! :) Ik heb ontzettend genoten van Karpathos. Een paradijsje op aarde. Fantastische natuur, dus veel lopen, erg mooie zee en er zit veel historie verscholen. Resultaat; oude wrakschepen, véél ruïnes, veel verhalen. En natuurlijk geld, hoe leger de fles Uozo, hoe dikker de sigaren des te sterker de verhalen worden. ;D Maar al met al was dit op en top genieten. Een aanrader voor cultuursnuivers. Los daarvan een fantastische sunset en de keuken van Griekenland smaakt goed. ;)
Klinkt heerlijk. Ik vertrek vrijdag richting Frankrijk...

Wizard

Lekker! Ben geen Frankrijk-gek maar Frankrijk kent erg fraaie natuurstreken. Kleine dorpjes in het zuiden van Frankrijk. Ook dan ga je een jaartje of 30 terug in de tijd. Geweldig!

Fabian

Citaat van: Wizard op 09 juli 2012 - 22:59:44
Lekker! Ben geen Frankrijk-gek maar Frankrijk kent erg fraaie natuurstreken. Kleine dorpjes in het zuiden van Frankrijk. Ook dan ga je een jaartje of 30 terug in de tijd. Geweldig!
Klopt helemaal. Ik ga al bijna mijn hele leven naar Frankrijk op vakantie dus ken het land wel een beetje. Ben benieuwd waar ik dit keer terecht kom...

Franky R.

Geef mij maar Thailand.... :P

Fabian

Citaat van: Franky R. op 10 juli 2012 - 13:10:07
Geef mij maar Thailand.... :P
Als ik Thailand kon betalen en inpakken dan had ik het je kado gegeven. ;)

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 10 juli 2012 - 13:11:29
Citaat van: Franky R. op 10 juli 2012 - 13:10:07
Geef mij maar Thailand.... :P
Als ik Thailand kon betalen en inpakken dan had ik het je kado gegeven. ;)
;D ;D ;D
Dank je wel, hoor! Erg vriendelijk van je? Je zou toch wel meekomen?


Fabian

Citaat van: Franky R. op 10 juli 2012 - 13:27:03
Citaat van: Fabian van Tiel op 10 juli 2012 - 13:11:29
Citaat van: Franky R. op 10 juli 2012 - 13:10:07
Geef mij maar Thailand.... :P
Als ik Thailand kon betalen en inpakken dan had ik het je kado gegeven. ;)
;D ;D ;D
Dank je wel, hoor! Erg vriendelijk van je? Je zou toch wel meekomen?


Natuurlijk zou ik meegaan!

Enzo

Citaat van: Wizard op 09 juli 2012 - 18:30:21
Zo, ik ben weer in het land! :) Ik heb ontzettend genoten van Karpathos. Een paradijsje op aarde. Fantastische natuur, dus veel lopen, erg mooie zee en er zit veel historie verscholen. Resultaat; oude wrakschepen, véél ruïnes, veel verhalen. En natuurlijk geld, hoe leger de fles Uozo, hoe dikker de sigaren des te sterker de verhalen worden. ;D Maar al met al was dit op en top genieten. Een aanrader voor cultuursnuivers. Los daarvan een fantastische sunset en de keuken van Griekenland smaakt goed. ;)

Ah, welkom terug Wizard. Helemaal opgeladen?  8)