Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: sanderalonso op 02 juli 2012 - 21:35:49
Ik verveel me
Tja wat kan ik daar op zeggen... ik verveel me in ieder geval niet...

Enzo

Citaat van: sanderalonso op 02 juli 2012 - 21:35:49
Ik verveel me

Ik ook, er gebeurd even niks in de F1 wereld...

Fabian

Citaat van: Enzo op 03 juli 2012 - 09:54:44
Citaat van: sanderalonso op 02 juli 2012 - 21:35:49
Ik verveel me

Ik ook, er gebeurd even niks in de F1 wereld...
Dat is nu even anders. De Villota in het ziekenhuis en ik zit te wachten op een statement van Marussia.

SDG

Citaat van: sanderalonso op 02 juli 2012 - 21:35:49
Ik verveel me

Even wat sluikreclame maken: lees mijn artikelen over de Formule 1-geschiedenis. Vandaag zowaar over Sebastian Vettel!  :)

Fabian

Citaat van: SDG op 03 juli 2012 - 13:19:34
Citaat van: sanderalonso op 02 juli 2012 - 21:35:49
Ik verveel me

Even wat sluikreclame maken: lees mijn artikelen over de Formule 1-geschiedenis. Vandaag zowaar over Sebastian Vettel!  :)
Kleine Vetteltje is jarig!

Franky R.


SanderD


SanderD

Morgen sportdag >:( >:( :( :(

We gaan dit keer 'lekker' survivalen:(

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 03 juli 2012 - 14:57:28
Morgen sportdag >:( >:( :( :(

We gaan dit keer 'lekker' survivalen:(


Zo stom...als ik ergens een hekel aan heb...Ga dan fietsen of zo. Maar nee, we gaan 'survivalen'...Sterkte, Sander... :(

Fabian

Ik vond dat wel lachen survivalen. Moest in de vierde verplicht naar de Ardennen, maar ik vond het niet zo erg. Lekker mountainbiken, hoogteparcours, vlot bouwen, rots klimmen. Al moet ik toegeven dat ik bij het vlot bouwen wel mee hielp met bouwen maar het vertikte om het smerige water in te gaan. Rots klimmen en abseilen vond ik helemaal niks. Iedereen had bergschoenen mee maar ik ging op mijn gympies omhoog en gleed wel zes keer uit. Bij abseilen ben ik vijftig keer tegen de rots geknald met als gevolg dat mijn hele scheenbeen open lag...

Veel plezier Sander!

SanderD

Citaat van: Fabian van Tiel op 03 juli 2012 - 16:22:03
Ik vond dat wel lachen survivalen. Moest in de vierde verplicht naar de Ardennen, maar ik vond het niet zo erg. Lekker mountainbiken, hoogteparcours, vlot bouwen, rots klimmen. Al moet ik toegeven dat ik bij het vlot bouwen wel mee hielp met bouwen maar het vertikte om het smerige water in te gaan. Rots klimmen en abseilen vond ik helemaal niks. Iedereen had bergschoenen mee maar ik ging op mijn gympies omhoog en gleed wel zes keer uit. Bij abseilen ben ik vijftig keer tegen de rots geknald met als gevolg dat mijn hele scheenbeen open lag...

Veel plezier Sander!

Nou, wij gaan in een boompje klimmen van 2 meter, en door sloten heen lopen ofzo. Ik vrees dat ik weinig plezier zal gaan beleven, maargoed, dan heb ik dat ook mee gemaakt.

Fabian

Citaat van: sanderalonso op 03 juli 2012 - 16:36:48
Nou, wij gaan in een boompje klimmen van 2 meter, en door sloten heen lopen ofzo. Ik vrees dat ik weinig plezier zal gaan beleven, maargoed, dan heb ik dat ook mee gemaakt.
Haha. Wij hadden hoogteparcours op tien meter en dan moet je jezelf zekeren. Was alleen vergeten bij de kabelbaan om mijn zekering goed over de lijn te doen. Maar goed ik vond het erg leuk dus ik hoop dat voor jou hetzelfde geldt.

Franky R.

Als ik kinderen van jullie leeftijd had, dan zou ik nooit toestemming geven. Al dat overdreven en 'hippe' gedoe met abseilen, klimmen en weet ik wat nog meer...


En als het fout gaat, dan kijkt iedereen een andere kant op of lopen ze te miepen dat 'ze niet weten hoe het kon gebeuren'....Pfffff...


Gewoon een flinke fietstocht, op de moutainbike bijvoorbeeld, is IMHO ook een leuk evenement in groepsverband?! Of word ik oud?!


En scheelt dat jullie nog niet aan bungeejumping doen... ::)

Fabian

Nee hoor Franky je wordt niet oud. Bij ons was het zo dat je verplicht mee moest alleen met een heel erg speciale reden mocht je thuisblijven.
Ik schrok me kapot toen ik aan het einde mijn katrol van de lijn afhaalde en zag dat ie niet goed vast zat, want ik had twintig meter naar beneden kunnen vallen, maar goed. Dat hele weekend was in het kader van teambuilding en we zaten daar met alle havo klassen. Persoonlijk vond ik de mountainbike tocht van 20 kilometer het leukst. Er was de keuze tussen 10 en 20 kilometer en ik koos voor de 20. Was helemaal kapot aan het einde en heb daarna zes droge boterhammen naar binnen gegooid. Heerlijk door de modder en bij afdaling lekker hard naar beneden gaan.

SanderD

Citaat van: Franky R. op 03 juli 2012 - 18:10:20
Als ik kinderen van jullie leeftijd had, dan zou ik nooit toestemming geven. Al dat overdreven en 'hippe' gedoe met abseilen, klimmen en weet ik wat nog meer...


En als het fout gaat, dan kijkt iedereen een andere kant op of lopen ze te miepen dat 'ze niet weten hoe het kon gebeuren'....Pfffff...


Gewoon een flinke fietstocht, op de moutainbike bijvoorbeeld, is IMHO ook een leuk evenement in groepsverband?! Of word ik oud?!


En scheelt dat jullie nog niet aan bungeejumping doen... ::)

Bij mij zal het wel niet zo heftig worden hoor. We moeten door een slootje lopen, in een boom klimmen, over een touwbrug (10 cm boven het water ofzo) en nog meer van dat zulk ongein