Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

JimPunkRawker


F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

SanderD

Het regent, maar nog steeds geen tornado... :( :'(

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 15 juni 2012 - 09:29:27
Het regent, maar nog steeds geen tornado... :( :'(


Wees voorzichtig met wat je wenst... :P

Wizard

Zo, eindelijk weekend. Mag ook wel na een overbeladen week. En volgende week zal niet veel anders zijn. Schrale troost: het is mijn laatste week. Daarna vakantie......

Fabian

Goede chauffeurs die Russen!
Zou Petrov in Moskou ook zo door de stad rijden?
http://www.youtube.com/watch?v=8-Ok7miVrVg&feature=player_embedded

SanderD

Haha ik had hem ook al gezien

Franky R.

Citaat van: Wizard op 15 juni 2012 - 17:34:23
Zo, eindelijk weekend. Mag ook wel na een overbeladen week. En volgende week zal niet veel anders zijn. Schrale troost: het is mijn laatste week. Daarna vakantie......


Duh,


En na je vakantie kun je weer aan de bak. En je weet al dat de eerste weken na je vakantie het zwaarst zijn...Fijne vakantie alvast, Wizard! :P


;D ;D ;D

Wizard

@ Fabian: Had hem al gezien. Zitten best een paar heftige crashes tussen.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 19 juni 2012 - 16:57:51
Citaat van: Wizard op 15 juni 2012 - 17:34:23
Zo, eindelijk weekend. Mag ook wel na een overbeladen week. En volgende week zal niet veel anders zijn. Schrale troost: het is mijn laatste week. Daarna vakantie......


Duh,


En na je vakantie kun je weer aan de bak. En je weet al dat de eerste weken na je vakantie het zwaarst zijn...Fijne vakantie alvast, Wizard! :P


;D ;D ;D

Geen last van. Nu is het zwaarst. Veel dingen die nog moeten gebeuren, risico analyses die er door moeten worden gedrukt voordat ik op vakantie ga en dan ook ineens 3 inspecties die tussendoor komen en vandaag de hele dag bezig geweest met gesprekken over certificaten. Als je het druk hebt, komt er ineens een hele hoop op die grote stapel daar waar ik rustig wilde afbouwen. Niet dus....

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 19 juni 2012 - 11:53:33
Goede chauffeurs die Russen!
Zou Petrov in Moskou ook zo door de stad rijden?
http://www.youtube.com/watch?v=8-Ok7miVrVg&feature=player_embedded


Neuh,


Die vliegt per helikopter over het gepeupel heen...Waarom je carrière in de waagschaal stellen door je je op de openbare Russische weg te wagen?! ;)


BTW,


Net GTA. Echt, bij sommige crashes denk ik "Echt, had je echt niet kunnen ontwijken/remmen?"
Chinezen kunnen er ook wat van...Die klappen zelfs per fiets of scooter op elkaar. Indiërs zijn meer bedreven in claxonneren dan verkeerstechnisch inzicht.


En toch kan het...in Saigon, Vietnam;


Franky R.

Citaat van: Wizard op 19 juni 2012 - 17:03:44
Citaat van: Franky R. op 19 juni 2012 - 16:57:51
Citaat van: Wizard op 15 juni 2012 - 17:34:23
Zo, eindelijk weekend. Mag ook wel na een overbeladen week. En volgende week zal niet veel anders zijn. Schrale troost: het is mijn laatste week. Daarna vakantie......


Duh,


En na je vakantie kun je weer aan de bak. En je weet al dat de eerste weken na je vakantie het zwaarst zijn...Fijne vakantie alvast, Wizard! :P


;D ;D ;D

Geen last van. Nu is het zwaarst. Veel dingen die nog moeten gebeuren, risico analyses die er door moeten worden gedrukt voordat ik op vakantie ga en dan ook ineens 3 inspecties die tussendoor komen en vandaag de hele dag bezig geweest met gesprekken over certificaten. Als je het druk hebt, komt er ineens een hele hoop op die grote stapel daar waar ik rustig wilde afbouwen. Niet dus....


Bizar,


Bij mij is het altijd omgekeerd (geweest)...Rustig afbouwen voor de vakantie, en bij terugkomst breekt de hel los want dan hebben ze wat werk voor je "opgespaard"...die klootzakken/tuttebellen... >:( >:( >:(

Fabian

Citaat van: Wizard op 19 juni 2012 - 17:01:48
@ Fabian: Had hem al gezien. Zitten best een paar heftige crashes tussen.
Zeker weten. Snap echt niet hoe ze daar rijden.

Fabian

Weten jullie dat het vandaag Justin Bieber Day is? Ik stel voor om er ook meteen zijn sterfdag van te maken, zijn we daar ook weer van af :P

JimPunkRawker

Citaat van: Fabian van Tiel op 20 juni 2012 - 16:32:13
Weten jullie dat het vandaag Justin Bieber Day is? Ik stel voor om er ook meteen zijn sterfdag van te maken, zijn we daar ook weer van af :P
ik wist het niet, nu wel....  >:(

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Fabian

Citaat van: JimPunkRawker op 20 juni 2012 - 20:10:51
Citaat van: Fabian van Tiel op 20 juni 2012 - 16:32:13
Weten jullie dat het vandaag Justin Bieber Day is? Ik stel voor om er ook meteen zijn sterfdag van te maken, zijn we daar ook weer van af :P
ik wist het niet, nu wel....  >:(
Sorry. Wilde deze zeer belangrijke dag niet aan jullie voorbij laten gaan :P