Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Senergy op 18 juli 2011 - 10:57:19
Citaat van: Franky R. op 15 juli 2011 - 23:23:53
Citaat van: Senergy op 15 juli 2011 - 15:48:23
wow valt mij net op in Franky's afbeelding.

ik wist niet da McLaren nu doorgaat als Franky Racing en gesponsord wordt door GPpits.net en Franky Boy  :P


Als je heel lief bent, maar je de wagens schoonpoetsen na elke VT... ;)

Hmmm als ik hem erna mag droogrijden ook  :D
dan wil ik zelfs de HRT schoonmaken  ;)

Scherp, heel scherp...iets te scherp! De baan is al aan een ander vergeven... :-*





Wizard

Zegt me weinig. Maar is dus fake?

Enzo

Citaat van: Wizard op 19 augustus 2011 - 12:44:56
Zegt me weinig. Maar is dus fake?

Yep, maar een hele knappe fake imo.  8)



Wizard

Geen idee of de link hier mag, maar wil hem jullie niet onthouden. Hoewel ik Wilders best op het randje vind, tijdens het debatteren, vind ik deze toch erg strak ingekopt. De tweede kamer ligt dan ook dubbel. Voor diegene die hem nog niet gezien hebben: Enjoy!!


Sabai

 
Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 11:44:56
Geen idee of de link hier mag, maar wil hem jullie niet onthouden. Hoewel ik Wilders best op het randje vind, tijdens het debatteren, vind ik deze toch erg strak ingekopt. De tweede kamer ligt dan ook dubbel. Voor diegene die hem nog niet gezien hebben: Enjoy!!




;D ;D ;D ;D die is echt goed .. had ook nog andere gezien bij dwdd echt humor hoe ze Job te kijk zetten ;D

Wizard


Franky R.

Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 11:44:56
Geen idee of de link hier mag, maar wil hem jullie niet onthouden. Hoewel ik Wilders best op het randje vind, tijdens het debatteren, vind ik deze toch erg strak ingekopt. De tweede kamer ligt dan ook dubbel. Voor diegene die hem nog niet gezien hebben: Enjoy!!




Huh?


Een dikke nep-fragmentje...DWDD heeft wel vaker van die "tv-momentjes"!

Jozef

Citaat van: Wizard op 25 september 2011 - 11:44:56
Geen idee of de link hier mag, maar wil hem jullie niet onthouden. Hoewel ik Wilders best op het randje vind, tijdens het debatteren, vind ik deze toch erg strak ingekopt. De tweede kamer ligt dan ook dubbel. Voor diegene die hem nog niet gezien hebben: Enjoy!!



Dude, heb je echt niet door dat dit knip- en plakwerk is? ;D ;D ;D ;D

Wizard