Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Het blijft voor mij onbegrijpelijk, ondanks dat ik het gisterenavond al hoorde op het nieuws blijft het vreemd telkens ik er aan denk. Zo plots. Ok, hij takelde af en er waren de wildste geruchten, maar het is niet dat hij al in het ziekenhuis lag ofzo. Zeker nu met de concertreeks in het vooruitzicht, is het enorm plots.
Ik heb lang blijven hopen dat hij nog nieuwe singles zou uitbrengen, maar nu kan ik dat uiteraard wek volledig vergeten. Zonde. :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik vind dat akelig, hoe die aftakelde. Ik vraag mij altijd af wat daar de oorzaak van was. Waarschijnlijk heel veel drugs, maar misschien toch ook de vele operaties die niet echt gezond waren.

supersteven

heel spijtig en een van de zwartste dagen voor de muziekwereld en en ook verschrikkelijk voor de familie
en om het nog erger te maken is er de zelfmoord van yasmine waarvan ik alleen kan zeggen dat ik die ooit gezien heb tijdens de gouden tien om te zien periode maar geen interesse heb voor haar rode loper. spijtig dat ze de scheiding niet aankon. maar toch is het een verschrikkelijk verlies :'(
let the sunshine shine in your heart

Supermariobros

't Is vandaag B-H-loze vrijdag = Tett'ndag  :D

Ferrari 2010

Waar is de tijd dat dit topic met posts als onderstaande werd gevuld?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan


Tim C


Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 28 juni 2009 - 12:10:07
Tent'n?
Das voor de vrouwen, voor ons zijn de Tett'n!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Karel Van Miert, Yasmine, Farrah Fawcett (van Charlie's Angels), Michael Jackson, het is de week van de overlijdende bekenden, en vandaag is er nog eentje bijgekomen: 's werelds meest bekende tv-verkoper, Billie Mays is dood.

Ik ken hem vooral van de gedubde versies van zijn spotjes, zoals deze:

Oh no, someone ate spaghetti in the shower again!

Ferrari 2010

En hoe waarschijnlijk, volgens wikipedia is zijn hoofd door iets geraakt tijdens een onzachte landing met een vliegtuig en is hij in zijn slaap overleden. Ook niet bepaald dat je gaat verwachten dat die niet meer wakker gaat worden, was immers ook maar begin de 50 :-\

De gedubde spotjes heb ik ook vaak gezien, er is dan ook een tijd geweest dat je overdag geen commerciële zender kon opzetten zonder zijn hoofd te zien ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Howla, ik heb zojuist voor de eerste keer in mijn leven een wasmachine in gang gezet. Spannend!!!

Komen de sokken er nog stinkender uit dan ze erin gegaan zijn? Is die broek ineens 3 maten te klein? Zou dat echt afgeven, die knalrode t-shirt samen met die stapel witte onderbroeken? Of... is de deur niet goed dicht en ligt er straks een vijver van 40°C in onze berging?

Blijf kijken, en kom het te weten na de reclame!

Supermariobros

En Jasper, hoe is het afgelopen?  ;)

Jasper


Ferrari 2010

Blijkbaar zijn bij Jasper ook de ouders op reis. Hier gaat dat spannende moment één van de komende dagen ook plaatsvinden ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.