Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 08 januari 2009 - 21:34:53
De hoeveelheid smog binnen de perken houden misschien? :P
En wat is dan het nut van een snelheidsvertraging van 70 naar 50km/h? (zoals in Brussel)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik zou denken: omdat er dan minder fijn stof wordt uitgestoten? :P

En er is nog een neveneffect natuurlijk, dat meer psychologisch is. Sommige mensen denken: "50 per uur maar? Dan pak ik wel de trein." Dan heb je nog minder fijn stof uiteraard.

Ferrari 2010

#3302
Citaat van: Jasper op 09 januari 2009 - 16:12:18
Ik zou denken: omdat er dan minder fijn stof wordt uitgestoten? :P

En er is nog een neveneffect natuurlijk, dat meer psychologisch is. Sommige mensen denken: "50 per uur maar? Dan pak ik wel de trein." Dan heb je nog minder fijn stof uiteraard.
Ik betwijfel of er minder fijn stof wordt uitgestoten bij 50 dan bij 70. Bij mijn weten ligt het laagste verbruik nog altijd ergens rond de 90. Ik durf bijna wedden dat wagens meer verbruiken bij 50 dan bij 70. Dat psychologisch effect, over de autostrade akkoord, maar in Brussel? In Brussel ga je niet veel voordeel halen, ook niet met openbaar vervoer (want die moeten uiteraard ook 50).

[edit]
Mijn vermoeden wordt bevestigd:
http://www.hln.be/hln/nl/2624/Planet-Watch/article/detail/601885/2009/01/09/Snelheidsbeperking-bij-smog-is-een-flutmaatregel.dhtml
"Over de snelheidsbeperking in Brussel zegt Touring dat het verbruik van een auto hoger ligt bij 50 dan bij 70 km per uur."

Weeral het bewijs dat de regering niet nadenkt voordat ze van die domme maatregelen treffen.
[/edit]



Overigens, wat pas echt onzinnig was:
Ik had vandaag examen van software ontwikkeling. Het was open boek en de slides uit de lessen en een offline versie van de cppreference was toegestaan, zo was vooraf aangekondigd. Dacht de assistent mij toch wel te vertellen dat de bestanden tijdens het deel van C++ niet toegestaan waren? Nuja, ik heb even doorgezaagd/gereclameerd, en uiteindelijk toch de bestanden gekregen. Wél een kwartier examentijd mee verloren. Een maat van me, zat in een ander lokaal, heeft ze niet gekregen. Dit gaat nog een leuk staartje krijgen denk ik :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=10378.msg255431
Toen Peter de site overnam was afgesproken niet met een slotjespolitiek te werken. Kunnen nieuwe forummoderatoren zich daar misschien ook aan houden? Niet dat het soms niet nodig is, maar van de eerste keer een slot erop is toch wat erover.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 14 januari 2009 - 15:31:51
http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=10378.msg255431
Toen Peter de site overnam was afgesproken niet met een slotjespolitiek te werken. Kunnen nieuwe forummoderatoren zich daar misschien ook aan houden? Niet dat het soms niet nodig is, maar van de eerste keer een slot erop is toch wat erover.
Er dreigden al weer wat onvriendelijkheden. Daar is laatst ook over gesproken binnen de redactie.

Komt in dit geval bij dat het niet echt een discussierbaar onderwerp was, geplaatst in het Formule 1 forum. Wellicht dat we een topic moeten openen voor "verbeteringen van het forum', en dat we er daar verder over kunnen praten.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 14 januari 2009 - 15:54:04
Citaat van: Ferrari 2008 op 14 januari 2009 - 15:31:51
http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=10378.msg255431
Toen Peter de site overnam was afgesproken niet met een slotjespolitiek te werken. Kunnen nieuwe forummoderatoren zich daar misschien ook aan houden? Niet dat het soms niet nodig is, maar van de eerste keer een slot erop is toch wat erover.
Er dreigden al weer wat onvriendelijkheden. Daar is laatst ook over gesproken binnen de redactie.

Komt in dit geval bij dat het niet echt een discussierbaar onderwerp was, geplaatst in het Formule 1 forum. Wellicht dat we een topic moeten openen voor "verbeteringen van het forum', en dat we er daar verder over kunnen praten.
Akkoord dat er niet veel over te discussiëren was, maar dan nog is een slot zo bindend. Mensen met eventuele handige tips hadden die kunnen posten, en nu is het dicht, gedaan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

#3306
Citaat van: Ferrari 2008 op 14 januari 2009 - 16:14:22
Citaat van: 0634 op 14 januari 2009 - 15:54:04
Citaat van: Ferrari 2008 op 14 januari 2009 - 15:31:51
http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=10378.msg255431
Toen Peter de site overnam was afgesproken niet met een slotjespolitiek te werken. Kunnen nieuwe forummoderatoren zich daar misschien ook aan houden? Niet dat het soms niet nodig is, maar van de eerste keer een slot erop is toch wat erover.
Er dreigden al weer wat onvriendelijkheden. Daar is laatst ook over gesproken binnen de redactie.

Komt in dit geval bij dat het niet echt een discussierbaar onderwerp was, geplaatst in het Formule 1 forum. Wellicht dat we een topic moeten openen voor "verbeteringen van het forum', en dat we er daar verder over kunnen praten.
Akkoord dat er niet veel over te discussiëren was, maar dan nog is een slot zo bindend. Mensen met eventuele handige tips hadden die kunnen posten, en nu is het dicht, gedaan.
Daarvoor heb ik nu net even een topic aangemaakt waar jij al je briljante ideen kan spuien ;).

Ik ben benieuwd,

Ferrari 2010

Ik heb niet gezegd dat ik nog briljante ideeën heb hé ;) Ik heb overigens al een suggestie gedaan. Het is gewoon zo dat een forum waar veel topics gesloten worden met een slot, niet gezellig is. Als na enkele keren een opmerking te maken een discussie nog in een topic verder gaat, akkoord, maar niet als ze er nog niet is. Zo is het hier immers nooit geweest.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 14 januari 2009 - 16:29:24
Ik heb niet gezegd dat ik nog briljante ideeën heb hé ;) Ik heb overigens al een suggestie gedaan. Het is gewoon zo dat een forum waar veel topics gesloten worden met een slot, niet gezellig is. Als na enkele keren een opmerking te maken een discussie nog in een topic verder gaat, akkoord, maar niet als ze er nog niet is. Zo is het hier immers nooit geweest.
Klopt, maar daarom heb ik hem inmiddels onder een ander naam en op een forum waar het thuishoort weer heropend.

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 14 januari 2009 - 16:29:24
Ik heb niet gezegd dat ik nog briljante ideeën heb hé ;) Ik heb overigens al een suggestie gedaan. Het is gewoon zo dat een forum waar veel topics gesloten worden met een slot, niet gezellig is. Als na enkele keren een opmerking te maken een discussie nog in een topic verder gaat, akkoord, maar niet als ze er nog niet is. Zo is het hier immers nooit geweest.

Zoals de sfeer hier nu is, is het ook nooit geweest. Speciale omstandigheden vragen om speciale maatregelen.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 14 januari 2009 - 16:34:18
Citaat van: Ferrari 2008 op 14 januari 2009 - 16:29:24
Ik heb niet gezegd dat ik nog briljante ideeën heb hé ;) Ik heb overigens al een suggestie gedaan. Het is gewoon zo dat een forum waar veel topics gesloten worden met een slot, niet gezellig is. Als na enkele keren een opmerking te maken een discussie nog in een topic verder gaat, akkoord, maar niet als ze er nog niet is. Zo is het hier immers nooit geweest.

Zoals de sfeer hier nu is, is het ook nooit geweest. Speciale omstandigheden vragen om speciale maatregelen.
Akkoord, maar het slot was er wel énorm snel.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Er is natuurlijk al heel wat keren iets van gezegd op diverse topics. Dat hoeft, lijkt mij, niet op ieder topic opnieuw te gebeuren. Het lijkt mij dat iedereen snapt dat op alle topics hetzelfde geld.

Maar goed, alles lijkt mij zo opgelost :).

Ferrari 2010

Kan je iets onzinnigers doen dan dit compleet onzinnige topic opnieuw lezen? Het niveau van humor hierin is soms zo geestig (en beschamend :)) ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

supersteven

drank en een bepaalde vrouw zien kan soms voor vreemde gevolgen hebben
let the sunshine shine in your heart

FerrariMan