Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 18 september 2008 - 20:02:22
Ik had nooit gedacht dat het vinden van een geschikt keuzevak zo moeilijk kon zijn. Zelf het modern Chinees overlapt met men andere uren :(
Wat studeer jij dan?

Chinees wil ik ook leren enzo
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 19 september 2008 - 13:45:09
Citaat van: Ferrari 2008 op 18 september 2008 - 20:02:22
Ik had nooit gedacht dat het vinden van een geschikt keuzevak zo moeilijk kon zijn. Zelf het modern Chinees overlapt met men andere uren :(
Wat studeer jij dan?

Chinees wil ik ook leren enzo
Ik studeer Informatica aan de UGent. Een keuzevak kiezen is echt één van de moeilijkste dingen die ik de afgelopen 3 maanden heb moeten doen, eigenlijk is het belachelijk hoe de UGent ons op dat vlak aan ons lot overlaat. Al wat we krijgen is een lijst met het vak, hoeveel studiepunten het voor meetelt, waar het gegeven wordt en door wie. Het voornaamste, de lesuren, vinden ze blijkbaar niet nuttig om te publiceren.

Overigens, ben ik de enige die het volgende onzinnig vind?
http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=10193.msg246052#msg246052

In ieder geval iets wat we niet gewend zijn hier, als we al niet af en toe wat lollig kunnen doen zal de sfeer snel verdwijnen vrees ik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 19 september 2008 - 19:09:44
Citaat van: Burorri op 19 september 2008 - 13:45:09
Citaat van: Ferrari 2008 op 18 september 2008 - 20:02:22
Ik had nooit gedacht dat het vinden van een geschikt keuzevak zo moeilijk kon zijn. Zelf het modern Chinees overlapt met men andere uren :(
Wat studeer jij dan?

Chinees wil ik ook leren enzo
Ik studeer Informatica aan de UGent. Een keuzevak kiezen is echt één van de moeilijkste dingen die ik de afgelopen 3 maanden heb moeten doen, eigenlijk is het belachelijk hoe de UGent ons op dat vlak aan ons lot overlaat. Al wat we krijgen is een lijst met het vak, hoeveel studiepunten het voor meetelt, waar het gegeven wordt en door wie. Het voornaamste, de lesuren, vinden ze blijkbaar niet nuttig om te publiceren.

Overigens, ben ik de enige die het volgende onzinnig vind?
http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=10193.msg246052#msg246052

In ieder geval iets wat we niet gewend zijn hier, als we al niet af en toe wat lollig kunnen doen zal de sfeer snel verdwijnen vrees ik.

Nee maar wij zijn allemaal bang van de nieuwe baas :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 19 september 2008 - 19:12:46
Nee maar wij zijn allemaal bang van de nieuwe baas :D
Haha, exclusief mij dan toch :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 19 september 2008 - 19:14:23
Citaat van: meatball op 19 september 2008 - 19:12:46
Nee maar wij zijn allemaal bang van de nieuwe baas :D
Haha, exclusief mij dan toch :)
Ik ben ook neit bang.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 19 september 2008 - 19:21:00
Citaat van: Ferrari 2008 op 19 september 2008 - 19:14:23
Citaat van: meatball op 19 september 2008 - 19:12:46
Nee maar wij zijn allemaal bang van de nieuwe baas :D
Haha, exclusief mij dan toch :)
Ik ben ook neit bang.
Jullie zijn vanaf nu mijn helden :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 19 september 2008 - 19:21:00
Ik ben ook neit bang.
Als je nog lang neit blijft schrijven blokkeert ie je nog :) ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

#3232
Citaat van: Ferrari 2008 op 19 september 2008 - 19:09:44
Citaat van: Burorri op 19 september 2008 - 13:45:09
Citaat van: Ferrari 2008 op 18 september 2008 - 20:02:22
Ik had nooit gedacht dat het vinden van een geschikt keuzevak zo moeilijk kon zijn. Zelf het modern Chinees overlapt met men andere uren :(
Wat studeer jij dan?

Chinees wil ik ook leren enzo
Ik studeer Informatica aan de UGent. Een keuzevak kiezen is echt één van de moeilijkste dingen die ik de afgelopen 3 maanden heb moeten doen, eigenlijk is het belachelijk hoe de UGent ons op dat vlak aan ons lot overlaat. Al wat we krijgen is een lijst met het vak, hoeveel studiepunten het voor meetelt, waar het gegeven wordt en door wie. Het voornaamste, de lesuren, vinden ze blijkbaar niet nuttig om te publiceren.

Overigens, ben ik de enige die het volgende onzinnig vind?
http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=10193.msg246052#msg246052

In ieder geval iets wat we niet gewend zijn hier, als we al niet af en toe wat lollig kunnen doen zal de sfeer snel verdwijnen vrees ik.


Censuur is het. Pure censuur. Ze zijn het hier al naar de knoppen aan het helpen.

Beste mevrouw glaudiosauron,

Met het sluiten van dit topic maakt u een zeer slechte eerste indruk. Het zijn dit soort topics die de sfeer op F1Pits.net maken. Dit soor topics toont de genegenheid, hoffelijkheid, vriendschap en liefde (vooral tussen Alan en FerrariMan, nvdr) aanwezig op ons forum. Ja, ons forum, niet uw forum. Het sluiten hiervan door u mevrouw glaudiosmaurus wordt u niet in dank afgenomen.
Daarom verzoeken wij u ook om dit topic te heropenen. Desnoods door het te verplaatsen naar dit forum. Zo kunnen wij ongestoord en ongegeneerd voortzeveren en kan de liefde tussen FerrariMan en Alan verder opbloeien. Een verontschuldiging zou bovendien ook op zijn plaats zijn.
Indien u niet bereid bent hieraan te voldoen, zullen wij genoodzaakt zijn de grote middelen in te zetten. Ook wij willen dit liever vermijden. Toch zullen wij niet aarzelen om Eric (zie foto) in te zetten. En Eric komt u liever niet tegen.
U krijgt tijd tot maandag 22 september 18u om te voldoen aan onze eisen.

[verwijderd door de beheerder]

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Go Eric!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Ik moet eerlijk zijn, mijn verwondering was groot toen ik een slotje zag. In al die jaren dat ik hier zit zijn de slotjes op één hand te tellen. In een periode van pakweg 10 jaar is dat toch een teken dat de sfeer hier wat losser is. Net hetgeen wat F1Pits zo interessant maakt. Dat off-topic gelul dooft vanzelf wel, daar is geen slotje voor nodig. Zeker niet in een topic dat niet over F1 gaat en slechts een aankondiging is. Ik voel me zelfs lichtjes aangerand hierdoor. Net alsof een vreemde in mijn kamer komt zeggen 'Hup, gedaan met dat computeren' en er in één weg de stroom uit trekt en op weg naar buiten de hond (die trouwens op Alan lijkt) een stamp geeft.

Ja jongens, we zijn officiëel weeskinderen nu. Dag Geert, dag Ramses!  ;)

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 19 september 2008 - 19:29:46
Citaat van: Burorri op 19 september 2008 - 19:21:00
Ik ben ook neit bang.
Als je nog lang neit blijft schrijven blokkeert ie je nog :) ;)
Neit is west leidens voor ubergaaf persoon met dyslectie, maar dat klopt dan weer niet in de zin.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Ik heb het slotje er alweer afgehaald... jullie moeten mij ook de tijd geven om me een beetje in te werken he ;) Ik beloof jullie hierbij plechtig dat ik in de toekomst zo min mogelijk slotjes ga plaatsen...

Kan ik het goedmaken door hierbij een nieuwe kerstkwis met wat leuke prijzen aan te kondigen?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Ferrari 2010

Citaat van: gloudiesaurus op 29 september 2008 - 16:46:49
Ik heb het slotje er alweer afgehaald... jullie moeten mij ook de tijd geven om me een beetje in te werken he ;) Ik beloof jullie hierbij plechtig dat ik in de toekomst zo min mogelijk slotjes ga plaatsen...

Kan ik het goedmaken door hierbij een nieuwe kerstkwis met wat leuke prijzen aan te kondigen?
Ik wacht eerder op een goed gespijsde prijzenpot bij de webstrijd :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Ha! Met deze discussie was ik niet mee. Ik lees het nu pas.
Knappe foto van Eric trouwens!!!  :D :D :D

Arf... Woef...*   ;)



* In het honds wil dat zeggen: FerrariMan is the best!!!

Ferrari 2010

Citaat van: Alan Blues op 29 september 2008 - 17:23:05
* In het honds wil dat zeggen: FerrariMan is the best!!!
Je gaat het hoogste ego ter F1Pits forum nog wat strelen? Jawadde :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.