Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

FerrariMan

Fuck donna.


Maar vooral, fuck Q-Music.











Leve Arrow Rock Radio!

Jasper

Yup, die staat op kot ook altijd op. :)

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 12 september 2008 - 19:46:26
Heb je de andere dan allemaal uitgeprobeerd?   ;)
Gij denkt dakik stinkend rijk zijn zeker? Die optie was ni in die ouw doos inbegrepe zenne :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Studeren ... het was een fijne tijd. En ook wel gemakkelijker als gaan werken.
Aan allen die nog studeren, één goeie raad: profiteer ervan!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

McChouffe, wat kun je me vertellen over Kwelchouffe? Is dat iets dat heel het jaar door wordt gebrouwen?

janke

Citaat van: McChouffe op 13 september 2008 - 09:17:03
Studeren ... het was een fijne tijd. En ook wel gemakkelijker als gaan werken.
Aan allen die nog studeren, één goeie raad: profiteer ervan!
Zeker van je kennis die je hebt. Niet weggooien. Doodzonde.
Some things are too important to be left in the past.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: FerrariMan op 12 september 2008 - 20:20:24
Fuck donna.


Maar vooral, fuck Q-Music.











Leve Arrow Rock Radio!

Ga ik mee akkoord, maar wat ik niet snap van de Vrt is dat een zender met 800.000 luisteraars uit de ether vlliegt, en dat zenders als stu bru met moeite 300.000 luisteraars wel kunnen blijven uit zenden.

TheIceman

Lang leve in de wildwaterbaan gaan en daarna cola door je gezicht gegooid krijgen :)

McChouffe

Citaat van: Jasper op 13 september 2008 - 22:11:39
McChouffe, wat kun je me vertellen over Kwelchouffe? Is dat iets dat heel het jaar door wordt gebrouwen?

Bij mijn weten wordt de Kwelchouffe niet meer gebrouwen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Ah, oké. Ik zag in een café in Delft een leeg flesje Kwelchouffe tegen de muur staan pronken maar ik had dat nog nooit gezien.

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 14 september 2008 - 08:48:33
Ga ik mee akkoord, maar wat ik niet snap van de Vrt is dat een zender met 800.000 luisteraars uit de ether vlliegt, en dat zenders als stu bru met moeite 300.000 luisteraars wel kunnen blijven uit zenden.

Omdat StuBru en Donna een totaal verschillend doelpubliek hebben. StuBru wil meer de alternatieve kant op gaan en dat is nu eenmaal een kleinere vijver om in te vissen. Maar in hun doelpubliek, hebben ze wel een enorm groot marktaandeel. Donna daarentegen draait meer commerciële muziek en kan daarmee ook een veel breder publiek bereiken. Het zal niet verbazen dat Donna één van de grootste bron van reclame-inkomsten van de VRT was. En in hun doelpubliek hebben ze een redelijk mager marktaandeel gekregen. Dus de VRT wil terug een zender die veel geld in het laatje brengt.

FerrariMan

F1Pits overgenomen door Nederlanders?  :)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 14 september 2008 - 12:18:42
Ah, oké. Ik zag in een café in Delft een leeg flesje Kwelchouffe tegen de muur staan pronken maar ik had dat nog nooit gezien.

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 14 september 2008 - 08:48:33
Ga ik mee akkoord, maar wat ik niet snap van de Vrt is dat een zender met 800.000 luisteraars uit de ether vlliegt, en dat zenders als stu bru met moeite 300.000 luisteraars wel kunnen blijven uit zenden.

Omdat StuBru en Donna een totaal verschillend doelpubliek hebben. StuBru wil meer de alternatieve kant op gaan en dat is nu eenmaal een kleinere vijver om in te vissen. Maar in hun doelpubliek, hebben ze wel een enorm groot marktaandeel. Donna daarentegen draait meer commerciële muziek en kan daarmee ook een veel breder publiek bereiken. Het zal niet verbazen dat Donna één van de grootste bron van reclame-inkomsten van de VRT was. En in hun doelpubliek hebben ze een redelijk mager marktaandeel gekregen. Dus de VRT wil terug een zender die veel geld in het laatje brengt.
De VRT steekt meer geld in StuBru dan in Donna, kunnen ze dan StuBru niet ook wat meer laten opbrengen? Overigens, gekeken naar zendkracht etc heeft StuBru veel betere zendmasten, en dat terwijl Donna veel meer luisteraars heeft en zoals je zegt commerciëler is. Het probleem bij de VRT is vooral dat ze een beetje commercieel willen zijn maar toch niet het juiste beleidt ervoor kunnen voeren.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 15 september 2008 - 09:58:57
F1Pits overgenomen door Nederlanders?  :)

Ze hebben jou mee verkocht  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Ze hebben ons allemaal mee verkocht :'( :'( :'( Geef toe, eigenlijk hebben ze gewoon ons verkocht, zonder ons was de pits niets :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Ferrari 2008 op 15 september 2008 - 12:06:18
Ze hebben ons allemaal mee verkocht :'( :'( :'( Geef toe, eigenlijk hebben ze gewoon ons verkocht, zonder ons was de pits niets :)

Maar enkel FerrariMan wordt opgestuurd met een rood strikje rond.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.