Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 15 juli 2008 - 18:39:56
Belachelijke pietluttigheid... ::)
Voor jouw misschien wel, voor anderen niet. Er zijn zoveel dingen waar veel tijd aan wordt besteed die ik belachelijk pietluttig vind, toch wordt daar tijd aan besteed, waarom? Omdat het voor anderen wel belangrijk is, en dus is het belangrijk om behandeld te worden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

#3153
De kerntaak van een regering is nog altijd regeren. Yves Leterme heeft als premier daar weinig van gebakken, eigenlijk zelfs niets. Staatshervorming en BHV waren voor CD&V veel belangrijker dan regeren, bewijze het feit dat het ontslag werd ingediend.

"Ze zegden wat iedereen wilde horen, en wat dus ook iedereen wilde op dat moment. Waarom is dat hol? Als dat is wat men wil, dan is dat wat er moet gebeuren."

Is ook weer zo'n volledig non-argument. Vraag aan iedereen of er ze graag willen dat de belastingen verlaagd worden naar 1% zal iedereen "ja" antwoorden, terwijl dat volledig onrealistisch is.

Leterme en co hebben voor de verkiezingen de spierballen laten rollen en veel mensen in de waan gebracht dat die staatshervorming er op 1-2-3 zou zijn. Regeren zou wel gebeuren "tussen de soep en de patatten".

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper


Ferrari 2010

Met dat verschil dat een staatshervorming mogelijk is, 1% belastingen niet, dat zou iedereen moeten weten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues


Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 17 juli 2008 - 15:53:03
Met dat verschil dat een staatshervorming mogelijk is, 1% belastingen niet, dat zou iedereen moeten weten.

Een staatshervorming is zó mogelijk, dat het nog maar ongeveer 13 maanden duurt om een akkoord te bereiken.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 17 juli 2008 - 17:13:37
Citaat van: Ferrari 2008 op 17 juli 2008 - 15:53:03
Met dat verschil dat een staatshervorming mogelijk is, 1% belastingen niet, dat zou iedereen moeten weten.

Een staatshervorming is zó mogelijk, dat het nog maar ongeveer 13 maanden duurt om een akkoord te bereiken.
Een staatshervorming is kwestie van een akkoord te bekomen. Een belastingsverlaging kan maar op 3 manieren: meer inkomsten uit het buitenland, een efficiënter gebruik van de inkomsten of het laten vervallen van alles dat hersteld moet worden ed.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Ferrari 2008 op 17 juli 2008 - 18:34:33
Een staatshervorming is kwestie van een akkoord te bekomen.

En laat dat nu net heel moeilijk zijn. Zeker als een van de partijen een beetje wanhopig is om een akkoord te hebben en de andere partij niet overtuigd is dat zijn er ook bij kunnen winnen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 22 juli 2008 - 07:59:11
Citaat van: Ferrari 2008 op 17 juli 2008 - 18:34:33
Een staatshervorming is kwestie van een akkoord te bekomen.

En laat dat nu net heel moeilijk zijn. Zeker als een van de partijen een beetje wanhopig is om een akkoord te hebben en de andere partij niet overtuigd is dat zijn er ook bij kunnen winnen.

Inderdaad, maar is dat een reden om er maar mee op te houden? Overigens, meer bevoegdheden voor de gemeenschappen bijvoorbeeld, is daar iets bij waarmee je als gemeenschap iets kunt verliezen? Ik zie niet in hoe je daar iets bij kan verliezen, in tegendeel, ze krijgen de kans alles wat hun deel betreft zelf te doen. Maar dat willen ze niet? Waarom niet? Waarschijnlijk omdat het voor hen beter is zoals het nu is, wat zoveel wil zeggen als dat ze nu meer krijgen dan waar ze eigenlijk recht op hebben, want als ze het zelf zouden doen zou het blijkbaar niet op zen minst even goed zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

't Is poeperkesdag vandaag.  :)

supersteven

ik heb de donderdag mijn wijsheidstanden laten wegsnijden
let the sunshine shine in your heart

Ferrari 2010

Citaat van: supersteven op 27 juli 2008 - 21:49:58
ik heb de donderdag mijn wijsheidstanden laten wegsnijden
Nu moeten we dus helemaal geen nuttige bijdragen van je verwachten :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

supersteven

nee dat krijg je als je je wijsheid op de verkeerde manier gebruikt  ;)
let the sunshine shine in your heart