Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

meatball

De walle bang ? nog niets van gemerkt
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 03 juli 2008 - 17:05:56
Citaat van: Ferrari 2008 op 02 juli 2008 - 20:25:04
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/334775/2008/07/02/Hongerstaking-Begijnhofkerk-voorbij.dhtml
Wat een schande!

Gooi die verdomde idioten buiten, zoals elk land met een beetje zelfrespect zou doen. Als je in België even de zieligaard uithangt ben je al binnen, welke domme ezels zitten er daar eigenlijk?

Als je bereid bent om 56 dagen niet te eten omdat het er in je eigen land zo erg aan toe gaat, dan is er misschien wel een andere invalshoek dan "alle negers buiten".

Onze regering heeft zich laten chanteren.
Als ze via de wet binnen hadden gemogen, dan mochten ze dat voor de hongerstaking ook en heeft de overheid destijds gefaald.
Mochten ze volgens de wet enkel binnen dmv een hongerstaking, dan heeft de overheid gefaald want dan zet zei aan tot zulke dingen.
Mochten ze volgens de wet niet binnen ervoor en ook niet erna, dan heeft de overheid gefaald want ze zijn niet consequent geweest.

Resultaat: onze overheid heeft gefaald.

Wetten zijn er om gevolgd te worden, strikt én consequent. Wie dat niet kan, hoort voor mij niet thuis in een regering. Dit is absoluut een verkeerd signaal naar mensen in een gelijkaardige situatie. De overheid moet een deftig asielbeleid opstellen, waarin het is: erin of eruit. Niet van eruit en dan nadien als ze gaan hongerstaken zeggen van nuja, dan toch maar even erin.

Overigens Jasper, alle Negers buiten is niet mijn standpunt, kan je intussen wel weten. Wat wel mijn standpunt is is het vogen van de wet + alle profiteurs buiten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Tja, er zijn ook nog mensen die nog enige sporen van beschaving in zich hebben en zodoende besluiten om een mens toch niet te laten sterven omdat hij niet terug wil/kan naar zijn eigen land. Het zijn misschien in jouw ogen negers waar we niks mee te maken willen hebben maar het zijn wel mensenlevens waarover we het hebben...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 04 juli 2008 - 14:47:53
Tja, er zijn ook nog mensen die nog enige sporen van beschaving in zich hebben en zodoende besluiten om een mens toch niet te laten sterven omdat hij niet terug wil/kan naar zijn eigen land. Het zijn misschien in jouw ogen negers waar we niks mee te maken willen hebben maar het zijn wel mensenlevens waarover we het hebben...
Laten sterven is er inderdaad wel wat over, maar hang ze desnoods aan een infuus. Als ik morgen een hongerstaking begin en zeg dat ik pas stop als men mij een miljoen geeft, doen ze dat dan ook? Ik dacht het niet. En laat het overigens duidelijk zijn, al zijn het negers, marrokanen, nederlanders, fransen, belgen, vlamingen, antwerpenaren, mensen uit men eigen gemeente, straat of directe omgeving, ik heb geen respect voor mensen die denken dat ze gewoon kunnen krijgen wat ze willen als ze maar lang genoeg doorgaan met een zielige actie. Dat is chantage en onze regering laat zich gewoon inpakken.

Als ze niet terug willen naar hun eigen land, dan is dat hun probleem, als ze niet terug kunnen dan zouden ze asiel moeten hebben krijgen. Het gaat mij niet om dat ze terug moeten of niet, het gaat mij puur om de zielige manier waarop ze de regering chanteren.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Tja, zielig. "Ik ga liever dood dan terug te moeten naar waar ik vandaan kom." Ik vind dat eerder schrijnend dan zielig.

Alan Blues

Interessant onderwerp voor een ander topic. Dit is iets te zinnig om in de onzinnige topic te staan, vind ik.
Ik heb het er moeilijk mee om me hierover uit te spreken. Het is inderdaad een vorm van chantage, maar anderzijds kan je die mensen ook niet laten sterven of een gewisse dood insturen door ze naar hun land terug te sturen... Soms denk ik eraan als er een Afrikaanse chauffeur van een koerierfirma een pakje komt brengen (het zijn bijna allemaal Afrikanen of Noordafrikanen) of ze hier geboren zijn of hun land uitgevlucht zijn voor het geweld. 'Zou deze vent zijn familie nog hebben in Burundi? Of zijn ze allemaal afgeslacht tijdens de genocide tussen Hutu's en Tutsi's? Is hij gevlucht omdat hij zelf heeft deelgenomen aan de genocide?' Je kan bij elke persoon vragen stellen... En een antwoord zal je nooit krijgen...

Maar terug on-topic: de nieuwe trend op festivalcampings.
http://www.festihut.be

Wat vinden jullie daarvan?  :D

Ferrari 2010

Nog even verder op dat zinnige:
http://www.deredactie.be/cm/de.redactie/brussel/080704_Vorst_hongerstakers

En zo gaat dat vrees ik doorgaan. Niet dat iedereen plots in hongerstaking zal gaan, maar er zal wel steeds de reactie zijn van 'zij hebben het wel gekregen', en wat hoor je dan te doen in een democratie? Hen het ook geven. De regering heeft een fout signaal gegeven ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Volgens mij is de regering redelijk Leterminaal

meatball

Citaat van: Tim op 14 juli 2008 - 18:59:29
Volgens mij is de regering redelijk Leterminaal
Welke regering ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

De regering die ons, vlamingen, zou moeten helpen om onze rechten op te eisen. Maar Wallonië blijft neen zeggen. En wat krijgen we nu als gevolg van domme kiezers: ze willen terug naar Verhofstad, dus terug alle Belgische eigendommen verder verkopen om dan te huren en wederom alles wat met hervorming van de staat te maken heeft op de lange baan schuiven.

Ik hoop dat als het Leterme niet lukt, de volgende overwinnaars van eventuele verkiezingen eveneens hetzelfde doel voor ogen zullen hebben. Anders wordt het tijd om te splitsen, en meer dan BHV alleen bedoel ik dan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Er heeft iemand goed opgelet tijdens het smijten van slogans ;)

Mochten die slogans nu ook nog de realiteit vertegenwoordigen, dan zouden ze ook effectief goed zijn.

De economie ligt op z'n gat, we staan voor de grootste pensioencrisis uit de geschiedenis, meer en meer hightech banen verdwijnen naar het buitenland, ik denk dat we stilaan even de fetish voorbij moeten en werken aan iets dat effectief belangrijk is.

Juan

Misschien kunnen we met z'n allen in hongerstaking gaan >:(
Juan

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 14 juli 2008 - 20:57:09
De economie ligt op z'n gat, we staan voor de grootste pensioencrisis uit de geschiedenis, meer en meer hightech banen verdwijnen naar het buitenland, ik denk dat we stilaan even de fetish voorbij moeten en werken aan iets dat effectief belangrijk is.
Dus jij wil mee werken met de Walen? Zeggen van dan stopt het hier, onze poging? Ik vraag me af wat je later dan nog gedaan gaat krijgen van die Walen. Lang genoeg volhouden en ze komen er wel, zie je?
Ik zeg niet dat er aan de rest niets gedaan moet worden, uiteraard ook, maar de staatshervorming en bhv zijn voor mij minstens even belangrijk.

Overigens, verkiezingen zonder splitsing van BHV zijn ongrondwettelijk, hoe ga je in godsnaam verder gaan? BHV moet gesplitst worden, zonder dat kan het land niet verder, want elke komende federale verkiezing is ongrondwettelijk.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Wanneer gaat iemand van de Vlaamse beweging eens zonder slogans iets verkondigen? ;)

Verkiezingen zijn trouwens perfect mogelijk ;)

Jasper

Ik vind de prestaties van Yves Leterme trouwens wel fenomenaal. Ik denk dat het uniek is wat hij gedaan heeft. Na de prijs "Grootste Flop van 2007" zal hij ook "Grootste Flop van 2008" worden, heeft iemand het hem voorgedaan? ;D ;D ;D

Ik ben het volledig eens met Tim. Wat een aanstellerij, dat rechtse Vlaams-nationalisme (waarmee ik bedoel dat het linkse Vlaams-nationalisme geen aanstellerij is, voor alle duidelijkheid).