Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Is uw mening hier gevraagd? ???

Ferrari 2010

#3076
Citaat van: Razzle_dazzle op 25 mei 2008 - 18:33:24
Is uw mening hier gevraagd? ???
;D ;D ;D
Hij deed al vanaf het begin mee aan de discussie ;)

Wat je in je vorige post zegt, heb je gelijk in. Maar zie, stel dat jij naar een ander land gaat, je krijgt er kinderen en heel den boel, ga jij dan je kinderen anders opvoeden dan dat je dat in je thuisland zou doen? Ik geloof er niets van dat de Marokanen in Marokko ook ze licht ontvlambaar zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Drie keer raden wie er gisteren op 100m van de vlieger stond ;D

Nu hebben ze een Boe 373,5 en een Ing 373,5 8)

Jasper

Ik heb er beelden van gezien, wel een bizarre crash hoor. :-\ Waarschijnlijk was dat vliegtuig ook wel de 20 gepasseerd.

Doefie

De vlieger had het probleem dat wel meerdere hebben; niet van de grond geraken. Ruikt hier nog altijd wel lekker naar kerosine ::) :)
Volgens enkele bronnen zou de normale opstijgroute boven het centrum zijn geweest. Da's pas een leuke gedachte ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 26 mei 2008 - 14:52:05
Drie keer raden wie er gisteren op 100m van de vlieger stond ;D

Nu hebben ze een Boe 373,5 en een Ing 373,5 8)
Hehe, nice :P

Citaat van: Doefie op 26 mei 2008 - 17:29:18
De vlieger had het probleem dat wel meerdere hebben; niet van de grond geraken. Ruikt hier nog altijd wel lekker naar kerosine ::) :)
Volgens enkele bronnen zou de normale opstijgroute boven het centrum zijn geweest. Da's pas een leuke gedachte ;)
Sja, niet van de grond geraakt, maar dat in 2 bereken snap ik toch niet. Begeeft een vliegtuig het zo snel als hij wat vibraties heeft van over oneffen grond te gaan ofzo? Een vliegtuig is lang, maar dit was nu toch geen buitengewone gebeurtenis, vliegtuigen komen toch vaker naast de baan terecht?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Waar kan je hier bier halen?
Trotse vader van Rosalie(L)

Doefie

Citaat van: Ferrari 2008 op 26 mei 2008 - 17:56:25
Sja, niet van de grond geraakt, maar dat in 2 bereken snap ik toch niet. Begeeft een vliegtuig het zo snel als hij wat vibraties heeft van over oneffen grond te gaan ofzo? Een vliegtuig is lang, maar dit was nu toch geen buitengewone gebeurtenis, vliegtuigen komen toch vaker naast de baan terecht?

Het vliegtuig is pas in twee gebroken bij het terug op de grond komen, niet bij take off.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 27 mei 2008 - 14:57:28
Citaat van: Ferrari 2008 op 26 mei 2008 - 17:56:25
Sja, niet van de grond geraakt, maar dat in 2 bereken snap ik toch niet. Begeeft een vliegtuig het zo snel als hij wat vibraties heeft van over oneffen grond te gaan ofzo? Een vliegtuig is lang, maar dit was nu toch geen buitengewone gebeurtenis, vliegtuigen komen toch vaker naast de baan terecht?

Het vliegtuig is pas in twee gebroken bij het terug op de grond komen, niet bij take off.
Ah, dus het is wel van de grond gegaan, maar niet van de grond gebleven :-\ Dan is het inderdaad niet zo geruststellend als je daar in de buurt woont :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Bwaah in het slechtste geval ligt ge er onder :)

Het vliegtuig is heel even van de grond gegaan, pakweg een metertje ofzo. And then it went wrong... Vraag me niet hoe of wat ofzo, heb het alleen gehoord :)

Jasper

Ik neem aan dat het wel een paar tientallen meters zal zijn geweest, 1 meter aan die snelheid is echt maar een paar honderdsten seconde. ;)

Maar ik blijf het echt bizar vinden dat de romp zomaar in tweeën scheurt. Ik denk dat het vliegtuig overladen was (of anders toch maximaal beladen) en er zaten ongetwijfeld al grote scheuren in de romp voor de crash, dus ofwel was het al lang niet meer geïnspecteerd ofwel slecht geïnspecteerd. Als het een passagiersvliegtuig was geweest, zou het een minder grappig verhaal geworden zijn...

Tim C

Raar dat het tegen de grond slaat zonder dat er iets in de fik vliegt (gelukkig)

Zen vraagje: "Wat voor geluid maakt een vliegtuig dat tegen de tarmac smakt?"

Ferrari 2010

*iet iet b rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Tim op 29 mei 2008 - 22:14:23
Raar dat het tegen de grond slaat zonder dat er iets in de fik vliegt (gelukkig)

Zen vraagje: "Wat voor geluid maakt een vliegtuig dat tegen de tarmac smakt?"
Tuut Tuut!?

Doefie

*BANG* (net een container die valt)

Vond het wel grappig. Vliegtuig wordt 24/24 7/7 bewaakt door de Amerikaanse ambassade, er zit "post" in... yeah right ;D. Dinsdag stond er al een spikslinternieuwe Khalitta Air op de luchthaven, is zien hoe lang die het volhoudt.

Nota bene, toeval of niet, wie heeft de vlieger geladen denkt ge; Achmed, Mohammed, een Albanees, een Algerijn, ... ;) (weet ik van inside bronnen).

Citaat van: Tim op 29 mei 2008 - 22:14:23
Raar dat het tegen de grond slaat zonder dat er iets in de fik vliegt (gelukkig)

Laat het uit, als dat ding ontploft is m'n dak weg :)