Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Zonder een polemiek te willen starten : die wijk is al jaren het slachtoffer van geweld, gauwdiefstallen, en 85% van de daders zijn 'allochtone jongeren'. Daar kan de oorzaak ook liggen, en niet aan het feit dat ze vredig op weg waren naar een cursus bloemschikken toen er plots een horde skinheads met hakenkruisen op hun borst de metro binnenvielen....

In sommige wijken durven de flikken niet meer komen.
Bomma's overvallen, gsm's stelen van tieners en hen dwingen tot orale seks en nadien bedreigen als ze naar de flikken stappen...waar stopt het ?
Een mauve overvallen kan ik in eerste instantie toejuichen ( 't is een mauve  ), maar dat er reactie komt en er es een paar van die losers reactie krijgen evenzeer.
En altijd dat geleuter over "geen kansen". Laat ik m'n kids om 23u op straat zullen er het ook nie ver schoppen.
Broste ik dan raakte ik ook niet afgestudeerd en overviel ik bomma'kes raakte ik ook in de bak.
Conclusie ; bomma'kes en tienermeisjes zijn weerloos, flikken durven niet, de mannen van de "oude O" wel. Chapeau

Een beetje begrip voor de "kansarme allochtone jongeren"...  ::)


FerrariMan

Ik werk elke dag met dit soort publiek. Een énorm kort lontje.
En ja, sommigen verdienen echt een verbanning Jasper, hoezeer dit ook niet van 'deze tijd' is.
Het is soms ongelooflijk waar ze mee weg komen en wat voor kado's ze (de familie) van de staat blijven krijgen.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 24 mei 2008 - 21:46:55
En wat ga je dan doen met de blanke supporters van Anderlecht die het vuur aan de lont hebben gestoken?

En als je een goed antwoord hebt op die vraag: waarom doe je dat dan ook niet met de Marokkanen die hebben gereageerd?

En waarom denk je dat er in de eerste plaats zoveel migranten naar hier komen?

Verbanning is geen straf van deze tijd, Ferrari 2008.
De blanke supporters, de bak in.
Waarom met de Marokkanen niet hetzelfde? Je kan de blanke moeilijk naar hun thuisland terugsturen hé, ik zou met hen net hetzelfde doen als ze niet van België zouden zijn.
Waarom er zoveel migranten zijn? Omdat er destijds werkvolk nodig was voor de mijnen, die mensen zijn hier komen werken, hun geld komen verdienen en hebben hier een deftig leven opgebouwd. Ze zijn alleen vergeten hun (klein)kinderen nadien in de hand te houden...

Citaat van: Doefie op 24 mei 2008 - 21:39:22

Knal dan 95% van de bevolking af en ik klaag u aan voor genocide. Ben ik ook een relschopper in u ogen en knalt ge mij ook af.

Ye get the point? ;)
Ik heb je punt, maar ik denk niet dat de regering aangeklaagd zou kunnenw orden voor een dergelijke actie? (Uitwijzen welteverstaan, geen genocide hé) Overigens, ik zeg nergens ze af te knallen, is een groot verschil :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Waarom zou een regering niet aangeklaagd kunnen worden? ;)

De Belgische Staat moet zich elk jaar in honderden gevallen verantwoorden voor een rechtbank...

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 25 mei 2008 - 12:01:06
Waarom zou een regering niet aangeklaagd kunnen worden? ;)

De Belgische Staat moet zich elk jaar in honderden gevallen verantwoorden voor een rechtbank...
Ik heb het verkeerd verwoord: het moest niet aangeklaagd, maar wel veroordeeld zijn. ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

En elk jaar wordt de Belgische Staat in honderden gevallen veroordeeld ;)

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 25 mei 2008 - 08:18:13
Waarom er zoveel migranten zijn? Omdat er destijds werkvolk nodig was voor de mijnen, die mensen zijn hier komen werken, hun geld komen verdienen en hebben hier een deftig leven opgebouwd. Ze zijn alleen vergeten hun (klein)kinderen nadien in de hand te houden...

Dus jij vindt het normaal dat West-Europa buitenlanders naar hier lokt om het vuile werk te doen waardoor wij een economische boom hebben gekregen die ongezien was, om hen daarna bij het groot huisvuil af te leveren? Als een historicus dat over 500 jaar bekijkt, zou het de grootste schande van na de Tweede Wereldoorlog zijn.

The REAL BUTTON Freak

Om over die van de Kongo nog maar te zwijgen.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 25 mei 2008 - 12:32:10
Citaat van: Ferrari 2008 op 25 mei 2008 - 08:18:13
Waarom er zoveel migranten zijn? Omdat er destijds werkvolk nodig was voor de mijnen, die mensen zijn hier komen werken, hun geld komen verdienen en hebben hier een deftig leven opgebouwd. Ze zijn alleen vergeten hun (klein)kinderen nadien in de hand te houden...

Dus jij vindt het normaal dat West-Europa buitenlanders naar hier lokt om het vuile werk te doen waardoor wij een economische boom hebben gekregen die ongezien was, om hen daarna bij het groot huisvuil af te leveren? Als een historicus dat over 500 jaar bekijkt, zou het de grootste schande van na de Tweede Wereldoorlog zijn.
Je moet hen niet bij het groot-huisvuil zetten. De oorspronkelijke bedoeling was misschien wel om hen nadien terug te sturen, maar dat vind ik niet nodig. Wel vind ik het nodig dat ze zich aanpassen naar onze normen en waarden. Ze mogen geloven in wat ze willen voor mijn part, maar ze moeten zich wel gedragen. Ik geloof niet dat zoiets in Marokko bijvoorbeeld wél zou mogen, dus eigenlijk moeten ze zich zelfs niet aanpassen. Gewoon zichzelf gedragen, is dat al teveel gevraagd?

Citaat van: Tim op 25 mei 2008 - 12:05:02
En elk jaar wordt de Belgische Staat in honderden gevallen veroordeeld ;)
Dat ontken ik ook niet hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Nee, maar je deed even uitschijnen alsof een staat als België alles kon doen wat ze wou...

FerrariMan

#3070
Citaat van: Jasper op 25 mei 2008 - 12:32:10
Citaat van: Ferrari 2008 op 25 mei 2008 - 08:18:13
Waarom er zoveel migranten zijn? Omdat er destijds werkvolk nodig was voor de mijnen, die mensen zijn hier komen werken, hun geld komen verdienen en hebben hier een deftig leven opgebouwd. Ze zijn alleen vergeten hun (klein)kinderen nadien in de hand te houden...

Dus jij vindt het normaal dat West-Europa buitenlanders naar hier lokt om het vuile werk te doen waardoor wij een economische boom hebben gekregen die ongezien was, om hen daarna bij het groot huisvuil af te leveren?
Het is ook niet omdat ze destijds binnen werden gehaald dat de afstammelingen nu mogen doen wat ze maar willen hé...

Ik hoop, en dat zal ook wel, dat ik het mis heb begrepen... :)


McChouffe

Citaat van: Ferrari 2008 op 24 mei 2008 - 19:08:32
Ik ben niet zo erg racistisch neen.

Ik ben niet zo erg zwanger neen.  ;D

Horen dit soort discussies ook al in het onzinnig topic?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 25 mei 2008 - 14:47:17
Citaat van: Ferrari 2008 op 24 mei 2008 - 19:08:32
Ik ben niet zo erg racistisch neen.

Ik ben niet zo erg zwanger neen.  ;D

Horen dit soort discussies ook al in het onzinnig topic?
Het bericht dat ik origineel postte wel, de discussie erachter niet echt, maarja :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Er moet helemaal geen discussie zijn over terugsturen naar hun land van herkomst of niet. Wat is me dat nu voor een simplistische, middeleeuwse gedachtengang. Die gasten zijn allemaal hier geboren en horen dus ook niet thuis in dat 'apenland'. Jasper merkt trouwes terecht op dat de oorzaak van die problemen in de eerste plaats bij onze regering ligt. Deze migrantenstromen werden reeds in het begin van de vorige eeuw uitgevoerd en nooit of te nooit is er een fatsoenlijk integratiebeleid uitgevoerd. Halverwege de jaren 90 merkt men dan plots dat de zaken aan het escaleren zijn en wil men halsoverkop een snelprocedure hoe-integreer-ik-mij-in-België door die mensen hun strot rammen, verwonderlijk dat deze methode niet werk? Dacht het niet hé...

Maar goed van dat pamperbeleid heb ik intussen ook wel genoeg hoor. Ik ben blij dat er eindelijk ook eens wat Belgen zich durven groeperen en voor zichzelf durven opkomen, ook al komt er dan wat geweld aan te pas.


Jasper

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 25 mei 2008 - 12:51:18
Om over die van de Kongo nog maar te zwijgen.
Oké, tweede grootste. :P

Citaat van: McChouffe op 25 mei 2008 - 14:47:17
Citaat van: Ferrari 2008 op 24 mei 2008 - 19:08:32
Ik ben niet zo erg racistisch neen.

Ik ben niet zo erg zwanger neen.  ;D

Horen dit soort discussies ook al in het onzinnig topic?

Naar mijn mening eigenlijk wel, ja. :)