Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 13 mei 2008 - 17:45:09
Amai, wat een verhaal. :o

's Ochtends een waterleiding die kapotspringt in het gebouw, overal lekken en wateroverlast. Brandweer wordt gebeld, maar doet er 2 uur over om te komen kijken.

Ondertussen is het water gelekt op een koffieautomaat die vuur vat. Brandblusapparaten helpen niet. Brandweer komt dus veel later aan, en doet er nog een uur over om effectief te beginnen blussen want de zevende verdieping, waar de brand is ontstaan, is toch net iets te hoog (het gebouw is 13 verdiepingen hoog trouwens).

Nu is er al een klein stukje ingestort en is het hele gebouw al uren geleden ten dode opgeschreven. Eerst stond de rechtervleugel in lichterlaaie, die is nu redelijk uitgeblust maar nu is het de linkervleugel die op instorten staat. Al heb ik de indruk dat het al minder hard brandt dan een uur of 2 geleden.

Ik zat in de les 500 meter verder maar onze faculteit is ook ontruimd omdat wij in de rook zaten.

Qua aantal studenten is Bouwkunde de grootste faculteit van de TU dus we zitten nu met een enorm logistiek probleem om collegezalen etc. te voorzien voor die 3000 man.

Ik kom het bericht net tegen in het nieuwsblad: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF13052008_049

Jasper

#3046
Ondertussen is 1 vleugel ingestort. Ik heb het net gemist maar de beelden zijn duidelijk: http://www.dumpert.nl/mediabase/105731/46ccb8cd/bouwkunde_gebouw_delft_stort_in.html

Ik ben net nog eens gaan kijken aan de faculteit. Het brandt nog steeds. Echt vreemd. Het is, nee het was, een gebouw van 4 vleugels. In 1 van die vleugels begon het dus op de zesde of zevende verdieping. Vandaar is het dan gestegen, en aan de bovenkant van die vleugel overgeslagen op een andere vleugel, en zo weer op de volgende vleugel, en vandaar is het vuur gedaald en dan terug op de eerste vleugel overgeslagen (de vleugels staan in een vierkant). Daardoor staan nu pas de verdiepingen in brand waar net boven de brand begonnen was.

Een paar vrienden van mij kunnen deze nacht niet op hun kot omdat dat nog tot morgen afgesloten blijft vanwege de rook.

Ferrari 2010

#3047
Ja wadde, moet vreemd zijn om mee te maken :-\ Moet ook vreemd doen voor al het personeel dat daar zijn kantoor had enzo, daar gaat alles :-\ Ook vreemd verloop van de brand zoals je het schetst :) Het niet op je kot kunnen is zo erg nog niet lijkt mij, altijd wel iemand waarbij je op kot kan blijven slapen lijkt me.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Het grootste bouwkundige archief van Nederland, echt een gigantische bibliotheek, maar het is nog niet helemaal zeker wat daar nog van overblijft. Ook maquettes van de studenten die in vlammen zijn opgegaan.

Ferrari 2010

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/286365/2008/05/23/Noord-Afrikaanse-jongeren-roepen-op-tot-rellen.dhtml
Wie zijn hier de rassisten? Het wordt toch hoog tijd dat die apen terug worden gestuurd naar hun apenland!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Als je dat zelf gelooft, dan ga ik eens goed lachen. ;D ;D ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 23 mei 2008 - 14:25:43
Als je dat zelf gelooft, dan ga ik eens goed lachen. ;D ;D ;D
Ik geloof dat, waarom niet?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 23 mei 2008 - 17:37:04
Citaat van: Jasper op 23 mei 2008 - 14:25:43
Als je dat zelf gelooft, dan ga ik eens goed lachen. ;D ;D ;D
Ik geloof dat, waarom niet?
We zullen zien,maar ik ben er toch niet van overtuigd,het blijft een gevaarlijk krantje he.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 23 mei 2008 - 17:37:04
Citaat van: Jasper op 23 mei 2008 - 14:25:43
Als je dat zelf gelooft, dan ga ik eens goed lachen. ;D ;D ;D
Ik geloof dat, waarom niet?
Lees je eigen post opnieuw en denk dan 5 seconden na.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 23 mei 2008 - 23:02:29
Citaat van: Ferrari 2008 op 23 mei 2008 - 17:37:04
Citaat van: Jasper op 23 mei 2008 - 14:25:43
Als je dat zelf gelooft, dan ga ik eens goed lachen. ;D ;D ;D
Ik geloof dat, waarom niet?
Lees je eigen post opnieuw en denk dan 5 seconden na.
Gaat het om mijn blunder in het woord racisten, of gaat het ergens anders om? Als het ergens anders om gaat, dan blijf ik bij men mening erover ... Stuur al die mannen die ons land komen verzieken eens terug naar hun thuisland (en dan heb ik het dus niet over diegenen die zich wel deftig gedragen).
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik lach met uw uitspraak die nog dommer is dan de partij die die zever ook steunt. "Ze moeten die apen terugsturen naar hun apenland, maar ik ben niet racistisch meneer!" ;D

Het is toch straf dat ineens vergeten wordt hoe deze boel aan het rollen is geraakt. Na de bekerfinale zijn er een aantal zatte Anderlecht-supporters die een groep Marokkanen aanvallen. Wie zijn dan eigenlijk de apen?


Tim C

Citaat van: Ferrari 2008 op 24 mei 2008 - 07:17:08
Stuur al die mannen die ons land komen verzieken eens terug naar hun thuisland
Het probleem is natuurlijk dat hun thuisland in de meeste gevallen België is. Ze zijn hier geboren en zijn dus Belg.

Eén van de betere uitspraken van Fortuyn was: "Het zijn onze Marokkaanse rotjongens, daar kunnen we koning Hassan niet mee opschepen."

Maar stuur ze terug naar hun eigen land is zo'n geweldig opzwepende, stemontrekkende slogan... Zo hol als iets, maar toch...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 24 mei 2008 - 17:26:49
Ik lach met uw uitspraak die nog dommer is dan de partij die die zever ook steunt. "Ze moeten die apen terugsturen naar hun apenland, maar ik ben niet racistisch meneer!" ;D

Het is toch straf dat ineens vergeten wordt hoe deze boel aan het rollen is geraakt. Na de bekerfinale zijn er een aantal zatte Anderlecht-supporters die een groep Marokkanen aanvallen. Wie zijn dan eigenlijk de apen?
Ik ben niet zo erg racistisch neen. Kom je met je gezin naar België, mij niet gelaten, maar gedraag je dan zoals de Belgen zich gedragen. Op sommige vlakken ben ik racistisch (hoewel, eigenlijk niet, want ik heb enkel iets tegen diegenen die onze maatschapij verpesten, en dus niet tegen het hele ras en dus niet racistisch), en terecht, ik vind het niet kunnen dat zovele van hen gewoon hele dagen niets doen en onze maatschappij kapot maken.

Ik weet waardoor het begonnen is, maar dat is geen reden om:
1) alle Anderlecht supporters daarvoor aan te willen pakken
2) alle inwoners van Anderlecht aan te gaan pakken, oproepen tot het in brand steken van wagens en dergelijke, sorry, dat vind ik er zwaar over.
3) alle blanken aan te gaan pakken

Citaat van: Tim op 24 mei 2008 - 18:21:55
Citaat van: Ferrari 2008 op 24 mei 2008 - 07:17:08
Stuur al die mannen die ons land komen verzieken eens terug naar hun thuisland
Het probleem is natuurlijk dat hun thuisland in de meeste gevallen België is. Ze zijn hier geboren en zijn dus Belg.
Maar hun ouders niet, en het zijn nu net die ouders die er blijkbaar niet om geven dat hun kinderen zich zo gedragen. Dus stuur hen terug, die trekken toch steeds in gehele families en dus ben je van de kinderen ook vanaf (ja, ik weet het, dat laatste is een redenatie die zo lek is als een zeef :)) Gewoon eens deftig opkuis houden in het milieutje, het zou geen kwaad kunnen hoor, alle proffiteurs en relschoppers eruit.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Ferrari 2008 op 24 mei 2008 - 19:08:32Maar hun ouders niet, en het zijn nu net die ouders die er blijkbaar niet om geven dat hun kinderen zich zo gedragen. Dus stuur hen terug, die trekken toch steeds in gehele families en dus ben je van de kinderen ook vanaf (ja, ik weet het, dat laatste is een redenatie die zo lek is als een zeef :)) Gewoon eens deftig opkuis houden in het milieutje, het zou geen kwaad kunnen hoor, alle proffiteurs en relschoppers eruit.

Knal dan 95% van de bevolking af en ik klaag u aan voor genocide. Ben ik ook een relschopper in u ogen en knalt ge mij ook af.

Ye get the point? ;)

Ferrari2008, dikwijls kom je met degelijke argumenten af maar dit gaat er gewoon over :)

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 24 mei 2008 - 19:08:32
Citaat van: Jasper op 24 mei 2008 - 17:26:49
Ik lach met uw uitspraak die nog dommer is dan de partij die die zever ook steunt. "Ze moeten die apen terugsturen naar hun apenland, maar ik ben niet racistisch meneer!" ;D

Het is toch straf dat ineens vergeten wordt hoe deze boel aan het rollen is geraakt. Na de bekerfinale zijn er een aantal zatte Anderlecht-supporters die een groep Marokkanen aanvallen. Wie zijn dan eigenlijk de apen?
Ik ben niet zo erg racistisch neen. Kom je met je gezin naar België, mij niet gelaten, maar gedraag je dan zoals de Belgen zich gedragen. Op sommige vlakken ben ik racistisch (hoewel, eigenlijk niet, want ik heb enkel iets tegen diegenen die onze maatschapij verpesten, en dus niet tegen het hele ras en dus niet racistisch), en terecht, ik vind het niet kunnen dat zovele van hen gewoon hele dagen niets doen en onze maatschappij kapot maken.

Ik weet waardoor het begonnen is, maar dat is geen reden om:
1) alle Anderlecht supporters daarvoor aan te willen pakken
2) alle inwoners van Anderlecht aan te gaan pakken, oproepen tot het in brand steken van wagens en dergelijke, sorry, dat vind ik er zwaar over.
3) alle blanken aan te gaan pakken

Citaat van: Tim op 24 mei 2008 - 18:21:55
Citaat van: Ferrari 2008 op 24 mei 2008 - 07:17:08
Stuur al die mannen die ons land komen verzieken eens terug naar hun thuisland
Het probleem is natuurlijk dat hun thuisland in de meeste gevallen België is. Ze zijn hier geboren en zijn dus Belg.
Maar hun ouders niet, en het zijn nu net die ouders die er blijkbaar niet om geven dat hun kinderen zich zo gedragen. Dus stuur hen terug, die trekken toch steeds in gehele families en dus ben je van de kinderen ook vanaf (ja, ik weet het, dat laatste is een redenatie die zo lek is als een zeef :)) Gewoon eens deftig opkuis houden in het milieutje, het zou geen kwaad kunnen hoor, alle proffiteurs en relschoppers eruit.

En wat ga je dan doen met de blanke supporters van Anderlecht die het vuur aan de lont hebben gestoken?

En als je een goed antwoord hebt op die vraag: waarom doe je dat dan ook niet met de Marokkanen die hebben gereageerd?

En waarom denk je dat er in de eerste plaats zoveel migranten naar hier komen?

Verbanning is geen straf van deze tijd, Ferrari 2008.