Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: Ferrari 2007 op 01 januari 2008 - 10:11:43
Pamela Anderson in uw omgeving? Of is Lolo Ferrari herrezen?

Lolo Ferrari herrezen als nieuwjaarsgeschenk  :D

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.


Doefie

Oeh oeh oeh, wacht ik doe mee ...

Moesjamarramarramarramarramarramarramarramarramarra !

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.


Ferrari 2010

Jasper, tis niet omdat ge u verveelt da ge zomaar de auto's van de hollanders moogt gaan opblazen é! :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

LOL, echt grappig is dat. Eén of andere benden steekt een bom onder een ander zijn auto en laat die ontploffen. De chauffeur in kwestie stapt gewoon uit en valt dan flauw. 't Zal een sterke bom geweest zijn. ^^

Je moet maar op de autostrade rijden en de auto voor je ontploft ineens. ;D ;D ;D

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 10 januari 2008 - 06:39:15
LOL, echt grappig is dat. Eén of andere benden steekt een bom onder een ander zijn auto en laat die ontploffen. De chauffeur in kwestie stapt gewoon uit en valt dan flauw. 't Zal een sterke bom geweest zijn. ^^

Je moet maar op de autostrade rijden en de auto voor je ontploft ineens. ;D ;D ;D
Was het een Mercedes?  :)

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

En wat is jullie mening hierover?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C


Ferrari 2010

Onkelinx, ze zouden die moeten vervolgen voor haar walgelijk beleid!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Zeg meatball, ik heb jou naam gebruikt op een ander forum, zit er nog trademark op ofzo, moet ik nog geld betalen voor het gebruiken van die naam.