Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Doefie


Ferrari 2010

Morgen even een tussentijdse evaluatie, das al wat ik nog heb, wat is het leven toch schoon :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Ferrari 2007 op 17 december 2007 - 14:09:40
Morgen even een tussentijdse evaluatie, das al wat ik nog heb, wat is het leven toch schoon :D

Kijk eens in de spiegel, een mening zal rap veranderd zijn ;)

Ferrari 2010

Je hebt gelijk doef, men mening is helemaal verandert. Het leven is niet schoon, ik ben schoon!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik weet niet in wat voor spiegels jij kijkt hoor, maar de persoon die in spiegels te zien is, dat ben ik, en dat is heel duidelijk!

Wel bedankt voor het compliment.

Tim C

Na 193 pagina's hebben we eindelijk een regering!

Ferrari 2010

Gesteld dat met elke pagina 1 kalenderblaadje overeenkomt?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Na een korte Crtl-F5 komt u helemaal in de kerstsfeer!

Ferrari 2010

Héhé, ge hebt nog gelijk ook :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Citaat van: Tim op 19 december 2007 - 10:02:03
Na 193 pagina's hebben we eindelijk een regering!
Wacht maar tot zondag. Eerst zien, dan geloven ;D
Juan

Jasper

Geef me eens een korte update jongens want ik heb hier niet veel Belgisch nieuws kunnen volgen de voorbije twee weken. Ik heb ergens vage geruchten opgevangen over een tijdelijk Verhofstadt III?

Ferrari 2010

Welja, Verhofstad heeft alles samengegooid en een vette hamburger gecreëert, tegen pasen moet leterme dan enkele van die ingrediënten eruit halen, de rest goed met elkaar overeen laten komen en er een proper stukje vlees van maken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Ferrari 2007 op 20 december 2007 - 14:44:38
Welja, Verhofstad heeft alles samengegooid en een vette hamburger gecreëert, tegen pasen moet leterme dan enkele van die ingrediënten eruit halen, de rest goed met elkaar overeen laten komen en er een proper stukje vlees van maken.

... hopelijk heeft Leterme tegen dan kooklessen kunnen volgen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

De conclusie is dat Leterme gefaald heeft en Verhofstadt de boel moet komen opkuisen zodat Leterme de rest maar binnen te koppen heeft?

Citaat van: Jasper op 01 augustus 2007 - 18:09:54Ik ga Verhofstadt nog missen...

Juan

Citaat van: Jasper op 20 december 2007 - 18:01:39
De conclusie is dat Leterme gefaald heeft en Verhofstadt de boel moet komen opkuisen zodat Leterme de rest maar binnen te koppen heeft?

Citaat van: Jasper op 01 augustus 2007 - 18:09:54Ik ga Verhofstadt nog missen...
En wat is er nu gebeurd? Van moeten snel snel een nieuwe regering en Verhofstadt lijkt de held...
Eén grote klucht is het...
Juan