Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Supermariobros

Na Verhofstadt belooft nu ook Leterme 200.000 jobs.  ::)

Tim C

Citaat van: Supermariobros op 29 oktober 2007 - 09:40:18
Na Verhofstadt belooft nu ook Leterme 200.000 jobs.  ::)
Goed bestuur in actie, en dat heeft hij tijdens deze onderhandelingen al meermaals getoont!

Wat hoop ik op nieuwe verkiezingen zodat zijn goed bestuur weer naar de deur kan verwezen worden... ::)

Jasper

Citaat van: Supermariobros op 29 oktober 2007 - 09:40:18
Na Verhofstadt belooft nu ook Leterme 200.000 jobs.  ::)

Het straffe is dat Verhofstadt er ook 160 à 180.000 gerealiseerd heeft. Van Leterme wil ik dat nog wel eens zien...

Ferrari 2010

Mja, ik vind wat zij verstaan onder banen creëren maar zwakjes. Als er 150.000 extra banen zijn gekomen in hun 4 jaar, dan zijn er volgens hen door hen zoveel gecreëerd. Maar ze houden er helemaal gen rekening mee dat er in diezelfde periode ook wel een groot aantal banen verloren zijn gegaan. Het is zoiets dat mooi oogt maar voor mij niks inhoud, als ik zou zeggen 'ik ga zoveel banen creëren', dan zou ik daarmee willen zeggen dat er ook zoveel werklozen minder zullen zijn, en dat is hier niet het geval.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Twijfelachtige internetoproepen rond boycotten Vlamingen
Citaat
Een ander initiatief, dat van minder smaak getuigt, is een gele, vijfhoekige ster met daarin een haan, die de Franstaligen verplicht zouden moeten dragen in de rand rond Brussel. "Op die manier kan je onmiddellijk de andere Franstaligen herkennen. Dat is toch democratischer, niet? ", luidt het in de begeleidende tekst.
Dom, dommer, domst!

Tim C

Waarom Richt Text Editors verboden moeten worden!

</font></strong></font></span><span style="font-size: 10pt; color: #333333; font-family: Verdana" lang="NL-BE"><font face="arial,helvetica,sans-serif"><span style="font-size: 10pt; color: #333333; font-family: Verdana" lang="NL-BE"><span class="body131"></span></span></font></span><span style="font-size: 10pt; color: #333333; font-family: Verdana" lang="NL-BE"><font face="arial,helvetica,sans-serif"><span style="font-size: 10pt; color: #333333; font-family: Verdana" lang="NL-BE"><span class="body131"></span></span></font></span><span style="font-size: 10pt; color: #333333; font-family: Verdana" lang="NL-BE"><font face="arial,helvetica,sans-serif"><span style="font-size: 10pt; color: #333333; font-family: Verdana" lang="NL-BE"><span class="body131"></span></span></font></span><span style="font-size: 10pt; color: #333333; font-family: Verdana" lang="NL-BE"><font face="arial,helvetica,sans-serif"><span style="font-size: 10pt; color: #333333; font-family: Verdana" lang="NL-BE"><span class="body131"></span></span></font></span>
<table style="border-color: black; border-width: 0px; width: 605px; height: 95px" border="0">

Juan

Juan

Doefie

Deze week opnieuw Week van de Friet ... dat wordt vieren 8)

Supermariobros

Citaat van: Doefie op 27 november 2007 - 18:00:36
Deze week opnieuw Week van de Friet ... dat wordt vieren 8)

En Daan, al iedere dag frieten gegeten?  ;)

Doefie

Citaat van: Supermariobros op 01 december 2007 - 14:51:30
Citaat van: Doefie op 27 november 2007 - 18:00:36
Deze week opnieuw Week van de Friet ... dat wordt vieren 8)

En Daan, al iedere dag frieten gegeten?  ;)

Dinsdag 2x, woensdag, gisteren en vandaag terug ;)

FerrariMan


Doefie

Best mogelijke combinatie: Friet'n en Tett'n ;)