Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Tim C

Om terug te komen op twee weken geleden:


XKCD

Tim C

Gerben, u hebt een virus dat naar mij mailt!

Jasper


Tim C

Citaat van: Ferrari 2007 op 13 september 2007 - 16:39:24
Zoals ik al zei, het is een hype om tegen alles van microsoft te zijn. Maar ga eens naar een ander commercieel besturingssysteem kijken (bestaat er eigenlijk een ander commercieel?) Je zal overal lekken tegenkomen.
Ironie noemt men dan zoiets ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 06 oktober 2007 - 09:11:43
Gerben, u hebt een virus dat naar mij mailt!
Zo lang het maar niet naar mij mailt heb ik er geen last van :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C


Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 07 oktober 2007 - 11:34:06
Want virussen zijn leuk?
Want
1) Ik zou niet weten waar ik dat virus moet vinden
2) Norton zou het ook niet weten
3) Ik er niet achter ga zoeken

Ik werk nu al 4 jaar op een pc's en laptops zonder deftige scanner, nooit echt last mee gehad. Overigens, wie zegt dat er een virus op men pc staat? Tis niet omdat jij een mail van mij krijgt, eventueel met een mailadres dat effectief van mij is, dat ik die mail vanaf mijn pc verzonden is. Overigens ken ik jouw mailadres niet, ik heb jouw nog nooit gemaild, vreemd dat net jij dan een mail van mij aankrijgt. Let it be, dat is mijn reactie.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Hamilton MASTER

Een deftige virusscanner is toch wel nodig in deze tijd hoor.

Ik zou je gezicht wel eens willen zien als je ziet hoe traag je pc nu is in vergelijking met een format en dan exact dezelfde programma's die jij nu gebruikt erop te zetten.
Hij zal wel een pak sneller zijn.
Geleidelijk gaat je pc trager worden, je merkt er zelf weinig van omdat het elke dag een beetje trager is.

Daarom ruim ik m'n pc elke week een beetje op. Ik heb er nu stuk of 6 programma's op staan.
Ik mag er niet aan denken dat hij crasht... ben echt teveel kwijt dan. Ik zet elke week nieuwe backups op m'n externe harde schijf maar het werk dat erin moet gestoken worden om hem opnieuw te installeren... mag er niet aan denken !

En 1 of 2x per jaar heb ik toch een beestje binnen waardoor ik hem moet formatteren, maar dat neem ik erbij.

Maar een pc zonder virusscanner of firewall is echt uit den boze... Ze kunnen aan ALLES aan wat je doet...
Elke letter wordt meegelezen en mocht je dan nog leuke bankverrichtingen doen lezen ze gewoon mee wat je op je rekening hebt staan . ;)



Ferrari 2010

Sja, dat ze alles kunnen zien is dan wel zo, maar toch laat ik het zo. Ik weet ook dat een pc veel sneller gaat na een format (hier thuis gisteren nog een pc geformateerd, opstarttijd van 5 minuten ervoor naar 1,5 minuten nu, met IE al open). Dat deze laptop wat langer gaat doen over het opstarten enzo, dat zal dan zo wezen, ik zal hem waarschijnlijk toch elk half jaar of jaar wel eens formateren. Maar er is misschien 1 ding waar jullie rekening mee moeten houden: ik download niet, ik heb dus geen enkel downloadprogramma hierop staan, wat de kans op virussen al sterk verkleint...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Een deftig OS is ook wel van deze tijd. Een Mac moet je niet elke 6 maanden formatteren. Mijn Linux doos is in 4 jaar nog nooit geformatteerd. Zelfs nog nooit geherinstalleerd, steeds een upgrade van de vorige versie. En dat ding blijft even snel (sorry, ik lieg, wordt versie per versie gewoon sneller).
Defragmenteren? Komaan, welk zichzelf respecterend filesystem heeft dat nu nog nodig?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

F2007, ik begrijp echt niet hoe je zo laks kan zijn over iets als een computervirus. Waarom neem je geen deftige virusscanner in plaats van Norton?

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 08 oktober 2007 - 00:19:15
F2007, ik begrijp echt niet hoe je zo laks kan zijn over iets als een computervirus. Waarom neem je geen deftige virusscanner in plaats van Norton?
Mja, welke moet ik nemen? Ik ben hier altijd zo laks in geweest. Overigens, kan jij met zekerheid zeggen dat ik een virus heb? Neen, en een virusscanner kan dat ook niet steeds, stel dat het een virus is dat nog maar weinig heeft toegeslagen...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Het feit dat ik van je mail krijg op het F1pits adres zegt niet genoeg dan? ;)