Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: Jasper op 12 september 2007 - 00:10:11De mensen rond de luchthaven zelf moeten inderdaad niet klagen, dat is waar.

Ik klaag niet :) Wij hebben meer last van de autostrade dat hier even dicht bij ligt als de vliegers die overvliegen ... Zegt genoeg denk ik :)

Ferrari 2010

Mja, een vliegtuig dat overvliegt op 1km hoogte heb je denk ik minder geluid van dan een autostrade die op 1km ligt ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Ter uwer informatie, ik woon op het punt dat de vliegers 30m boven mijn dak overvliegen ;)

Ferrari 2010

Nuja, een autostrade op minder dan 30m, dat maakt uiteraard ook extreem veel lawaai, maar een vlieger die daar niet boven komt op 30m afstand? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Ik ben naar een appartement gaan zien dat vlak naast de ring van Antwerpen ligt. Geef mij maar zo'n 747 die binnen de minuut weer weg is in plaats van dat constante geraas ;)

Jasper

Ik denk eerlijk gezegd dat je aan dat geraas sneller gewend geraakt, omdat het een constant geluid is. Die Boeing 747 komt om de minuut langs, dat word je volgens mij veel minder snel gewoon. Maar alleszins veel succes. :)

Tim C

Gelieve er nota van te nemen dat "twee meter" niet hetzefde is als "anderhalve meter uitrekbaar tot twee meter". Mijn geduld dankt u.

Doefie

Ik woon al gans m'n leven hier in Zaventem, mij maakt het dus niet veel uit of er een vlieger overvliegt of niet :)



Ferrari 2010

Het kotleven, pff, de eerste week is dat gewoon u dood vervelen :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Iemand heeft een verkeerde aanpak. :P

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 26 september 2007 - 00:48:59
Iemand heeft een verkeerde aanpak. :P
Haha, dat zou ook kunnen ja :P Kzit hier gewoon hele avonden te niksen (kben ni iemand die elke avond op café kan hangen)...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Citaat van: Ferrari 2007 op 26 september 2007 - 08:33:23
Citaat van: Jasper op 26 september 2007 - 00:48:59
Iemand heeft een verkeerde aanpak. :P
Haha, dat zou ook kunnen ja :P Kzit hier gewoon hele avonden te niksen (kben ni iemand die elke avond op café kan hangen)...
Hier idem hoor en zit ondertussen al in derde bach...
Juan

Ferrari 2010

Vanavond had ik dan iets te doen (Student Kick-off), heb je zo'n klote weer. Gevolg: aangezien het outdoor is, zag er niet veel van men maten meer iets in...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.