Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Tim C

Inderdaad, want slechts 90% van alle websites draait op Apache, een fout in dat programma vinden zou absoluut geen schade toebrengen aan die sites. Het zou ze alleen maar uit de lucht halen.

Wil je nog eens gokken? ;)

McChouffe

Citaat van: Ferrari 2007 op 13 september 2007 - 23:10:32
Citaat van: McChouffe op 13 september 2007 - 22:27:00
Citaat van: Ferrari 2007 op 13 september 2007 - 16:39:24
Windows wordt veel gebruikt, en dus is het aantrekkelijker voor hackers etc om daar fouten in te gaan zoeken.

Apache is de meest gebruikte webserver op het internet. Nochtans worden er in IIS (Microsoft) meer lekken gevonden. Het argument "Windows wordt veel gebruikt" is dus een non-argument.
Maar windows wordt wel sterk op de hielen gezeten door anti windows mensen, die er eerder op uit zijn windows dan apache te kloten...

Windows is inherent ook gewoon een "slecht" besturingssysteem. Ergens op het net (geen zin om te zoeken, sorry) is een 20 minuten durend interview te vinden met het kernel-team van Windows Vista, zeer verhelderend. Windows is door allle onderlinge dependencies in DLL's een groot blok, waar alles met alles zit verweven. De browser zit deels mee in de kernel (wtf??), de x-server (grafische omgeving) is totaal verweven met de rest van het OS, ...
Het is tijd dat Microsoft eens goed nadenkt om opnieuw te beginnen met Windows. Compleet vanaf 0.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 13 september 2007 - 23:54:28
Inderdaad, want slechts 90% van alle websites draait op Apache, een fout in dat programma vinden zou absoluut geen schade toebrengen aan die sites. Het zou ze alleen maar uit de lucht halen.
Ik zeg toch niet dat dat hen geen schade zou toebrengen ;) Ik zeg alleen dat veel mensen erop uit zijn MS af te breken en dat ze dus eerder daar de fouten gaan zoeken en in het grote nieuws brengen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: Ferrari 2007 op 14 september 2007 - 08:55:04
Ik zeg toch niet dat dat hen geen schade zou toebrengen ;) Ik zeg alleen dat veel mensen erop uit zijn MS af te breken en dat ze dus eerder daar de fouten gaan zoeken en in het grote nieuws brengen.
Met recht en rede...

McChouffe

Kwestie van nog eens aan te tonen hoe brak Windows XP wel kan zijn. Vandaag een nieuwe laptop in gebruik genomen, geen brol een Lenovo Thinkpad. Het is gelukt om door een usb-muis een BSOD (blue screen of death) te krijgen. Zoiets is ongelooflijk. Het is totaal onbegrijpelijk dat iets banaal als een muis-driver een heel OS kan laten crashen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: McChouffe op 14 september 2007 - 21:16:50
Kwestie van nog eens aan te tonen hoe brak Windows XP wel kan zijn. Vandaag een nieuwe laptop in gebruik genomen, geen brol een Lenovo Thinkpad. Het is gelukt om door een usb-muis een BSOD (blue screen of death) te krijgen. Zoiets is ongelooflijk. Het is totaal onbegrijpelijk dat iets banaal als een muis-driver een heel OS kan laten crashen.
Het was misschien een rat?


En voila, het zinnige is terug onzinnig!

Bedankt, FerrariMan, jij SUPERheld!

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 16 september 2007 - 11:17:22
Bedankt, FerrariMan, jij SUPERheld!

When I grow up, I wanna be just like you!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan


Tim C


Ferrari 2010

Hij heeft het gewoon op zen MP3 staan ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Ferrari 2007 op 17 september 2007 - 15:13:47
Hij heeft het gewoon op zen MP3 staan ;)
Helaas ben ik één van de weinigen die zonder zo'n ding rondloopt.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 17 september 2007 - 17:20:54
Citaat van: Ferrari 2007 op 17 september 2007 - 15:13:47
Hij heeft het gewoon op zen MP3 staan ;)
Helaas ben ik één van de weinigen die zonder zo'n ding rondloopt.
Troost u, ik heb me ook nog geen MP3 aangeschaft, en het staat allesbehalve op men verlanglijstje.
Het stemmetje zit dus blijkbaar wel gewoon in zen hoofd, fout gegokt!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Citaat van: Ferrari 2007 op 17 september 2007 - 17:50:17
Citaat van: FerrariMan op 17 september 2007 - 17:20:54
Citaat van: Ferrari 2007 op 17 september 2007 - 15:13:47
Hij heeft het gewoon op zen MP3 staan ;)
Helaas ben ik één van de weinigen die zonder zo'n ding rondloopt.
Troost u, ik heb me ook nog geen MP3 aangeschaft, en het staat allesbehalve op men verlanglijstje.
Idem hier, maar 't schijnt thans goed te zijn voor uw oren!!!
Juan

Ferrari 2010

Dan nog, ik zet liever gewoon de radio op of luister naar het geluid dat al de drukte om me maakt. :)g
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.