Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

De keuze was idd zeer simpel, je neemt gewoon wat er op staat ;) De gewone home versie is dit denk ik, en als ik heml niet goed vind schaf ik me de ultimate aan hé...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Is het Home Basic of Starter? ;)

En als je een zakelijke PC koopt, neem je dan Premium, Enterprise, Business of Ultimate? ;)

Ferrari 2010

Beter nog, het is permium! ;) Bij een zakelijke pc zou ik voor de Ultimate gaan, de naam zegt het zelf toch :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Tim C op 08 september 2007 - 15:02:13
Ooit ontwerpen ze bij Microsoft eens iets dat echt werkt (hoop doet leven)

Windows Mobile 5 werkt (tot nu toe) zeer goed op mijn PDA  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Citaat van: Ferrari 2007 op 12 september 2007 - 10:33:40
Ik heb mij een goede week terug een nieuwe HP laptop aangeschaft, met vista erop, en ik moet je zeggen, ik ben er echt tevreden van. Het is een beetje een hype om negatief te doen over Microsoft producten (hoge bomen vangen veel wind hé ...), en ik vind het omtrent vista een beetje onterecht; Het werkt hier prima en ik heb er nog geen enkel negatief punten over kunnen ondervinden.

Het feit dat ik in Windows een virusscanner nodig heb, is voor mij al genoeg om voor Linux te gaan. Het feit dat Windows honderden euro's kost, is voor mij ook genoeg om voor Linux te gaan. Dan heb ik het nog niet over de tientallen veiligheidslekken waar zelfs een virusscanner niets aan kan doen, of over het feit dat ik elke keer dat ik iets installeer mijn PC moet herstarten (wtf??).

Voor digibeten is Windows misschien (misschien!) een goede oplossing, maar vanaf dat je verder kijkt dan je neus lang is, kan je gewoon niet meer voor Windows zijn.

Ferrari 2010

Ik ben niet voor, maar ik ben ook niet zo hard tegen. Zoals ik al zei, het is een hype om tegen alles van microsoft te zijn. Maar ga eens naar een ander commercieel besturingssysteem kijken (bestaat er eigenlijk een ander commercieel?) Je zal overal lekken tegenkomen. Windows wordt veel gebruikt, en dus is het aantrekkelijker voor hackers etc om daar fouten in te gaan zoeken. Overigens, installeren, doe jij dat dan zo vaak? En hoeveel tijd neemt een herstart nu in beslag :-\ Dat windows veel geld kost komt door hun monopolie, en door niets anders. Als een bedrijf morgen een overeenkomst sluit met bijvoorbeeld Packard Bell en HP dat ze een besturingssysteem zullen ontwerpen en dat deze 2 dat standaard gebruiken, dan zal Microsoft wel in prijs moeten zakken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Internet Explorer 6 is misschien wel het schoolvoorbeeld van Microsoft. Iedereen ervan overtuigen dat je crappy programma beter is dan de rest en 97% van het net overnemen. Gelukkig is dat nu teruggeschroeft naar een goede 70% en begint het (net iets) betere IE7 (suprise suprise weer een kopie van twee betere systemen) aan terein te winnen.

Voor de rest sluit ik me aan bij Jasper ;)

Maar nu is het onzinnige verdwenen. :'(

Jasper

Citaat van: Ferrari 2007 op 13 september 2007 - 16:39:24Ik ben niet voor, maar ik ben ook niet zo hard tegen. Zoals ik al zei, het is een hype om tegen alles van microsoft te zijn.

Wat is de hype? Dat vroeger 99% van de mensen Microsoft gebruikte, of dat nu 5% van de mensen tegen Microsoft is?

CitaatMaar ga eens naar een ander commercieel besturingssysteem kijken

Sorry, ik ben niet geïnteresseerd in commerciële besturingssystemen.

CitaatWindows wordt veel gebruikt, en dus is het aantrekkelijker voor hackers etc om daar fouten in te gaan zoeken.

Conclusie: gebruik geen Windows.

CitaatOverigens, installeren, doe jij dat dan zo vaak? En hoeveel tijd neemt een herstart nu in beslag

Dat is helemaal het punt niet. Het is gewoon belachelijk dat ik moet herstarten en al mijn programma's moet afsluiten.

CitaatDat windows veel geld kost komt door hun monopolie, en door niets anders.

Dat klopt, maar dit is geen argument om het gebruik van Windows te verdedigen.


Met andere woorden, veel blijft er niet overeind...

Ferrari 2010

Mja, het is gewoon zoals je het zelf wilt zien. Overigens, ik wil Microsoft niet geheel vrijpraten, zeker niet verdedigen. Het is gewoon een feit dat mensen die zich iets dieper in een pc gaan verdiepen direct 100% tegen MS worden, terwijl een groot deel van hen niet eens weten waarover ze spreken en gewoon meelopen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Een groot deel van de mensen die zich iets dieper in een PC gaan verdiepen, weten niet waarover ze spreken en lopen mee met de 5% die tegen MS is? Waar slaat dat weeral op? ::)

Juan

Citaat van: Tim C op 13 september 2007 - 16:59:49
Maar nu is het onzinnige verdwenen. :'(
Misschien het topicje splitsen, want is wel een discussie waard ;)
Juan

McChouffe

Citaat van: Ferrari 2007 op 13 september 2007 - 16:39:24
Windows wordt veel gebruikt, en dus is het aantrekkelijker voor hackers etc om daar fouten in te gaan zoeken.

Apache is de meest gebruikte webserver op het internet. Nochtans worden er in IIS (Microsoft) meer lekken gevonden. Het argument "Windows wordt veel gebruikt" is dus een non-argument.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Citaat van: Juan op 13 september 2007 - 17:57:30
Citaat van: Tim C op 13 september 2007 - 16:59:49
Maar nu is het onzinnige verdwenen. :'(
Misschien het topicje splitsen, want is wel een discussie waard ;)
Ik vermoed dat dit voor de meeste mensen onzinnig genoeg is ;)

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 13 september 2007 - 22:27:00
Citaat van: Ferrari 2007 op 13 september 2007 - 16:39:24
Windows wordt veel gebruikt, en dus is het aantrekkelijker voor hackers etc om daar fouten in te gaan zoeken.

Apache is de meest gebruikte webserver op het internet. Nochtans worden er in IIS (Microsoft) meer lekken gevonden. Het argument "Windows wordt veel gebruikt" is dus een non-argument.
Maar windows wordt wel sterk op de hielen gezeten door anti windows mensen, die er eerder op uit zijn windows dan apache te kloten...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.