Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Dan is uw vis wel een vogel voor de kat...

Supermariobros

Als ik nog eens een vis koop stop ik hem in de droogtrommel.

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 04 september 2007 - 20:18:07
Dan is uw vis wel een vogel voor de kat...
Mijn visis geen pokémon hé, die mutteert niet ineens naar een vogel hoor!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

#2733
Toch leuk, een volledig vrije dag hebben in je eerste week aan de universiteit. :) Jammer genoeg nog geen computer op mijn kot, maar op de faculteit staan een stuk of 100 computers permanent ter beschikking van de studenten. :)


EDIT: 11111 posts, mooi getal. En speciaal voor Tim C:

OMG!!!!1!1 ThE bIg OnE!! 11!!1!111!!! :o :o

:P

Ferrari 2010

Toch leuk, bijna 3 volledig vrije weken hebben na je eerste 2 kennismakeningsdagen aan de universiteit :) Gelukkig had ik al een computer op men kot, ook al zijn er 25.000 pc's aan de universiteit.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: Jasper op 06 september 2007 - 13:16:19
EDIT: 11111 posts, mooi getal. En speciaal voor Tim C:

OMG!!!!1!1 ThE bIg OnE!! 11!!1!111!!! :o :o
That absolutely roxors my boxors  ;)

Jasper

Citaat van: Ferrari 2007 op 06 september 2007 - 13:33:03
Toch leuk, bijna 3 volledig vrije weken hebben na je eerste 2 kennismakeningsdagen aan de universiteit :) Gelukkig had ik al een computer op men kot, ook al zijn er 25.000 pc's aan de universiteit.

Hoeveel PC's er zijn op de TU weet ik niet, maar ik had het dus over PC's op mijn eigen faculteit die permanent gratis ter beschikking staan met pijlsnel internet en alle programma's die je nodig hebt. :)

Wat ga je eigenlijk studeren?

Ik ben nu thuis, mijn laptop is aangekomen met Vista erop. De kerel van de PC-winkel zei iets van "ik heb er nog wat aan ge prutst om die Vista aan de praat te krijgen maar eigenlijk werkt dat langs geen kanten, zet er maar iets anders op". En inderdaad: na 15 minuten is de PC VOLLEDIG vastgelopen. ;D ;D

Leve Windows Vista, leve Microsoft.



Tim C

Ooit ontwerpen ze bij Microsoft eens iets dat echt werkt (hoop doet leven)

Tim C

Omwonende piste 02 wil Landuyt voor rechter wegens slagen en verwondingen

Een omwonende van piste 02 in Hoeilaart heeft klacht ingediend tegen federaal minister van Mobiliteit Renaat Landuyt (sp.a) voor "vrijwillige slagen en verwondingen".

De man klaagt over slaap- en concentratieproblemen en heeft ook last van nervositeit en hyperventilatie. "Het gebruik van die piste heeft me ziek gemaakt. Omdat het gebruik onwettelijk is, ben ik echt in oorlog met de regering en vooral met Landuyt", zegt hij in de krant La Capitale. (belga/dm)


Blijkbaar wordt de man gek van al die vliegtuigen ;)

Ferrari 2010

Pff, al die mensen maar klagen, hoopje zeveraars. 90% van die mensen die nu klagen is er zelf gaan wonen NADAT de luchthaven er met die pistes is gebouwt, veelal omdat de grond er zo goedkoop schijnt te zijn. En dan merken ze ineens dat die vliegtuigjes veel lawaai maken, maar ach, 90% slaapt er wel doorheen en maakt er geen probleem van. Totdat ineens iemand er geld inziet, we gaan een rechtzaak aanspannen, verbod op gebruik van de banen! En beetje bij beetje volgen ze meer en meer en nu staan er enkele duizende mensen te mekkeren dat de luchthaven te veel lawaai maakt terwijl ze dat ook al wel wisten voordat ze er gingen wonen. Allemaal één grote opgeblazen hoop is me dat ja, één grote geldklopperij! Tis uiteraard eenvoudig veridend, overlaatst nog 10 miljoen euro, maar ik zou me schamen als ik bij die groep mensen zou zitten!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Op Zaventem zelf is er geen Piste 02 (als reactie op "nadat de luchthaven met die pistes er is gebouwd"), volgens mij gaat het hier over één van de vliegroutes die horen bij het spreidingsplan van de nachtvluchten. Dat spreidingsplan was er vroeger niet. Dat een man uit Hoeilaart plots klaagt, kan ik dus wel begrijpen, aangezien daar vroeger waarschijnlijk inderdaad veel minder nachtlawaai was.

De mensen rond de luchthaven zelf moeten inderdaad niet klagen, dat is waar.

Juan

Citaat van: Jasper op 07 september 2007 - 22:49:18
Leve Windows Vista, leve Microsoft.

Citaat van: Tim C op 08 september 2007 - 01:01:18
U kan ook een computer kopen ;)
Mijn volgende laptop is dus ook Apple. Heb gewoon geen zin om te gaan werken met Vista (of is het nu Millenium Second Edition? ;D)
Juan

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 12 september 2007 - 00:10:11
Op Zaventem zelf is er geen Piste 02 (als reactie op "nadat de luchthaven met die pistes er is gebouwd"), volgens mij gaat het hier over één van de vliegroutes die horen bij het spreidingsplan van de nachtvluchten. Dat spreidingsplan was er vroeger niet. Dat een man uit Hoeilaart plots klaagt, kan ik dus wel begrijpen, aangezien daar vroeger waarschijnlijk inderdaad veel minder nachtlawaai was.

De mensen rond de luchthaven zelf moeten inderdaad niet klagen, dat is waar.

Mja, als het een persoon is die vroeger geen last had, dan heb ik er alle begrip voor, die man kan ik gelijk geven. Ik ken nu eenmaal niet veel van de luchthaven en de pistes om die voorkennis te hebben :)

Citaat van: Juan op 12 september 2007 - 10:24:02
Citaat van: Jasper op 07 september 2007 - 22:49:18
Leve Windows Vista, leve Microsoft.

Citaat van: Tim C op 08 september 2007 - 01:01:18
U kan ook een computer kopen ;)
Mijn volgende laptop is dus ook Apple. Heb gewoon geen zin om te gaan werken met Vista (of is het nu Millenium Second Edition? ;D)

Ik heb mij een goede week terug een nieuwe HP laptop aangeschaft, met vista erop, en ik moet je zeggen, ik ben er echt tevreden van. Het is een beetje een hype om negatief te doen over Microsoft producten (hoge bomen vangen veel wind hé ...), en ik vind het omtrent vista een beetje onterecht; Het werkt hier prima en ik heb er nog geen enkel negatief punten over kunnen ondervinden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.