Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Doefie

*Spletch* Hallo? *Splonsj*, met wie *prrrrrrt* spreek ik *sploensj splet*

Tim C


McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racerke007

Hehe, dat moet ik eens zoeken om op mijn gsm als ringtone bij sommige mensen te zetten ...  ;D

Ferrari 2010

Lalalalalaaaaaa, haaaah, wat is het toch zalig dat men tijdens je vakantiewerk gaat staken :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Ik had anders graag mijn post gehad :P

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 21 augustus 2007 - 12:16:14
Ik had anders graag mijn post gehad :P
Héhé, spijtig. Enkel de gazetten en eventuele huis-aan-huis blaadjes zijn uitgerijkt. Gelukkig was er voor mijn kantoor vandaag geen huis-aan-huis reclame waardoor wij gewoon naar huis mochten :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Ik wil later ook bij de Post werken, hun planning spreekt mij wel aan. 25 vakantiedagen, 25 werkdagen en de rest stakingsdagen...

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 21 augustus 2007 - 13:30:22
Ik wil later ook bij de Post werken, hun planning spreekt mij wel aan. 25 vakantiedagen, 25 werkdagen en de rest stakingsdagen...
:D Achja, als vakantiewerker is het steeds leuk om plots een extra betaalde verlofdag te krijgen :P Overigens wordt het morgen of overmorgen wel dubbel zo veel werk, dus dan zal het maar niptekes worden om op tijd rond te komen. Overuren worden er niet uitbetaalt zenne!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Mijn goudvis is zonet verdronken.

Tim C

Dan was hij wel erg slecht in zijn job

Doefie

Pff, ontslaan die handel. Als hij zijn werk niet deftig kan doen kan hij ergens anders werk gaan zoeken.

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie


Ferrari 2010

Bij mijn vis is geen zwembevret toegevoegd, een droogdok lijkt me echt wel beter.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.