Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Tim C

Daar is de partij van het goede bestuur weer. Na het nabije verbreken van hun belangrijkste verkiezingsbelofte, de voetbalpleintjes waar niet op gevoetbald mag worden en de vragen over Laura Lynn (en we zijn nog maar een week ver) zou ons aller Kris Peeters (niet verkozen) minister-president worden.

Compleet onzinnig!  ;)

McChouffe

Citaat van: Tim C op 21 juni 2007 - 19:59:10
Daar is de partij van het goede bestuur weer. Na het nabije verbreken van hun belangrijkste verkiezingsbelofte, de voetbalpleintjes waar niet op gevoetbald mag worden en de vragen over Laura Lynn (en we zijn nog maar een week ver) zou ons aller Kris Peeters (niet verkozen) minister-president worden.

Compleet onzinnig!  ;)

Het was te verwachten. Ik had liever Guy gehad als Premier maar het mocht niet zijn.

Maar als er iets onzinnig is, is het wel IAS 32 Financial Instruments: Presentation en IAS 39 Financial Instruments: Recognition and Measurement.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

TIS VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racegirl



Geen vakantie - Thesistijd  :-[ :-[ :-[
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

Ik weet het! Hexakosioihexakontahexafobie! Het is onzinnig maar het bestaat!

Ferrari 2010

Wat is me dat voor een beest? Iemand die niet tegen 6 hoekige zaken ofzo kan? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Hexakosioihexakontahexafobie is de angst voor het getal 666.

McChouffe

Citaat van: Jasper op 27 juni 2007 - 14:55:53
Hexakosioihexakontahexafobie is de angst voor het getal 666.

Woe to you, Oh Earth and Sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon
the number of the beast
for it is a human number,
it's number is Six hundred and sixty six

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper


Doefie

#2679
  ;D

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie


Jasper

Hehe, ik was op de site van Werchter aan het rondkijken om de affiche te bezien. Ik kom enkele "do's en don'ts" tegen. "Het gebruik van de toiletten blijft gratis. Maak er dus gebruik van en bespaar omheiningen en sponsorstanden van jouw natuurlijke besproeiing."

Ze hebben daar dichters rondlopen zeker, ik vind dat mooi gezegd. :)

Doefie

Jah, wc's die om de 2 mensen stukgaan en waar je dan letterlijk in deep shit zit...