Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: Tim C op 14 juni 2007 - 13:41:47
Beta ;)

Ik weet het, maar ik zou het toch eerder bestempelen als pre-alpha  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

De volgende nightly is alvast een pak beter.

Supermariobros


McChouffe

Citaat van: Tim C op 14 juni 2007 - 15:55:45
De volgende nightly is alvast een pak beter.

Het kan ook moeilijk slechter  :P

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Twee letters + één cijfer: IE7 ;)

McChouffe

Citaat van: Tim C op 14 juni 2007 - 20:07:22
Twee letters + één cijfer: IE7 ;)

Noch de beta's van IE7, noch de beta's van FF, noch de beta's van Opera zijn zo slecht als deze. Ik draai ook een alpha van FF3 en die is een pak stabieler.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

#2661
Meh, het is een beta, we zullen wel zien wat de toekomst brengt. Je kan er over zagen, het is gewoon beta dus er is niks om over te klagen...

Zo, blijkbaar is al een heel deel van de problemen gefixed in de nieuwe nightly build.

Jasper

Een maand of twee/drie geleden kwam de VRT bij ons op school langs om te peilen naar de gedachten bij 15-jarigen over allochtonen.

Gelukkig dat het nog kinderen zijn en dat ze nog niet weten waar ze het over hebben, maar ik ben er toch een beetje van geschrokken dat ze er op mijn school zo over denken. Maar je moet er wel bijzeggen dat dit waarschijnlijk een grove selectie is (aangezien er 200 derdejaars zijn en er dus normaal veel meer ondervraagd zijn dan ze er hier laten zien) en ik heb ook de indruk dat de vraagstelling zo is dat het negatieve sowieso eerder bovenkomt. "Waaraan denk je bij het woord Marokkaan" gaat nu eenmaal niet veel positief opleveren als je 10-20 seconden mag spreken.

McChouffe

Citaat van: Jasper op 15 juni 2007 - 13:04:50
Een maand of twee/drie geleden kwam de VRT bij ons op school langs om te peilen naar de gedachten bij 15-jarigen over allochtonen.

Gelukkig dat het nog kinderen zijn en dat ze nog niet weten waar ze het over hebben, maar ik ben er toch een beetje van geschrokken dat ze er op mijn school zo over denken. Maar je moet er wel bijzeggen dat dit waarschijnlijk een grove selectie is (aangezien er 200 derdejaars zijn en er dus normaal veel meer ondervraagd zijn dan ze er hier laten zien) en ik heb ook de indruk dat de vraagstelling zo is dat het negatieve sowieso eerder bovenkomt. "Waaraan denk je bij het woord Marokkaan" gaat nu eenmaal niet veel positief opleveren als je 10-20 seconden mag spreken.

De jeugd is naar de kloten ... 40% 50% 60% buitenlanders... ::)
De media ook ... maar da's niks nieuws.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper



Ramses

Helemaal mee eens  ::). Vanwaar haalt ie et?

Ferrari 2010

Ik heb me kapot gelachen toen ik dat las ;D Achja, een columnist moet je altijd met een grote koreel zou nemen, dus vond het wel geestig :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

supersteven

mijn laatste dag school
nu alleen nog stage doen en mijn kwalificatiegetuigschrift halen
let the sunshine shine in your heart