Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: Tim C op 05 juni 2007 - 09:28:17
Alez eh, na wa voor ne zever zitte wij nu te kijke?

- Is da nau nie erreg tegewoorig met al diene seks en da gevloek op televies? *é#$ùµ&ç!§#* **** *&$^§#@%*
- Pa, wat is *é#$ùµ&ç!§#* **** *&$^§#@%* ?

FerrariMan

MOESJAMARRAMARRAMARRAMARRA!

Tim C

Ge moet zo nie snakken, tis hier geen snackbar!

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 06 juni 2007 - 09:56:21
MOESJAMARRAMARRAMARRAMARRA!

"en toen sprak mijn vader de legendarische woorden die ik altijd zou onthouden"..."Moesjamarramarramarramarramarra".

" 't is nie omdat ik wijs da ge moet kijken e...moesjamarramarramarramarramarra"

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Ik klaag niet, vorig jaar zelfde tijd was het zeker 5 graden warmer en om te studeren (ook al doe ik dat vooral 's nachts) is dit dan toch beter.

Ferrari 2010

Zolang het maar te warm of te koud is, dat vind ik de beste omstandigheden om te studeren :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Wil iemand aan Ivan De Vadder uitleggen dat de kiesdrempel voor de hele kieskring geldt en niet per kanton.

McChouffe

Citaat van: Tim C op 10 juni 2007 - 16:37:02
Wil iemand aan Ivan De Vadder uitleggen dat de kiesdrempel voor de hele kieskring geldt en niet per kanton.

Ik ben al de hele tijd naar hem aan het roepen, maar het werkt niet. Misschien toch maar digitale TV aanschaffen...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Ik heb de oplossing gevonden: de mute knop, al werkt het niet voor iedereen... :-\

Tim C

Het werkt maar half zijn gat maar dit is mijn eerste post met Safari voor Windows!

McChouffe

Citaat van: Tim C op 14 juni 2007 - 12:19:54
Het werkt maar half zijn gat maar dit is mijn eerste post met Safari voor Windows!

Safari voor Windows: zes lekken op eerste dag  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.