Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Jasper

Mijn tweede Italiëreis was echt de ervaring van mijn leven. Ongelooflijke sfeer dat we daar hadden, wij waren de zotte Belgen tussen de 16 andere landen die vertegenwoordigd waren op de Europese Cicero-wedstrijd. De verbroedering met de Nederlanders was ook wel lachen, maar we waren een supergroep met de 10 Vlamingen. Ik miste het al in de auto van Zaventem naar huis (maandagavond) en ik mis het nog altijd.

Ferrari 2010

De truckraces waren geweldig :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Iedereen zag blijkbaar treintjes rijden in Monaco. Ik heb echt geen enkele trein gezien hoor.  ???

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

meatball

Citaat van: McChouffe op 29 mei 2007 - 20:23:14
Iedereen zag blijkbaar treintjes rijden in Monaco. Ik heb echt geen enkele trein gezien hoor.  ???
Ok het was meer een T.G.V. :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Een nieuwe kandidaat voor de Grote Prijs van de Onzin 2007

CitaatJean Pierre Gallez , voorzitter van Horeca West-Vlaanderen, vindt het een jammerlijke situatie dat de straf voor de cafébaas behouden is gebleven. 'Het is spijtig voor de toekomst van de horeca-uitbaters', zegt hij. 'Ik vraag me af welke cafébaas kan uitmaken of een klant na één pint of na twintig pinten niet meer in staat is om met een wagen te rijden. Het is niet gemakkelijk om drank te weigeren aan een vaste klant

McChouffe

Citaat van: Tim C op 03 juni 2007 - 21:30:15
Een nieuwe kandidaat voor de Grote Prijs van de Onzin 2007

CitaatJean Pierre Gallez , voorzitter van Horeca West-Vlaanderen, vindt het een jammerlijke situatie dat de straf voor de cafébaas behouden is gebleven. 'Het is spijtig voor de toekomst van de horeca-uitbaters', zegt hij. 'Ik vraag me af welke cafébaas kan uitmaken of een klant na één pint of na twintig pinten niet meer in staat is om met een wagen te rijden. Het is niet gemakkelijk om drank te weigeren aan een vaste klant

Als die man spreekt over Heineken kan ik hem begrijpen  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Het gaat wel over bier he, en geen Heiniken  8)

Nu, op één punt kan ik hem wel volgen: "Het is niet gemakkelijk om drank te weigeren aan een vaste klant." Dat merk 'k hier bij ons in het jeugdhuis ook  ::) :-\

McChouffe

Citaat van: Doefie op 04 juni 2007 - 01:02:24
Het gaat wel over bier he, en geen Heiniken  8)

Nu, op één punt kan ik hem wel volgen: "Het is niet gemakkelijk om drank te weigeren aan een vaste klant." Dat merk 'k hier bij ons in het jeugdhuis ook  ::) :-\

Niet alles in het leven is gemakkelijk.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racegirl



Vandaag mijn allerlaatste examen... snik snik, ik ga het missen!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

supersteven

mooi, het leven is mooi!
zolang er zon, muziek en geen school wegen leerkracht afwezig is zijn
let the sunshine shine in your heart

Tim C

De partij van het goede bestuur belooft de Vlaming (en omdat het moet ook de Waal, maar alleen maar omdat het moet) 15 miljard Euro. Dat is 600.000.000.000 oude Belgische Franken.

Best wel onzinnig veel als je het mij vraagt.

Doefie

Als 'k dat op 11 juni op mijn bankrekening gestort krijg, mij niet gelaten hoor... op die ene stem zal het nu ook niet aankomen  ;D

Doefie

;D

I wanne be in Arabia
Gonna be free in Arabia
A man on my knee in Arabia
Two men on three in Arabia

I don't know much about Islam
That's because I'm a Christian
Although I know it's a big sin
I want a man with a black skin

Lalalala lalala lala
Lalalala lalala lala

Tim C

Alez eh, na wa voor ne zever zitte wij nu te kijke?

Racegirl



Vanaf vandaag begin ik aan mijn thesis!  :D
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.