Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Den deze is geselecteerd voor de internationale Latijn-olympiade die plaatsvindt in het Italiaanse Arpino. Voor de top 10 van de Vlaamse Latijn-olympiade ligt er dus een 6-daagse Italiƫreis tijdens de schooldagen klaar. :D

McChouffe

Citaat van: Jasper op 07 april 2007 - 18:16:23
Den deze is geselecteerd voor de internationale Latijn-olympiade die plaatsvindt in het Italiaanse Arpino. Voor de top 10 van de Vlaamse Latijn-olympiade ligt er dus een 6-daagse Italiƫreis tijdens de schooldagen klaar. :D

De jeugd van tegenwoordig...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racegirl



Ons Marieke is zondag, tijdens de Ronde Van Vlaanderen, bevallen van een tweeling, Jip & Janne.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jasper

"Ons Marieke"... En word je nu grootmoeder of tante? :D

meatball

Citaat van: Racegirl op 12 april 2007 - 11:10:59


Ons Marieke is zondag, tijdens de Ronde Van Vlaanderen, bevallen van een tweeling, Jip & Janne.
moet dat niet jip en janneke zijn?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

Citaat van: Jasper op 12 april 2007 - 12:39:07
"Ons Marieke"... En word je nu grootmoeder of tante? :D

Overgrootmoeder  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racegirl


Nee, nee, ons Rosie is Oma geworden! En Alex papa, en dat terwijl hij nog maar net 1 jaar is!

P.S.: Jip & Janne(ke)  ;)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Tim C


McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

McChouffe

Weg met de bril ... lang leve de lenzen!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Ik weiger om mijn bril in te ruilen voor contactlenzen hoor. Een bril kan ik afzetten wanneer ik wil en lezen met bril is echt irritant voor mijn ogen. Contactlenzen zijn misschien esthetischer maar dat is het niet waard vind ik. :)

Supermariobros

Ik heb daarnet een duikboot gezien, hij had de snelheid van een F16.