Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Racegirl

You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Waar ne krokodil? Kzien alleen een kieken zenne!

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

#2554
"Khhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!"

daan


supersteven

6 frutella's
2 spekskes
3 stickers van bobbejaanland
2 fruitrepen

niet slecht voor een bezoekje aan de oudste stoet van het land met de chiro
let the sunshine shine in your heart

Jasper

Vanavond de finale van Monumentenstrijd op Canvas! Stem allemaal op Cinema Plaza in Duffel (mijn gemeente)!

http://www.cinemaplaza.be/
http://www.monumentenstrijd.be/

Er zijn nog 5 monumenten die strijden voor een aandeel in de prijzenpot van meer dan €1.000.000. In een eerste stemronde worden 2 kandidaten uitgekozen (de favorieten hiervoor zijn de Boekentoren in Gent en Cinema Plaza in Duffel), die het daarna nogmaals tegen elkaar opnemen in een laatste stemronde, waarvoor de tellers weer op 0 worden gezet. Het is dus in deze laatste stemronde dat de winnaar wordt bepaald, en aangezien ik ervanuit ga dat de Plaza hier bij zal zitten, vraag ik jullie allemaal om in deze tweede ronde te stemmen voor Cinema Plaza!


The REAL BUTTON Freak

De Keersmacker wil een zender met alleen maar Rode Duivels.

Angel

Uit de nieuwe verkeerswetgeving:
vanaf 1 februari 2007 : Wijziging aan de wegcode (art. 51.4) Invoering van de retro-reflecterende veiligheidsvest.
Enkel op autosnelwegen en autowegen is het gebruik van een retro-reflecterende veiligheidsvest verplicht voor de bestuurder wanneer hij zijn voertuig verlaat op plaatsen waar hij niet mag stoppen of parkeren.

De verplichting is enkel voor de bestuurder en is ook van toepassing op een buitenlandse bestuurder. 1 vestje per voertuig voldoet aan de wetgeving.
Het niet bij hebben is geen overtreding.

Dus: heb je pech op de autosnelweg en heb je geen vestje bij dan stuur je toch gewoon één van je passagiers naar de praatpaal!   :)

Juan

Citaat van: Angel op 20 februari 2007 - 20:17:47

Dus: heb je pech op de autosnelweg en heb je geen vestje bij dan stuur je toch gewoon één van je passagiers naar de praatpaal!   :)

En jij blijft lekker in de auto zitten? Zeer veilig ::) ;)
Juan

Doefie

Citaat van: The REAL Freak op 20 februari 2007 - 18:07:48
De Keersmacker wil een zender met alleen maar Rode Duivels.

Gaan ze veel kijkers hebben  ::)

Martin

Lusten jullie een broodje poep?

razzle_dazzle

Dit weekend nog gepoept...man wat heb ik een zalig wijf!

Bij deze, Annelien, ik zie u graag schatje. X