Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: Schumi till infinity op 28 januari 2007 - 21:19:22
Citaat van: Supermariobros op 28 januari 2007 - 15:12:57
Citaat van: Schumi till infinity op 28 januari 2007 - 11:54:14
Citaat van: Supermariobros op 28 januari 2007 - 10:44:12
Ik heb daarnet een nieuwe diersoort ontdekt in de tuin: de katvogel


Die is niet nieuw! Die vliegt hier al maanden rond, meestal op vrijdag of zaterdagnacht, dan vliegt die vaak rond in de buurt van Castel!

Heb je de vogelhond ook al gezien?


Ja, alleen hebben die hier meestal een blauwe of groene buik. Ze durven ook wel es bijten!

Dat is zo erg nog niet, het is vooral dat geblaf 's morgens.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.


Jasper

Mission Impossible: straks 100 dagen gaan vieren en morgenvroeg om 9u op school staan zonder kater...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 08 februari 2007 - 18:57:41
Mission Impossible: straks 100 dagen gaan vieren en morgenvroeg om 9u op school staan zonder kater...
Amai, onze honderd dagen zijn al lang gevierd, en bij ons doen ze zoiets steeds op vrijdag :P Maarja, waarschijnlijk zijn het bij jullie exact nog maar 100 dagen en bij ons net wat meer :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Jasper op 08 februari 2007 - 18:57:41
Mission Impossible: straks 100 dagen gaan vieren en morgenvroeg om 9u op school staan zonder kater...

Genoeg water drinken en van een kater zal geen sprake zijn.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Hehe, en volgend jaar gaan ze die nog is opnieuw vieren  :D

Martin

Ik heb gisteren bami gegeten en spreek nu Chinees.

Jasper

Citaat van: Schumi till infinity op 08 februari 2007 - 18:59:58
Citaat van: Jasper op 08 februari 2007 - 18:57:41
Mission Impossible: straks 100 dagen gaan vieren en morgenvroeg om 9u op school staan zonder kater...
Amai, onze honderd dagen zijn al lang gevierd, en bij ons doen ze zoiets steeds op vrijdag :P Maarja, waarschijnlijk zijn het bij jullie exact nog maar 100 dagen en bij ons net wat meer :D

Bij ons waren het minder dan 100 dagen, maar de 'viering' op school was ook op vrijdag hoor, alleen was de fuif/kroegentocht/... al de avond ervoor.

En ik had inderdaad geen kater, op het einde nog een liter water gedronken. :)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 10 februari 2007 - 18:08:57
Citaat van: Schumi till infinity op 08 februari 2007 - 18:59:58
Citaat van: Jasper op 08 februari 2007 - 18:57:41
Mission Impossible: straks 100 dagen gaan vieren en morgenvroeg om 9u op school staan zonder kater...
Amai, onze honderd dagen zijn al lang gevierd, en bij ons doen ze zoiets steeds op vrijdag :P Maarja, waarschijnlijk zijn het bij jullie exact nog maar 100 dagen en bij ons net wat meer :D

Bij ons waren het minder dan 100 dagen, maar de 'viering' op school was ook op vrijdag hoor, alleen was de fuif/kroegentocht/... al de avond ervoor.

En ik had inderdaad geen kater, op het einde nog een liter water gedronken. :)
Ooh, dan is het toch niet zo erg om een kater te hebben, als je toch geen les hebt ;) Wat hebben jullie trouwens gedaan (buiten de kroegentocht dan) om jullie laatste honderd dagen te vieren?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Sinds een paar jaar is het de traditie op school dat iedereen zich op 100 dagen verkleedt. Thema dit jaar was "Johnny & Marina". We zijn met onze klas naar Antwerpen getrokken met trainings, witte sokken, sportschoenen voor de jongens en netkousen, minirokjes en overdreven make-up/kapsel voor de meisjes.

Op een bepaald moment waren 4 meisjes de straat al overgestoken terwijl de rest voor het rood licht moest blijven staan. Stonden ze daar, 4 sletjes op de hoek van de straat, echte straathoeren. :D

Enkele reacties:
We steken een straat over, in de andere richting komen er 2 meisjes voorbij. Als ze ons gepasseerd zijn, horen we de ene tegen de andere zeggen: "Amai, wa nen john".
We steken een andere straat over, meisjes voorop. In de andere richting komt er ook wat volk aan maar wij zijn met bijna 20 man dus die meisjes die vooraan lopen gaan totaal niet uit de weg. "Sletje!" luidde de reactie.

Als je zo'n reacties krijgt en dan nog zo gemeend ook, dan is het echt 200% geslaagd. ;D

daan


supersteven

dat zijn de laatste 100 dagen van het middelbaar onderwijs die je als scholier moet afleggen, afhankelijk van school tot school wordt het gevierd.
bij mij niet.
let the sunshine shine in your heart

daan

Neuh hier ook niet, typisch Belgs zeker?

Ferrari 2010

Citaat van: Daan op 15 februari 2007 - 18:12:41
Neuh hier ook niet, typisch Belgs zeker?
Weet ik niet, dat zou kunnen.
Een tekstje van klasse.be, er staat ook in de originele tekst dat het voor alle scholen op dezelfde dag valt, maar dat is absolluut niet zo.

"In navolging van de zogenaamde dag van Chrysostomos, een traditie in de oude Grieks-Latijnse humaniora, vieren tegenwoordig zowat alle laatstejaars secundair hun laatste honderd dagen. In sommige scholen is dit ludieke gebeuren echter geƫvolueerd tot een gore studentendoop. Leerlingen smijten met eieren, jam of bloem, besmeuren trappen en auto's van leraars met schoensmeer, trekken de straat op en maken herrie."

Nu moet ik er wel bij toevoegfen, op de meeste plaatsen gaat het er niet zo aan toe, besmeuren van andemans eigendom vind ik persoonlijk te vergaand. Het enige wat wij hebben vernield zijn de balletjes in onze paintball geweren, en het enige wat we hebben bevuild zijn de overalls en het paintballterrein.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan