Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Jasper

Citaat van: Doefie op 29 oktober 2006 - 16:22:10
Wintertijd is de Greenwich-tijd, zomertijd is er gekomen zodat de mensen langer buiten kunnen zitten ::)

Neen, dat je langer buiten kan zitten is een leuk gevolg van de zomertijd, waar eigenlijk ook helemaal niets tegen is... toch?

razzle_dazzle

Ik heb er iets tegen, heb jij daar problemen mee?

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 29 oktober 2006 - 16:22:10
Wintertijd is de Greenwich-tijd, zomertijd is er gekomen zodat de mensen langer buiten kunnen zitten ::)
Zo kun je het enerzijds zeggen, maar eigenlijk is het gewoon omdat het anders in de zomer om 4 uur licht is, daar heeft bijna niemand baat mee, tis veel handiger dat het dan 's avonds ipv om 8 uur om 9 uur pas donker is. Als ik me niet vergis was het immers ingevoerd om elektriciteit te besparen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Razzle_dazzle op 04 november 2006 - 21:35:05Ik heb er iets tegen, heb jij daar problemen mee?

Yup, ik kan er 's nachts niet van slapen omdat ik altijd maar lig te denken wat voor een persoon jij wel moet zijn om tegen de zomertijd te zijn. :P

Serieus, waarom heb je er iets tegen?

EDIT: nog iets aan Doefie: wintertijd is niet de Greenwich-tijd, maar GMT+1, zomertijd is GMT+2. ;)

McChouffe

Het is allemaal onzin. Afschaffen die handel!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Bwa waarom? Is uiteindelijk wel handig in de zomer hé. Iets wat ik me net afvroeg, wat doen mensen die op zo'n moment met een nachtshift staan? Werken die dan gewoon een uur langer/korter of wat? :-\ Of worden er zaterdagnacht geen shiften gedraaid?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Zever, dat is het.

Voorheen kon ik na mijn werk nog gemakkelijk met mijn vriendin bellen die in China studeert, dan was het wanneer ik hier belde om 17u daar 23u. Nu met dat uur verschil wil het dat het daar 24u is wanneer het hier 17u is. Vervelend genoeg voor mij.

Jasper

Dus eigenlijk kan je dankzij het zomeruur (dat ingevoerd is, het winteruur is (ongeveer) onze normale tijd) bellen in de zomer, gelukkig dat we zomeruur hebben!

razzle_dazzle

Wie vrijt er nu ook met een Chinese  ::)...dat begint een beetje op het verhaal van Marco Polo te lijken die de pasta van China naar italië bracht. Godsgeklaagd zeg ik u!

daan


FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 05 november 2006 - 14:57:12
Wie vrijt er nu ook met een Chinese  ::)...dat begint een beetje op het verhaal van Marco Polo te lijken die de pasta van China naar italië bracht. Godsgeklaagd zeg ik u!
Ik niet, ze is helemaal Belgisch, ook geen Chinese roots of iets dergelijks. En in de zomer bellen is geen optie, 27 december is ze terug en kan ik weer mens worden.  ;D

razzle_dazzle

zomertijd of wintertijd...weinig tett'n zorgen niet voor jolijt!

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 05 november 2006 - 16:39:19
zomertijd of wintertijd...weinig tett'n zorgen niet voor jolijt!
My point exactly.

Supermariobros


Ferrari 2010

Kan iemand mij uitleggen wat een rechthoekige hyperbool is? Zelfs google weet het niet :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.