Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: McChouffe op 19 oktober 2006 - 14:26:12
Citaat van: Doefie op 19 oktober 2006 - 13:58:10
Citaat van: Razzle_dazzle op 19 oktober 2006 - 03:53:57
Als ik een jaar gestopt ben met roken geef ik een vat (bier) in het beruchte café in Riemst...1 augustus zou dat normaal moeten zijn, allen daarheen... :D

Ik ben al een jaar gestopt met drinken ... telt dat ook mee ? ;D

En nog steeds geen last van uitdroging?

Bwa af en toe is het moeilijk he, maar ik sla me er wel door ;) ;D

Citaat van: Razzle_dazzle op 19 oktober 2006 - 14:37:12
Doefie wil blijkbaar ook een vat geven  :P...

Een vat op één jaar geen alcohol meer drinken  ;D

daan

Waarom drink je dan niet meer? Als ik dat mag vragen :)

Doefie

Citaat van: Daan op 20 oktober 2006 - 12:03:29
Waarom drink je dan niet meer? Als ik dat mag vragen :)

Gewoon, ik mis er niks mee. En ik zie genoeg wat zatte mensen kunnen doen en daarom ook wat behoeden om zelf niet zo te worden ;)

razzle_dazzle

Je hoeft niet altijd zat te zijn als je drinkt hé. Een beetje alcohol creert gewoon een lossere sfeer, maar je moet natuurlijk je grenzen kennen. Ik begrijp je beslissing, maar geef mij toch maar een goed fris pintje op zaterdagavond. Door de week drink ik eigenlijk nooit, we hebben ook geen alcohol in huis.

Doefie

Citaat van: Razzle_dazzle op 20 oktober 2006 - 23:02:52
Je hoeft niet altijd zat te zijn als je drinkt hé. Een beetje alcohol creert gewoon een lossere sfeer, maar je moet natuurlijk je grenzen kennen. Ik begrijp je beslissing, maar geef mij toch maar een goed fris pintje op zaterdagavond. Door de week drink ik eigenlijk nooit, we hebben ook geen alcohol in huis.

Ik heb niks tegen drinken he ;) Ik wil gewoon voorkomen ... gisteren nog maar is duidelijk geworden wat het kan doen als ge teveel hebt ::)

daan

Tja eigen beslissing natuurlijk maar ik vind het altijd wel lekker om een biertje (of 2, of iets meer) te hebben op een vrijdag- of zaterdagavond.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 21 oktober 2006 - 10:35:17
Citaat van: Razzle_dazzle op 20 oktober 2006 - 23:02:52
Je hoeft niet altijd zat te zijn als je drinkt hé. Een beetje alcohol creert gewoon een lossere sfeer, maar je moet natuurlijk je grenzen kennen. Ik begrijp je beslissing, maar geef mij toch maar een goed fris pintje op zaterdagavond. Door de week drink ik eigenlijk nooit, we hebben ook geen alcohol in huis.

Ik heb niks tegen drinken he ;) Ik wil gewoon voorkomen ... gisteren nog maar is duidelijk geworden wat het kan doen als ge teveel hebt ::)
Dat bedoelt Razzle nu net met "je grenzen kennen" denk ik. Je moet gewoon de zelfdiscipline hebben om niet te rijden als je alcohol ophebt, anders moet je niet drinken met de wagen in de buurt. Maar ja, je mag je dan ook niet zo zat drinken dat je niet meer beseft wat je doet, want dan kan je zelfdiscipline hebben zoveel je wil maar kan je alsnog gaan rijden ofzo... Ik veronderstel toch dat je het over een ongeval met dronken bestuurder had?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 25 oktober 2006 - 16:32:32
Citaat van: Doefie op 21 oktober 2006 - 10:35:17
Citaat van: Razzle_dazzle op 20 oktober 2006 - 23:02:52
Je hoeft niet altijd zat te zijn als je drinkt hé. Een beetje alcohol creert gewoon een lossere sfeer, maar je moet natuurlijk je grenzen kennen. Ik begrijp je beslissing, maar geef mij toch maar een goed fris pintje op zaterdagavond. Door de week drink ik eigenlijk nooit, we hebben ook geen alcohol in huis.

Ik heb niks tegen drinken he ;) Ik wil gewoon voorkomen ... gisteren nog maar is duidelijk geworden wat het kan doen als ge teveel hebt ::)
Dat bedoelt Razzle nu net met "je grenzen kennen" denk ik. Je moet gewoon de zelfdiscipline hebben om niet te rijden als je alcohol ophebt, anders moet je niet drinken met de wagen in de buurt. Maar ja, je mag je dan ook niet zo zat drinken dat je niet meer beseft wat je doet, want dan kan je zelfdiscipline hebben zoveel je wil maar kan je alsnog gaan rijden ofzo... Ik veronderstel toch dat je het over een ongeval met dronken bestuurder had?

Dat ook :) Maar hier bedoelde ik het dat dronken mensen (hoe licht-dronken ook) veel gemakkelijker voor ruzie zorgen ;)

razzle_dazzle

Zondag schakelen we over naar wintertijd, waarom?

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 28 oktober 2006 - 05:37:10
Zondag schakelen we over naar wintertijd, waarom?
Omdat we daar zin in hebben, in principe geldt de reden die bij het "aanmaken" van de zomer en wintertijd is gegeven nu niet echt meer.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Citaat van: Schumi 2006 op 28 oktober 2006 - 09:03:19
Citaat van: Razzle_dazzle op 28 oktober 2006 - 05:37:10
Zondag schakelen we over naar wintertijd, waarom?
Omdat we daar zin in hebben, in principe geldt de reden die bij het "aanmaken" van de zomer en wintertijd is gegeven nu niet echt meer.
Waarom niet? Zijn de oliekosten, elektriciteitskosten, etc... niet hoog genoeg? Dat was toch de reden denk ik voor het invoeren...
Juan

Doefie

Wintertijd is de Greenwich-tijd, zomertijd is er gekomen zodat de mensen langer buiten kunnen zitten ::)

razzle_dazzle

Wij halen onze info van een buitenlandse site...anderen kopieren een buitenlandse site  8)...en nog anderen vervelen zich op hun eigen forum en proberen dan met zielige reclame wat volk te lokken  ::).

Niet leuk zeker zo tegen je eigen moeten discussieren  :)?

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 29 oktober 2006 - 18:44:17
Wij halen onze info van een buitenlandse site...anderen kopieren een buitenlandse site  8)...en nog anderen vervelen zich op hun eigen forum en proberen dan met zielige reclame wat volk te lokken  ::).

Niet leuk zeker zo tegen je eigen moeten discussieren  :)?
Ik zal je helpen.

Met een schoen.