Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.


razzle_dazzle

Citaat van: FerrariMan op 12 oktober 2006 - 09:19:59
Citaat van: Razzle_dazzle op 11 oktober 2006 - 09:45:14
Kleine of grote?

Ps Kent gij geen Sigrid uit Riemst? Lekker ding ze man  :P...
Achternaam? Want ik heb er eentje in gedachten en vrees dat ze dat is. Rubens?

Je vreest dat  ;D?

Het zag er alleszins een werk van Rubens uit ja, maar dan wel een geupdatete versie.
Bruin haar, blauwe ogen, +/- 21 jaar, nogal dol...ik zal het eens vragen als ik ze nog ns zie  ;).

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 12 oktober 2006 - 17:51:29
Citaat van: FerrariMan op 12 oktober 2006 - 09:19:59
Citaat van: Razzle_dazzle op 11 oktober 2006 - 09:45:14
Kleine of grote?

Ps Kent gij geen Sigrid uit Riemst? Lekker ding ze man  :P...
Achternaam? Want ik heb er eentje in gedachten en vrees dat ze dat is. Rubens?

Je vreest dat  ;D?

Het zag er alleszins een werk van Rubens uit ja, maar dan wel een geupdatete versie.
Bruin haar, blauwe ogen, +/- 21 jaar, nogal dol...ik zal het eens vragen als ik ze nog ns zie  ;).
Mag ik je hier nu in de buurt als stalker verwachten? Zoja, dan kunnen we ons evengoed hier op café bezatten... :)

razzle_dazzle

Riemst, Bilzen, ZZ Bolder is echt wel een kweekvijver voor goudvisjes, ik zou idd dringend eens die kanten moeten verkennen.  ;)


FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 12 oktober 2006 - 22:56:25
Riemst, Bilzen, ZZ Bolder is echt wel een kweekvijver voor goudvisjes, ik zou idd dringend eens die kanten moeten verkennen.  ;)


Goudvisjes, haaien en af en toe een dikke forel.

Als je een toeristenmap wil (waarop staat waar de sterren, zoals ik, wonen) dan laat je maar iets weten.
Ik kan je ook een rondleiding geven maar ik vrees dat die zal stoppen na 29 meter wegens verveling.

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 13 oktober 2006 - 09:08:24
Citaat van: Razzle_dazzle op 12 oktober 2006 - 22:56:25
Riemst, Bilzen, ZZ Bolder is echt wel een kweekvijver voor goudvisjes, ik zou idd dringend eens die kanten moeten verkennen.  ;)


Goudvisjes, haaien en af en toe een dikke forel.

Als je een toeristenmap wil (waarop staat waar de sterren, zoals ik, wonen) dan laat je maar iets weten.
Ik kan je ook een rondleiding geven maar ik vrees dat die zal stoppen na 29 meter wegens verveling.

Lees tussen de regels door: de plaatselijke kroeg ;)

razzle_dazzle

#2392
Ik had het door hoor Doefz  ;). Maar toch blijf ik erbij, de schoonste vrouwen van het land wonen in Riemst, Bilzen en omstreken.

Niet toevallig ook een streeks met veel Standardsupporters. 8)

Doefie

Hier lopen anders ook wel schoon 'mokkes' rond hoor ;)
Niet toevallig allemaal supporter van Doefie 8)

Tim C


razzle_dazzle

Als ik een jaar gestopt ben met roken geef ik een vat (bier) in het beruchte café in Riemst...1 augustus zou dat normaal moeten zijn, allen daarheen... :D

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 19 oktober 2006 - 03:53:57
Als ik een jaar gestopt ben met roken geef ik een vat (bier) in het beruchte café in Riemst...1 augustus zou dat normaal moeten zijn, allen daarheen... :D
In!

Doefie

Citaat van: Razzle_dazzle op 19 oktober 2006 - 03:53:57
Als ik een jaar gestopt ben met roken geef ik een vat (bier) in het beruchte café in Riemst...1 augustus zou dat normaal moeten zijn, allen daarheen... :D

Ik ben al een jaar gestopt met drinken ... telt dat ook mee ?  ;D

McChouffe

Citaat van: Doefie op 19 oktober 2006 - 13:58:10
Citaat van: Razzle_dazzle op 19 oktober 2006 - 03:53:57
Als ik een jaar gestopt ben met roken geef ik een vat (bier) in het beruchte café in Riemst...1 augustus zou dat normaal moeten zijn, allen daarheen... :D

Ik ben al een jaar gestopt met drinken ... telt dat ook mee ?  ;D

En nog steeds geen last van uitdroging?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle

Doefie wil blijkbaar ook een vat geven  :P...