Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Doefie

Ik doe beter ... 6831 dagen rookvrij ;)

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

nog nooit passief gerookt??? ::) :P
Juan

daan

Daar hadden we het niet over toch? :P

Ferrari 2010

Citaat van: Juan op 04 september 2006 - 18:07:05
nog nooit passief gerookt??? ::) :P
Das helemaal iets anders, dat is normaal gezien en obewust en zonder dat je het zelf wilt. Je inhaleert niet. Ik wil daarmee niet zeggen dat het minder erg is, maar roken kan ik het niet noemen. Martin rookt elke dag, zet hem in een café waar volop gerookt wordt zonderv dat hij een sigaret heeft, hij zal ook niet zeggen dat hij aan het roken is hé...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Het is weer leuk bezig. Het accident van afgelopen zaterdag in Vilvoorde ... kende de bestuurder (heb er nog mee in de klas gezeten en vriendin van mijn beste vriend is daar familie van) en het is vreemd dat men in het nieuws toch vaak fouten maakt. Bij mijn accident stond er ook een klein stukske in de krant en stonden ook vrij veel fouten in. In dit artikel zegt men dan ook niet alles en concludeert men er maar op los zonder het echt te weten.

De jonge kerel heeft 5 dagen gevangenisstraf gehad, komt overmorgen vrij.

Martin


McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.


Doefie

Joah, wij zijn een groepeke maten en elke zomer is der ne vriend van ons uit Finland die overkomt voor de festivals en dien gast diene heet Tette. Ja dat is in Finland nen hele gewone voornaam, da stikt daar dus van de Tetten. Nu moete weten, diene jongen die loop overal verloren als hij voor ons om pintjes gaat e, diene is zoveel volk niet gewoon. Maar dus meiskes, als wij straks weer staan te roepen van "wij willen tetten zien", dan ... dan zoeken wij dus gewoon onze maat he. Den Tette.

Maten, makkers, Maes
Bier drink je met verstand ... En met den Tette.

daan


dj Peter

't Is nog maar 20.30u en 't wordt al donker, zonde van het mooie weer  .

McChouffe

Een gouden tip: stop een Westmalle nooit te lang in de diepvries.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

daan


The REAL BUTTON Freak

Daar woonde Tom Boonen voor ie naar Monaco ging.