Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 17 augustus 2006 - 22:13:22
Ik zag een paar weken geleden een test op TV met blaastesten bij een persoon.
De man kan zonder drank normaal leven. Hij moest toen 3 rumbonen eten. (Chocolade gevuld met rum) Je stopt ze in een holle kies. Zo klein zijn ze.
Toen moest hij blazen.
Een week later en helemaal nuchter moest hij twee glazen rode wijn drinken en ook weer blazen.
De uitslag zal ik niet zeggen want die is dus echt belachelijk.
Je mag wel raden natuurlijk. Nog nooit meegemaakt.

Sja positief natuurlijk ;) Je mag niet veel drinken hoor. Hier is het zoals ik eens heb gehoord hooguit 2 wijnglazen in 4 uur tijd.(dat zijn ongeveer 3 pinten geloof ik) Zoveel mensen zijn er niet da daar zat van zijn. Maar dat is de regelgeving nu eenmaal, je mag eigenlijk niets drinken om nog veilig te zijn voor de controles.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Citaat van: Schumi 2006 op 18 augustus 2006 - 08:39:42
Citaat van: Martin op 17 augustus 2006 - 22:13:22
Ik zag een paar weken geleden een test op TV met blaastesten bij een persoon.
De man kan zonder drank normaal leven. Hij moest toen 3 rumbonen eten. (Chocolade gevuld met rum) Je stopt ze in een holle kies. Zo klein zijn ze.
Toen moest hij blazen.
Een week later en helemaal nuchter moest hij twee glazen rode wijn drinken en ook weer blazen.
De uitslag zal ik niet zeggen want die is dus echt belachelijk.
Je mag wel raden natuurlijk. Nog nooit meegemaakt.

Sja positief natuurlijk ;) Je mag niet veel drinken hoor. Hier is het zoals ik eens heb gehoord hooguit 2 wijnglazen in 4 uur tijd.(dat zijn ongeveer 3 pinten geloof ik) Zoveel mensen zijn er niet da daar zat van zijn. Maar dat is de regelgeving nu eenmaal, je mag eigenlijk niets drinken om nog veilig te zijn voor de controles.

Voor die drie rumbonen mocht hij niet verder rijden, bij de twee glazen wijn binnen een 1/2 uur wel.
Dan heb ik wel eens vragen bij de apparatuur.

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 18 augustus 2006 - 14:31:12
Citaat van: Schumi 2006 op 18 augustus 2006 - 08:39:42
Citaat van: Martin op 17 augustus 2006 - 22:13:22
Ik zag een paar weken geleden een test op TV met blaastesten bij een persoon.
De man kan zonder drank normaal leven. Hij moest toen 3 rumbonen eten. (Chocolade gevuld met rum) Je stopt ze in een holle kies. Zo klein zijn ze.
Toen moest hij blazen.
Een week later en helemaal nuchter moest hij twee glazen rode wijn drinken en ook weer blazen.
De uitslag zal ik niet zeggen want die is dus echt belachelijk.
Je mag wel raden natuurlijk. Nog nooit meegemaakt.

Sja positief natuurlijk ;) Je mag niet veel drinken hoor. Hier is het zoals ik eens heb gehoord hooguit 2 wijnglazen in 4 uur tijd.(dat zijn ongeveer 3 pinten geloof ik) Zoveel mensen zijn er niet da daar zat van zijn. Maar dat is de regelgeving nu eenmaal, je mag eigenlijk niets drinken om nog veilig te zijn voor de controles.

Voor die drie rumbonen mocht hij niet verder rijden, bij de twee glazen wijn binnen een 1/2 uur wel.
Dan heb ik wel eens vragen bij de apparatuur.
Hmm, vreemd. De apparatuur, sja, ik denk dat je er ook gewoon geluk mee kan hebben...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Ik heb mezelf vandaag een 20" Samsung TFT scherm aangeschaft. Prachtig scherm en vooral groot  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin


razzle_dazzle


Martin

Even tellen, zes al vandaag.
0 dagen gestopt.

razzle_dazzle


Martin

Ik verkoop de hele dag die kankerzooi. Ik stop niet. Dat is mijn eigen werk in gevaar brengen.

razzle_dazzle

Dat is uw goed recht Martin, beginnen of stoppen met roken is een keuze, geen verplichting  ;).

Raikkie

Citaat van: Razzle_dazzle op 29 augustus 2006 - 21:45:17
Dat is uw goed recht Martin, beginnen of stoppen met roken is een keuze, geen verplichting  ;).
Maar stoppen met roken is wel de verstandigste keuze  ;) Met het geld dat je daarmee bespaart kan je zelfs 120 rijden op de autosnelweg  :P

razzle_dazzle

Normaal ga ik op dit uur pas slapen, maar nu moet ik dus op om te gaan werken. Om 6 u begin ik :). Onzinnig genoeg?

Ps Martin, 1 maand rookvrij!!! 8)

Martin

Citaat van: Raikkie op 31 augustus 2006 - 16:07:34
Citaat van: Razzle_dazzle op 29 augustus 2006 - 21:45:17
Dat is uw goed recht Martin, beginnen of stoppen met roken is een keuze, geen verplichting  ;).
Maar stoppen met roken is wel de verstandigste keuze  ;) Met het geld dat je daarmee bespaart kan je zelfs 120 rijden op de autosnelweg  :P

Ik bespaar liever op benzine en blijf roken.

dj Peter

#2338
Groot gelijk Martin, ik ook man  :)

Soms Marlboro en soms een "shaggie pielen"   ;D

Ik ben roker maar geen hardrijder,toch beter dan andersom dacht ik.  :P

daan