Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Jasper

Ik heb gisterenavond mijn adem 4 minuten en 5 seconden ingehouden. Ben ik nu de F1Pits.net ademkampioen?

Martin

Wil je er een beker met grote oren voor of een medaille?
Je zal naar de Thaise parelvissers moeten gaan voor een record.
Die blijven soms wel 8 minuten onder water op jacht naar parels.

FerrariMan

Citaat van: SaffierFM op 12 augustus 2006 - 10:43:42
Citaat van: FerrariMan op 11 augustus 2006 - 18:27:13
Citaat van: SaffierFM op 10 augustus 2006 - 22:17:58
Citaat van: Tim C op 08 augustus 2006 - 23:52:49
Citaat van: Razzle_dazzle op 08 augustus 2006 - 22:12:34
Al een week niet gerookt!

Door de week heb ik eigenlijk weinig problemen om vol te houden, maar eens op café of in een disco is het echt wel op de tanden bijten  :).
Na een maand is het voorbij.
Af en toe heb je dan nog eens zin, maar dan is het makkelijk om nee te zeggen

Geloof dat maar niet. De zin in een sigaret blijft  nog  vele jaren, dat weet ik van mijn vader.

Onzin, ik ken genoeg ex-rokers die nu walgen van sigaretten. Je vader is niet de hele wereld, dat hangt nu eenmaal van persoon tot persoon af.
Niks onzin, de zin in een sigaret blijft  bij velen nog lang genoeg aanwezig, en niet alleen bij  mijn vader. Maak mij niet wijs dat een verstokt roker na een maand geen sigaretten rook meer kan verdragen. Trouwens, ik ken er wel een paar die al jaren niet meer roken,maar het nog altijd graag ruiken.Maar zoals Martin zei: de meest fanatieke anti-rokers dat zijn vaak wel ex-rokers.
Als je het zelf kan geloven, des te beter. Ik heb hier thuis het levende voorbeeld rondlopen.

Olav18

Ach, ze zijn er allebei, de één kan er erg goed tegen na een maand, de ander heeft twintig jaar later nog regelmatig zin in een sigaret. Mijn vader is 25 jaar geleden gestopt, maar zo nu en dan moet hij er nog gewoon één hebben. Op mijn werk zijn ze met een hele hoop mensen een paar jaar geleden gestopt, allemaal zijn het nog feestrokers, en mijn baas is na een paar jaar te zijn gestopt een paar maand geleden weer begonnen. Zo zijn er ook genoeg die na een half jaar te zijn gestopt toch weer gaan beginnen (ik bijvoorbeeld).

En inderdaad erg veel gestopten zijn erg grote zeikerds.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Doefie

Ik heb vandenacht auto-accident gehad ... :-\

Ferrari 2010

Das minder. Was het erg? Eigen fout of ben je zelf aangereden?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Wij reden uiterst rechts, vlak naast het voetpad. Strontzatte kerel (die we dan ook nog kenden) rijdt aan 100/uur door de bebouwde kom aan de linkerkant van de baan. Ik zat als pasagier vooraan, met de chauffeur natuurlijk en nog iemand vanachter. Hebben enorm veel geluk gehad dat hij nog net wat heeft kunnen uitwijken en op onze linkerkant is afgekaatst. Had het frontaal geweest zat 'k hier waarschijnlijk voor enkele weken niet meer :-\. Twee auto's "peir total", wij drie hebben op schrammen en een kneuzing na niets. Kerel in de andere wagen heeft zware hersenschudding, gebroken rib, nekwervel verschoven en een gescheurde milt. Heb ik geen compassie meer mee.

Nu ja, al bij al toch nog goed afgelopen, dus ja. Veel geluk gehad, maar we leven nog he :)

Jasper

Inderdaad geen compassie met de bestuurder van die andere wagen. Blij dat je nog in orde bent. ;)

dj Peter

HET bewijs dat alcohol gevaarlijker is dan tabak.

Jasper

1 auto-ongeval zonder doden is voor jou hét bewijs dat iets gevaarlijker is dan een product dat al miljoenen doden op zijn geweten heeft...

dj Peter

Citaat van: Jasper op 12 augustus 2006 - 21:23:23
1 auto-ongeval zonder doden is voor jou hét bewijs dat iets gevaarlijker is dan een product dat al miljoenen doden op zijn geweten heeft...

Nee Jasper, dat bedoel ik niet. Ik wil zeggen dat overmatig alcoholgebruik gevaarlijker is dan tabak, en dan vooral in het verkeer.
Mij zal je nooit of te nooit betrappen met één pint op achter het stuur. Met wie zou jij liever meerijden, iemand die 15 pinten op heeft of iemand die  15 sigaretten heeft gerookt ?
En bij deze was het de laatste reactie ivm roken want dit is toch een eindeloze discussie  ... graag terug on-topic!

Doefie

Ik weet weer waarom ik zatte mensen haat ... (en de ramptoeristen ook). :)

Supermariobros

#2292
Dat is pas een leuk krantenbericht:

CitaatLaptop vernielt voorruit politiecombi

Enkele politieagenten in de Brusselse gemeente Sint-Joost-ten-Node beleefden gisterochtend de schrik van hun leven. Toen ze rond 4 uur door de Liedekerkestraat reden, kwam er met een enorme slag een laptop in hun voorruit terecht. Bleek dat in de aanpalende woning een echtpaar vlammende ruzie aan het maken was.

De vrouw was zo boos dat ze de draagbare computer van haar man afnam en die door het raam gooide. Pech voor haar dat er net een politiecombi voorbijreed en dubbele pech dat die laptop net in de voorruit van die wagen terechtkwam.

De vrouw zakte volgens de politie door de grond van schaamte toen ze haar de computer wilden teruggeven.

;D ;D ;D

Martin

Ik rook veel en drink graag een biertje maar niet als ik moet rijden.
Dan een cola of Spa blauw. En in de auto rook ik ook niet.
Scheelt veel geld bij het inruilen weet ik uit ervaring. De tabaksgeur krijg je er nooit uit.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 12 augustus 2006 - 19:30:44
Inderdaad geen compassie met de bestuurder van die andere wagen. Blij dat je nog in orde bent. ;)
Helemaal mee eens, zo'n dingen horen niet. Gelukkig dat de bestuurder bij Daan nog heeft kunnen uitwijken, anders had het waarschijnlijk  veel erger afgelopen. Met honderd frontaal op iemand die 50 rijdt, das eigenlijk een klap van 150 km/h, kvraag me af of er dan nog veel overblijft :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.