Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

McChouffe

I don't like the drugs, but the drugs like me!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Citaat van: Supermariobros op 01 augustus 2006 - 10:32:30
Citaat van: Jasper op 31 juli 2006 - 23:26:04
Citaat van: Doefie op 29 juli 2006 - 01:21:49
Ik ben precies drie jaar redactielid... Op drie jaar tijd 1265 berichten gepost. :)

Tijd gaat snel :-\

Ik ben precies even lang redactielid als jij, maar ik zit nog maar aan 499. :-[ Zelfs mijn vooropgestelde aantal van 200 berichten per jaar heb ik niet gehaald het voorbije jaar, maar dat kwam omdat ik gedurende 3 weken zomervakantie zonder PC heb gezeten. Tegen eind augustus wil ik toch aan 600 zitten...

Ik ben redactielid sinds april vorig jaar en zit al aan 795.  8)  Vraag me af of ik de 1000 zou halen voor nieuwjaar.

Ik ben al bijna twee jaar geen redactielidlid meer. Maar ik mis het niet. Gewoon lekker op het Forum meekletsen is ook leuk.
No offence Tim. Maar ik vermaak me prima op de F1-geschiedenis site bij de redactie. Alles mag, niets moet.
Geen kwaad woord meer van mij over de Pits.

Oh, BTW, ik moest vanavond al weer ijs krabben.
Ik was de koelkast/vriezer aan het ontdooien.  ;D ;D

razzle_dazzle

Morgen dag 3 zonder sigaret.  8)

Olav18

En volhouden hè.

Ik heb het inmiddels een paar keer geprobeerd, één keer heb ik het een half jaar volgehouden, maar toen toch weer begonnen, eerst alleen in het weekend in het café en langzamerhand weer richting 'fulltime'.

De laatste keer dat ik het probeerde had ik zo ongeveer al afkickverschijnselen voordat ik stopte.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 02 augustus 2006 - 22:51:29
Morgen dag 3 zonder sigaret.  8)

Blijven volhouden of heb je al opgegeven?

razzle_dazzle

Al een week niet gerookt!

Door de week heb ik eigenlijk weinig problemen om vol te houden, maar eens op café of in een disco is het echt wel op de tanden bijten  :).

Martin

Ik zal blijf lekker doorpaffen, sorry, ik wil je niet lekker maken.

Tim C

Citaat van: Razzle_dazzle op 08 augustus 2006 - 22:12:34
Al een week niet gerookt!

Door de week heb ik eigenlijk weinig problemen om vol te houden, maar eens op café of in een disco is het echt wel op de tanden bijten  :).
Na een maand is het voorbij.
Af en toe heb je dan nog eens zin, maar dan is het makkelijk om nee te zeggen

dj Peter

Citaat van: Tim C op 08 augustus 2006 - 23:52:49
Citaat van: Razzle_dazzle op 08 augustus 2006 - 22:12:34
Al een week niet gerookt!

Door de week heb ik eigenlijk weinig problemen om vol te houden, maar eens op café of in een disco is het echt wel op de tanden bijten  :).
Na een maand is het voorbij.
Af en toe heb je dan nog eens zin, maar dan is het makkelijk om nee te zeggen

Geloof dat maar niet. De zin in een sigaret blijft  nog  vele jaren, dat weet ik van mijn vader.

Jasper

En Tim weet dat van zichzelf, wie is nu de beste bron hé? :) Maar het zal wel bij iedereen anders zijn zeker.

Martin

Mijn chef is acht jaar geleden gestopt met roken.
Hij zit in de lunchpauze nog steeds in het rokersgedeelte van de kantine.
Dat vindt hij heerlijk door de tabaksrook- en geur.
De meeste ex rokers zijn de grootste zeikers als het om roken gaat. Hij niet.

Doefie

Gewoon al niet beginnen met roken. Spaart u om te beginnen al zoveel geld uit zonder ge iets compleet nutteloos mist.

razzle_dazzle

Ik heb beide versies al gehoord. De ene zegt dat de zin na een maand of zo weg is, terwijl de andere beweert dat die zin naar een sigaret altijd wel blijft bestaan. Het zal wel van persoon tot persoon afhangen zeker, maar ik moet nu al toegeven dat als iemand een sigaret voor m'n neus opsteekt dat ik die eerste geur lekker vind, maar als ik dan aan m'n kleren riek, walg ik ervan  :).

Enfin, ik heb de keuze gemaakt om te stoppen met roken. Voor ik het leger inga wil ik voor m'n eigen bewijzen dat ik discipline kan hebben (niet zo evident in mijn geval!) en dit is zowat de grote test.

Het zal wel belachelijk lijken, maar ik heb een website die me stapsgewijs heeft geholpen om te stoppen met roken en om dit ook vol te houden...

http://rookstoplimburg.statementofwork.com/portal/DesktopModules/Portal/UserDetails.aspx?tabID=42&act=add

FerrariMan

Citaat van: SaffierFM op 10 augustus 2006 - 22:17:58
Citaat van: Tim C op 08 augustus 2006 - 23:52:49
Citaat van: Razzle_dazzle op 08 augustus 2006 - 22:12:34
Al een week niet gerookt!

Door de week heb ik eigenlijk weinig problemen om vol te houden, maar eens op café of in een disco is het echt wel op de tanden bijten  :).
Na een maand is het voorbij.
Af en toe heb je dan nog eens zin, maar dan is het makkelijk om nee te zeggen

Geloof dat maar niet. De zin in een sigaret blijft  nog  vele jaren, dat weet ik van mijn vader.

Onzin, ik ken genoeg ex-rokers die nu walgen van sigaretten. Je vader is niet de hele wereld, dat hangt nu eenmaal van persoon tot persoon af.

dj Peter

Citaat van: FerrariMan op 11 augustus 2006 - 18:27:13
Citaat van: SaffierFM op 10 augustus 2006 - 22:17:58
Citaat van: Tim C op 08 augustus 2006 - 23:52:49
Citaat van: Razzle_dazzle op 08 augustus 2006 - 22:12:34
Al een week niet gerookt!

Door de week heb ik eigenlijk weinig problemen om vol te houden, maar eens op café of in een disco is het echt wel op de tanden bijten  :).
Na een maand is het voorbij.
Af en toe heb je dan nog eens zin, maar dan is het makkelijk om nee te zeggen

Geloof dat maar niet. De zin in een sigaret blijft  nog  vele jaren, dat weet ik van mijn vader.

Onzin, ik ken genoeg ex-rokers die nu walgen van sigaretten. Je vader is niet de hele wereld, dat hangt nu eenmaal van persoon tot persoon af.
Niks onzin, de zin in een sigaret blijft  bij velen nog lang genoeg aanwezig, en niet alleen bij  mijn vader. Maak mij niet wijs dat een verstokt roker na een maand geen sigaretten rook meer kan verdragen. Trouwens, ik ken er wel een paar die al jaren niet meer roken,maar het nog altijd graag ruiken.Maar zoals Martin zei: de meest fanatieke anti-rokers dat zijn vaak wel ex-rokers.