Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Tim C

Die moet nooit werken, hij zit nog op  school :P

Martin

OK. Maar daar moet ie dan weer naar toe. ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 28 juli 2006 - 14:06:40
Die moet nooit werken, hij zit nog op  school :P
Moeten niet, maar ik doe het wel, elke zaterdag ;)

Citaat van: Martin op 28 juli 2006 - 14:16:01
OK. Maar daar moet ie dan weer naar toe. ;D
Maar das wel pas over een hele maand hé ;) Schoolgaanden hebben doorgaans meer verlof dan de gemiddelde werkmens hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

nog 62 uren en mijn vakantie is VOORBIJ en gaan we weer aan de slag.
Maar ik ben al blij dat ik niet moest werken in de hittegolf.  :P

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 28 juli 2006 - 15:47:45Maar das wel pas over een hele maand hé ;) Schoolgaanden hebben doorgaans meer verlof dan de gemiddelde werkmens hoor ;)

Heb het ooit is uitgerekend, als je alle schooldagen (inclusief examens en deliberatiedagen, zonder weekends en vakanties) achter elkaar zou zetten ga je ongeveer 180 dagen (= 6 maand) naar school. U vakantie duurt dan even lang ... kan toch wel al tellen he  ;D

Ferrari 2010

Inderdaad, daarom dat het schoolleven, gekeken naar de hoeveelheid vakantie natuurlijk, zo slecht nog niet is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 28 juli 2006 - 19:51:23
Inderdaad, daarom dat het schoolleven, gekeken naar de hoeveelheid vakantie natuurlijk, zo slecht nog niet is.

Als ge der weg zijt weet ge pas wat ge mist. Cliché, maar waarheid :)

Doefie

Ik ben precies drie jaar redactielid... Op drie jaar tijd 1265 berichten gepost. :)

Tijd gaat snel :-\

Martin

Ik pas 7346 ondanks een ban van een paar maanden.
Achteraf gezien terecht, dat had ik een PB moeten schrijven.
Maar ik hou me nu in.

Doefie

Citaat van: Martin op 29 juli 2006 - 11:16:56
Ik pas 7346 ondanks een ban van een paar maanden.
Achteraf gezien terecht, dat had ik een PB moeten schrijven.
Maar ik hou me nu in.

Redactie, niet het forum ...

Jasper

Citaat van: Doefie op 29 juli 2006 - 01:21:49
Ik ben precies drie jaar redactielid... Op drie jaar tijd 1265 berichten gepost. :)

Tijd gaat snel :-\

Ik ben precies even lang redactielid als jij, maar ik zit nog maar aan 499. :-[ Zelfs mijn vooropgestelde aantal van 200 berichten per jaar heb ik niet gehaald het voorbije jaar, maar dat kwam omdat ik gedurende 3 weken zomervakantie zonder PC heb gezeten. Tegen eind augustus wil ik toch aan 600 zitten...

razzle_dazzle

Morgen stop ik met roken  :)!

Doefie

Citaat van: Razzle_dazzle op 31 juli 2006 - 23:35:45
Morgen stop ik met roken  :)!

Succes ;) Vanwaar de 'grote' stap (als ik vragen mag ;))

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 31 juli 2006 - 23:26:04
Citaat van: Doefie op 29 juli 2006 - 01:21:49
Ik ben precies drie jaar redactielid... Op drie jaar tijd 1265 berichten gepost. :)

Tijd gaat snel :-\

Ik ben precies even lang redactielid als jij, maar ik zit nog maar aan 499. :-[ Zelfs mijn vooropgestelde aantal van 200 berichten per jaar heb ik niet gehaald het voorbije jaar, maar dat kwam omdat ik gedurende 3 weken zomervakantie zonder PC heb gezeten. Tegen eind augustus wil ik toch aan 600 zitten...

Ik ben redactielid sinds april vorig jaar en zit al aan 795.  8)  Vraag me af of ik de 1000 zou halen voor nieuwjaar.

Ferrari 2010

Als je zo doorgaat wel, je hebt al 15 maanden geschreven, tot einde dit jaar nog 5 maanden, dus zit je nu kan je zeggen op 3/4 op wat je ongeveer einde dit jaar zal hebben. Je zal tegen dan dus ongeveer 1060 berichten hebben. Uiteraard enkel als je even veel nieuws plaatst als nu.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.