Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTER op 11 mei 2006 - 11:04:20
Citaat van: Razzle_dazzle op 11 mei 2006 - 08:55:26
Citaat van: Benny Dict op 10 mei 2006 - 22:47:48
Citaat van: Razzle_dazzle op 10 mei 2006 - 22:06:53
Citaat van: Benny Dict op 25 juni 2004 - 10:51:57
Beste vrienden, zou ik een baard laten groeien? Schijnt 'hip' te zijn bij de jeugd...

Hé, hoe is het met je baard??
Dat is twee jaar geleden...ondertussen ben ik nog steeds baardloos.
Is dat slecht?

Hmm nee baarden zijn ondertussen al terug passé...volgens mij is de krulsnor terug hip nu ;).

Is dit ons rolmodel?

Deze man was snor van het jaar 2005

Jep nice work...maar de hamvraag is: heeft F-man uberhaupt al baard- en snorgroei?

Doefie

Citaat van: Raikkonen MASTER op 11 mei 2006 - 11:04:20

Dat is zo precies alsof hij gewoon twee wcrollen op zijn kaken heeft geplakt :-\

God, zo wil ik toch niet rondlopen hoor.

Jasper

Citaat van: Razzle_dazzle op 10 mei 2006 - 21:27:13
Hoe zou het eigenlijk zijn met de T-shirt van F1Pits die nog altijd ...niet ontworpen zijn  :)?

Ontworpen wel, gedrukt ook (enkele exemplaren, ik heb er ook geen), in verkoop gegaan niet. Te veel administratieve rompslomp.

FerrariMan

Citaat van: Razzle_dazzle op 11 mei 2006 - 13:34:17
Citaat van: Raikkonen MASTER op 11 mei 2006 - 11:04:20
Citaat van: Razzle_dazzle op 11 mei 2006 - 08:55:26
Citaat van: Benny Dict op 10 mei 2006 - 22:47:48
Citaat van: Razzle_dazzle op 10 mei 2006 - 22:06:53
Citaat van: Benny Dict op 25 juni 2004 - 10:51:57
Beste vrienden, zou ik een baard laten groeien? Schijnt 'hip' te zijn bij de jeugd...

Hé, hoe is het met je baard??
Dat is twee jaar geleden...ondertussen ben ik nog steeds baardloos.
Is dat slecht?

Hmm nee baarden zijn ondertussen al terug passé...volgens mij is de krulsnor terug hip nu ;).

Is dit ons rolmodel?

Deze man was snor van het jaar 2005

Jep nice work...maar de hamvraag is: heeft F-man uberhaupt al baard- en snorgroei?
Dat vraag ik me zelf ook af...

razzle_dazzle

Citaat van: Jasper op 25 juni 2004 - 20:44:11


Uiteindelijk gaat het erom wat zinnig is en wat niet. Want in enige mate is het onzinnige zinnig, omdat het onzinnige zinnige dingen bevat die door onzinnige mensen als onzinnig beschouwd worden en daardoor lachen tot gevolg hebben. Lachen is zinnig. Dus in welke mate is het onzinnige zinnig? Dus dit onzinnige topic moet dan wel in enige mate als zinnig worden beschouwd, aangezien het onzinnige zinnige dingen tot gevolg kan hebben en dat is niet onzinnig maar zinnig. Daarom is dit topic onzinnig en dan heb je een serieus onzinnige paradox die eigenlijk zinnig is omdat ze onzinnig is en is dat niet onzinnig? Maar als dat onzinnig is, moet dat toch ook zinnig zijn, naar analogie van wat ik hierboven heb gezegd over de zinnige onzinnigheid. Dit topic moet dus verdwijnen omdat de titel een paradox is omdat dit onzinnige zinnig is en een paradox, is iets uit onzinnige films (die dus ook zinnig zijn!) waarmee je een geprogrammeerde zinnige robot onzinnig kan maken.En als dat nu met onze zinnige server gebeurt, zal dat leiden tot een onzinnigwording, en dan is heel de server onzinnig en toch ook zinnig.
Uiteindelijk kom je dan tot een situatie waarin het heelal een grote paradox is, omdat de zinnige onzinnigheid van dingen overslaat (zoals van dit topic naar de server) en zo wordt dus het hele heelal onzinnig en dus ook zinnig.

Oh Alan wat heb je gedaan...

Beste post ooit!

Zalig om al dieje onzinnige, zinnige zever hier nog eens allemaal te lezen.

Jasper

Ja ik heb een tijd geleden ook nog eens de eerste pakweg 15 pagina's eens doorgenomen. ;D

razzle_dazzle

Hé, wat is dit? Niemand nog iets onzinnig te zeggen  >:(?

Doefie

Gans 't forum is onzinnig  ;D

razzle_dazzle

Te koop: kniezwengel, slechts eenmalig gebruikt!

Alan Blues

Citaat van: Razzle_dazzle op 19 mei 2006 - 22:00:01
Te koop: kniezwengel, slechts eenmalig gebruikt!

Whoehaaaaaa!!!! Ik lig strijk!!!!!  ;D ;D ;D ;D

En dan was ze hem nog vergeten te doen ook!!!!! Het meest belachelijke dat er in België ooit is uitgevonden: de zwengelknie!!!!  ;D ;D ;D ;D

Hamilton MASTER

Te denken dat hier ruim 80.000 € belastingsgeld naartoe ging...



Supermariobros

Citaat van: Raikkonen MASTER op 20 mei 2006 - 00:00:29
Te denken dat hier ruim 80.000 € belastingsgeld naartoe ging...

Dat noem ik pas een schande, en wij maar betalen.  >:(

Jasper

Ik heb net een A4-pagina volgeluld voor Nederlands. Onderwerp: "Waarom staat de bezem achter de deur?" ;D

Doefie

Citaat van: Jasper op 21 mei 2006 - 22:18:29
Ik heb net een A4-pagina volgeluld voor Nederlands. Onderwerp: "Waarom staat de bezem achter de deur?" ;D

Heb deze week voor iemand haar strafwerk Engels een pagina vol geschreven met het verhaal van Lokolulu Nkha'a en zijn schaapje Jahjah the Kungfu Sheep ;)

McChouffe

Het is stil op het forum ...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.