Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: Razzle_dazzle op 06 april 2006 - 19:52:07
Citaat van: McChouffe op 06 april 2006 - 18:31:20
Citaat van: Jasper op 06 april 2006 - 18:03:26
In België gewoon juli en augustus.

En september  :P

Ach zwijg toch, vuile strever  >:(.

Ach, de kans is er dat ik in september met mijn 3e 2e zit zit  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

daan

Hm ik heb in de zomer vakantie vanaf begin juni tot eind augustus, komt omdat ik eindexamen doe. Dat examen is niet zo heel erg leuk maar de vakantie van bijna 3 maanden vnid ik toch echt niet erg :P

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 06 april 2006 - 18:03:26
Maar jullie hebben dan weer een langere zomervakantie denk ik hé? In België gewoon juli en augustus.
Hebben zij niet net minder zomervakantie? Zij hebben trouwens ook nog een week in mei als ik me niet vergis.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Ze hebben de eerste week van mei, en die dat in hun laatste jaar zitten (nog zo'n raar regeling) hebben begin juni al gedaan. Zijn sommige scholen die nog tot helf juli school hebben...

Althans, wat ik ooit verstaan heb.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 07 april 2006 - 16:26:22
Ze hebben de eerste week van mei, en die dat in hun laatste jaar zitten (nog zo'n raar regeling) hebben begin juni al gedaan. Zijn sommige scholen die nog tot helf juli school hebben...

Althans, wat ik ooit verstaan heb.
Ja, zoiets is het dacht ik ook.
Het was een verdling van zuid, midden en noord Nederland ofzo, in de ene regio begint de zomervakantie wat vroeger dan in de andere, maar ze stopt dan ook wel weer vroeger ook.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Ja zo zit het in elkaar. In mei is er dan nog een vakantie van koninginnedag die 1 week duurt. Met pasen alleen die dagen vrij dat er wat aan de hand is (Goede Vrijdag en 2e Paasdag).

Martin

Ik ga vast de eieren zoeken die ik vorig jaar heb verstopt.

Ferrari 2010

Ik heb een kleine 2 weken geleden paaseieren in het kippenhok gelegd. Met wat geluk hebben we straks paaskuikens :P Er stond wit praliné op de verpakking. Is er iemand die weet hoe die kip er dan juist uit zal gaan zien? Want ik heb al wat rond gegoogled maar kan die kleur nergens vinden :'(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 07 april 2006 - 22:27:50
Ik heb een kleine 2 weken geleden paaseieren in het kippenhok gelegd. Met wat geluk hebben we straks paaskuikens :P Er stond wit praliné op de verpakking. Is er iemand die weet hoe die kip er dan juist uit zal gaan zien? Want ik heb al wat rond gegoogled maar kan die kleur nergens vinden :'(

Tegen dat gij de kleur hebt gevonden heb ik ze al lang opgegeten ... mwoeahahaha 8)

McChouffe

What the hell is een "keun"?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie


Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 07 april 2006 - 22:33:16
Citaat van: McChouffe op 07 april 2006 - 22:32:04
What the hell is een "keun"?

Een onvolmaakte kreun
En dat moet klinken als? :-\

Citaat van: Doefie op 07 april 2006 - 22:29:26
Citaat van: Schumi 2006 op 07 april 2006 - 22:27:50
Ik heb een kleine 2 weken geleden paaseieren in het kippenhok gelegd. Met wat geluk hebben we straks paaskuikens :P Er stond wit praliné op de verpakking. Is er iemand die weet hoe die kip er dan juist uit zal gaan zien? Want ik heb al wat rond gegoogled maar kan die kleur nergens vinden :'(

Tegen dat gij de kleur hebt gevonden heb ik ze al lang opgegeten ... mwoeahahaha 8)
Een ei dat al 2 weken bebroed is opeten? Smakelijk hoor! Ik eet ook graag kip, maar zo klein hebde daar nog niks aan denkik. Of wel? Misschien wordt het kuiken plots zo mager voor het uit het ei komt en zijn kuikens dus het best een weekje voor het uitkomen. Hmm, kmoet dat morgen eens onderzoeken, een ei meer of minder zal die kloek wel niet merken zeker?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Weten jullie wat de franse vertaling is van een kornijn?


























Un larpin!!!!!!   :D :D

Martin

3 x 4 = 11, altans volgens de cassiëre bij de supermarkt.
Lekker 1 blikje bier gratis.

schumi4ever