Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

daan


schumi4ever

Nog 414600 sec.  :) die tikken sneller weg ;)

razzle_dazzle

Wij zijn de boerkes van het platteland lalalalala

daan

We zijn de boeren van ut westlannnd

Doefie

Citaat van: Daan op 07 maart 2006 - 18:01:28
We zijn de boeren van ut westlannnd

Nieje nieje, ek zen nen patattenboer uit den Brabant ;)


Doefie

Tuurlijk datte, Brabander in hert en nier'n ;)

Jasper

4 dagen huisarrest + computerverbod gekregen... van de dokter. ::)

Ik zit hier met een zware verkoudheid met koorts maar volgens mij ook niets meer. Die dokter vraagt gisteren of ik hoofdpijn heb, niet dus. Wat geeft hij als medicatie? Een medicament dat de sinussen vrijmaakt je springlevend maakt (ik mag het niet na 15u nemen omdat ik dan niet meer kan slapen volgens hem). Maar er is helemaal niks mis met mijn sinussen. ::)

razzle_dazzle


Doefie

Citaat van: Jasper op 08 maart 2006 - 11:30:51
4 dagen huisarrest + computerverbod gekregen... van de dokter. ::)

Ik zit hier met een zware verkoudheid met koorts maar volgens mij ook niets meer. Die dokter vraagt gisteren of ik hoofdpijn heb, niet dus. Wat geeft hij als medicatie? Een medicament dat de sinussen vrijmaakt je springlevend maakt (ik mag het niet na 15u nemen omdat ik dan niet meer kan slapen volgens hem). Maar er is helemaal niks mis met mijn sinussen. ::)

Reden dus dat ik zo goed als nooit naar de dokter ga ;) 20-30€ betalen om iets te horen krijgen wat je al weet en dan nog eens vanalle chemischen brol moet slikken ... nee dank u.

daan


Ferrari 2010

Ik ga ook nooit naar de dokter tenzij ik zwaar ziek ben, tenzij ik zo ziek ben dat ek thuis moet blijven, maar dan is het nog enkel voor het briefke.
Voor griep ofzo kunde bij nen dokter al niks gaan doen. En een verkoudheid al evenmin, hij schrijft toch exact weer die medicamenten voor die ik dan al een paar dagen aan het nemen ben ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Wat schrijven ze dan voor. Antibiotica voor een stomme verkoudheid ... schrijven ze zelfs voor als ge "depressief" zijt ::)

Supermariobros

En daarvoor moet ge dan zolang gestudeerd hebben.  ::)

Doefie

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh ...
Twee uur in den auto, in de gietende regen met vrij veel files, komen om 20u eindelijk aan in de karting: "ja, het vroegste dat ge kunt rijden is 22u." ... crap :( :-\