Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

daan

Haha, tja das ook zo alhoewel ik morgen maar 2 uurtjes heb.

Jasper

Citaat van: Schumi 2006 op 05 februari 2006 - 12:50:53
Man, wees blij dat het weekend is, morgen sta je weer te zagen dat je les hebt!
Ik alleszins niet...

Ferrari 2010

Jij bent een van de uitzonderingen die liever school dan een dag vrijaf heeft?
Of bedoel je dat je gewoon niet zaagt omdat het school is? dat je het dus liever niet hebt en je er jezelf bij neerlegd? Zo is het bij mij iig.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Of je hebt gewoon geen les, mij boeit het allemaal weinig dus ja ik leg me er dan ook maar bij neer want je doet er niks aan.

Jasper

Citaat van: Schumi 2006 op 06 februari 2006 - 20:08:01
Jij bent een van de uitzonderingen die liever school dan een dag vrijaf heeft?
Of bedoel je dat je gewoon niet zaagt omdat het school is? dat je het dus liever niet hebt en je er jezelf bij neerlegd? Zo is het bij mij iig.

Eeeuuuh, is een verlofdag ook een optie? ;D ;D

Jasper

Post 8999, morgen gaan we verder. :)

Doefie

Morgen test chemie van "maar" 20 bladzijden ... ik heb morgen niet eens dat kl***vak, maar er wel test van. ::)

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 06 februari 2006 - 22:11:30
Post 8999, morgen gaan we verder. :)

Nog 11 en je hebt Eric te pakken.  ;)

daan

Als je dat nog tot de 10.000 volhoud, dan is Eric niet de eerste die een vat moet uitdelen ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 06 februari 2006 - 23:48:06
Morgen test chemie van "maar" 20 bladzijden ... ik heb morgen niet eens dat kl***vak, maar er wel test van. ::)
hu? Dan heeft men dat recht toch niet? Of moet je die toets inhalen in een werkstudie ofzo?

Citaat van: Daan op 07 februari 2006 - 13:42:21
Als je dat nog tot de 10.000 volhoud, dan is Eric niet de eerste die een vat moet uitdelen ;)
Ik denk niet dat daar een vat aan verbonden was hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Dan denk je verkeerd. ;) Maar een heel vat ga ik toch niet geven hoor, da's veel te duur. :P 1 rondje zal al wel genoeg zijn. :P :P

daan

Citaat van: Schumi 2006 op 07 februari 2006 - 19:50:19
Citaat van: Daan op 07 februari 2006 - 13:42:21
Als je dat nog tot de 10.000 volhoud, dan is Eric niet de eerste die een vat moet uitdelen ;)
Ik denk niet dat daar een vat aan verbonden was hoor ;)

Jawel, lees de topic: http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=2435.60 maar ff door ;)

Ferrari 2010

Daar staat dat eric trakteert als hij aan de 10.000 zit, van een belofte van Jasper staat er niets in voor zover ik kan zien.

Mooie post van Jasper daar: "Nee, want als je Eric inhaalt, krijg je een slecht imago omdat je teveel babbelt, net als Eric nu."
Je hebt dus lekker daarstraks je eigen imago verpest (voor zover je al een goed imago had :P) ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Ik zit aan 6324 :)

Citaat van: Schumi 2006 op 07 februari 2006 - 19:50:19
Citaat van: Doefie op 06 februari 2006 - 23:48:06
Morgen test chemie van "maar" 20 bladzijden ... ik heb morgen niet eens dat kl***vak, maar er wel test van. ::)
hu? Dan heeft men dat recht toch niet? Of moet je die toets inhalen in een werkstudie ofzo?

Mijn klastitularis geeft zowel chemie als biologie (moet 6u op zijn smoelwerk zien :( ) en vermits ik morgen rapport heb krijg ik tijdens de lessen biologie de test van chemie om die nog te laten meetellen voor het rapportĀ  ::)

In plaats van die een week later te doen, nee, iedereen moet per se nog een test doen... r*******n.

daan

Citaat van: Schumi 2006 op 07 februari 2006 - 22:27:03
Daar staat dat eric trakteert als hij aan de 10.000 zit, van een belofte van Jasper staat er niets in voor zover ik kan zien.

Mooie post van Jasper daar: "Nee, want als je Eric inhaalt, krijg je een slecht imago omdat je teveel babbelt, net als Eric nu."
Je hebt dus lekker daarstraks je eigen imago verpest (voor zover je al een goed imago had :P) ;D ;D ;D
;D :D