Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

daan

Wat doe je als je je nog meer verveelt dan je uitermate vervelen?


Hier gaan bedenken wat dat nou zou kunnen zijn ;)

McChouffe

Een ezelsbruggetje: All People Seem To Need Data Processing

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper


daan


McChouffe

Elke eerste letter komt overeen met de eerste letter van een laag in het ISO-OSI model:
Application layer, Presentation layer, Session layer, Transport layer, Network layer, Data Link layer en Physical layer.

Een beetje googlen had het antwoord ook wel gegeven  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

daan


alaf2

heb geen zin om te googlen . ;)
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Supermariobros

De eerste die mij van de koppositie weet te verdringen in de Top 10 van meeste tijd online betaal ik persoonlijk 10 vaten.

Jasper


Supermariobros


razzle_dazzle

Licht is sneller dan geluid. Daarom zien mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.

Doefie

Citaat van: Razzle_dazzle op 18 januari 2006 - 11:47:10
Licht is sneller dan geluid. Daarom zien mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.

Autobiografisch?  ;D

daan

Citaat van: Razzle_dazzle op 18 januari 2006 - 11:47:10
Licht is sneller dan geluid. Daarom zien mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.


Sssst ::)

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 17 januari 2006 - 19:54:15
De eerste die mij van de koppositie weet te verdringen in de Top 10 van meeste tijd online betaal ik persoonlijk 10 vaten.
Oké, maar mag het dan deze keer op eender welke manier? Die 8 dagen stellen niets voor :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2006 op 18 januari 2006 - 15:47:05
Citaat van: Supermariobros op 17 januari 2006 - 19:54:15
De eerste die mij van de koppositie weet te verdringen in de Top 10 van meeste tijd online betaal ik persoonlijk 10 vaten.
Oké, maar mag het dan deze keer op eender welke manier? Die 8 dagen stellen niets voor :P

Nee hé, het moet wel op een eerlijke manier gebeuren. Brossen is de boodschap als je me wil verslaan  :D ;)