Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Jasper


Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 19 september 2005 - 21:54:30
14 in een minuut, geeft het forum dan geen melding dat je geen twee posts zo snel na mekaar kan posten?
14 in een minuut is misschien wel wat overdreven, maar om de 10s kan gemakkelijk hoor :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 19 september 2005 - 21:39:21
Schumi 2005 heeft zonet 3 posts gedaan in evenveel minuten. Ik denk dat hij een grote drang heeft om Mario in te halen. :)

Zijn wil is groot, maar of hethem ooit lukt. Blijven proberen Schumi2005 en misschien krijg je mij ooit te pakken  :D ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 20 september 2005 - 09:34:23
Citaat van: Jasper op 19 september 2005 - 21:39:21
Schumi 2005 heeft zonet 3 posts gedaan in evenveel minuten. Ik denk dat hij een grote drang heeft om Mario in te halen. :)

Zijn wil is groot, maar of hethem ooit lukt. Blijven proberen Schumi2005 en misschien krijg je mij ooit te pakken :D ;D
in berichten lukt het me wel, daar schiet ik af en toe goed op. Maar helaas zal ik dat maandloon nooit krijgen, ik heb de tijd daar niet voor...

Ik kan ook nog een aantal tientalle jaren wachten tot jij erbij neervalt, maar dan kan je het mij niet meer geven hé   :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2005 op 20 september 2005 - 18:34:56
Citaat van: Supermariobros op 20 september 2005 - 09:34:23
Citaat van: Jasper op 19 september 2005 - 21:39:21
Schumi 2005 heeft zonet 3 posts gedaan in evenveel minuten. Ik denk dat hij een grote drang heeft om Mario in te halen. :)

Zijn wil is groot, maar of hethem ooit lukt. Blijven proberen Schumi2005 en misschien krijg je mij ooit te pakken :D ;D
in berichten lukt het me wel, daar schiet ik af en toe goed op. Maar helaas zal ik dat maandloon nooit krijgen, ik heb de tijd daar niet voor...

Ik kan ook nog een aantal tientalle jaren wachten tot jij erbij neervalt, maar dan kan je het mij niet meer geven hé   :(

Misschien erf je wel een deel voor de moeite  :D ;D

Ferrari 2010

hmmmm, das nog niet zo slecht :P  8) 8) 8) (nu laat je mij hopen dat je dood gaat, niet slim ;) maar ge moet ni bang zijn, ik denk zo ni :D)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Aan het brossen, Gerben?   ;)

Ferrari 2010

eeeeuuuuh
Een facultatieve dag vrijaf mag ook wel eens zeker?  :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

Nu al school is nog maar drie weken bezig, goh het wordt elk jaar erger. :)

Ferrari 2010

Citaat van: The REAL Freak op 21 september 2005 - 12:08:35
Nu al school is nog maar drie weken bezig, goh het wordt elk jaar erger. :)
Het is inderdaad vroeg, maar het mag er altijd zijn hé. Uiteindelijk is het aantal vrije dagen nog steeds hetzelfde als ene aantal jaar geleden...
En volgende week woensdag, donderdag en vrijdag ook geen school. Kben dan op uitdaging :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

tss, en daarna weer al herfstvakantie en dan staat er nog een pedagogische studie dag te wachten, waarom krijgen werkende mensen dat toch niet.

Het leven is toch oneerlijk :'(

Ferrari 2010

Citaat van: The REAL Freak op 21 september 2005 - 12:11:57
tss, en daarna weer al herfstvakantie en dan staat er nog een pedagogische studie dag te wachten, waarom krijgen werkende mensen dat toch niet.

Het leven is toch oneerlijk :'(
jullie kunnen jullie verlofdagen zelf plaatsen (een groot deel van jullie althans), dus hebben jullie geen reden tot klagen.
Kwa kalender zitten wij goed dit jaar. Bij onze heer-hemelvaart: woensdag een vrije dag, donderdag feestdag en vrijdag brugdag :P

BTW: wat voor dag valt de 11de november? Vrijdag :P
En dag van de arbeid? Sinds lang nog eens een weekdag: maandag
Ziet er dus goed uit dit jaar hé  8)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Whahahah facultatieve op een woensdag. Om de leerlingen te kloten, kunnen ze maar een halve dag langer thuis blijven. :) Of krijgen jullie dan twee woensdagen?

Ferrari 2010

Ik vermoed dat laatste ja ;) Waarschijnlijk hoort dat samen met die woensdag bij OHH hé ;)
Is voor mij veel meer tijd uitgespaart dan 1 hele dag, das 4 keer een half uur bus dat wegvalt, anders maar 2 keer :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak


Citaat
jullie kunnen jullie verlofdagen zelf plaatsen (een groot deel van jullie althans), dus hebben jullie geen reden tot klagen.
Citaat

Tuurlijk hebben we reden tot klagen ik bijvoorbeeld heb volgend jaar maximum drie weken verlof, das wat anders als drie maanden en een beetje op school.

Het enige voordeel zijn mijn dagen die ik kan opnemen met overuren.

Kan je het al indenk op school langer blijven voor een extra dag verlof.

Geef mij maar werken, maar dan wel even veel verlof als een leerkracht of zoiets. De gelukzakken.