Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2005 op 11 september 2005 - 08:08:25
Citaat van: Razzle_dazzle op 10 september 2005 - 19:09:02

wie houdt zich nu bezig met zoiets te maken? :-\

Uit pure miserie zou je het op den duur nog beginnen meezingen ook  ::)

razzle_dazzle

Geef gewoon toe dat ge het leuk vond  ;D.

Raikkonen MASTER

Citaat van: Doefie op 04 september 2005 - 19:29:26
Nee, leerkrachten zijn op de jaarlijkse portie nieuwelingen grotendeels hetzelfde gebleven. Maarja, directeur die praktisch recht uit het leger komt en beetje tiran wilt komen spelen, met zijn sergeantje naast hem.

Wie verzint er nu idiote regels als "binnen een straal van 50m van de schoolpoort mag je niet blijven stilstaan" (de bussen stoppen trouwens op 10m van de schoolpoort, dus daar mag je dan in theorie niet op wachten), na het tweede belsignaal moet er gezwegen worden. Doe je dat niet, mag je 5 minuten langer blijven staan en wordt je gestraft. 5de en 6de-jaars mogen na het belsignaal rechtstreeks naar de klas. Alleen in TSO en BSO niet, daar moeten de 5dejaars nog braafjes in rij gaan wachten op de speelplaats. We krijgen maximum 2u studie, want we hebben ook recht op les en 2u studie is teveel. Krijgen de studie ook in de klassen en niet, zoals gewoonlijk de voorbije jaren, in de eetzaal." En de leerlingenraad heeft ook niets meer te zeggen. Fantastische nieuwe directie ::)

Die 50 meter-regel kan zijn ivm de verzekering.

Supermariobros


Jasper

Ja ik was het daarnet al aan het bekijken, "die Mario zit nu aan 4.995". :)

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 14 september 2005 - 18:41:24
Ja ik was het daarnet al aan het bekijken, "die Mario zit nu aan 4.995". :)

Ondertussen aan 5.001  :)

razzle_dazzle

Gatver, ik heb er ook al meer als 2000  :o. Ik was toen van plan slechts sporadisch dit forum te bezoeken  :P.

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 14 september 2005 - 18:44:22
Citaat van: Jasper op 14 september 2005 - 18:41:24
Ja ik was het daarnet al aan het bekijken, "die Mario zit nu aan 4.995". :)

Ondertussen aan 5.001 :)
ik kom de laatste tijd niet echt mer dichterbij precies, komt waarschijnlijk omdat de vakantie gedaan is en ik niet meer direct kan antwoorden waardoor meer in dezelfde post komt. Ik plak zo altijd een 200 posts achter u, binnenkort op 3 daagse, dat zal er geen goed aan doen ;D
Wel opmerkelijk is soms dat de ene keer jij 220 berichten voor zit en dan weer 2 dagen later maar 18à, varieert erg hard!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle


razzle_dazzle

Leuk spelletje:

http://www.ripleys.com/games/iq.html

Gewoon over een ander balletje springen en proberen om slechts één balletje over te houden!!! Niet zo simpel als je denkt  ;).





Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Schumi 2005 heeft zonet 3 posts gedaan in evenveel minuten. Ik denk dat hij een grote drang heeft om Mario in te halen. :)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 19 september 2005 - 21:39:21
Schumi 2005 heeft zonet 3 posts gedaan in evenveel minuten. Ik denk dat hij een grote drang heeft om Mario in te halen. :)
Das absoluut geen record voor mij hoor, 14 in eenminuut, dat zal zo ongeveer men record zijn. Vreemd nieuws berichten uiteraard...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

14 in een minuut, geeft het forum dan geen melding dat je geen twee posts zo snel na mekaar kan posten?