Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Jasper

Maandag 7, dinsdag 8, woensdag 4, donderdag 7, vrijdag 7.

7 uur is geen korte dag, dat is een normale dag. ;)

Ferrari 2010

7 normaal? bij ons is 8 normaal :(
is omdat ik in TSO zit en jij in ASO waarschijnlijk. En kben dan nog eens zo slim geweest mij week die net een uurtje korter was geworden met 2 uren te verlengen :D :-[
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Meerendonk


Ferrari 2010

En nu zaterdag ook nog 6 uur bezet: zaterdagwerk :D
Het enige verschil is dat dat wel een beetje leuk is en je er nog geld voor krijgt ook :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Dit is pas voor de onzinnige onderwerpen:

al 2 dagen school achter de rug. Heb nog maar de helft van mijn boeken en ken mijn uurrooster niet eens. Al 2 dagen dat we zonder enig idee van les naar school gaan, maandag weer hetzelfde. Fantastische (nieuwe) directie moet ik zeggen. Alles wat veranderd moest zijn, is hetzelfde gebleven. Alles was niet hoefde te veranderen is anders ::)

Ferrari 2010

je bedoeld dus dat ze gewoon geen organisatie hebben? Kan je even goed thuis blijven ::) 1dag kan dat wel eens grappig zijn, maar om zo een paar dagen te hebben :-\
Dus ze hebben ook hun leerkrachten ontslagen enzo ofwat? :-\ :-\ :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Nee, leerkrachten zijn op de jaarlijkse portie nieuwelingen grotendeels hetzelfde gebleven. Maarja, directeur die praktisch recht uit het leger komt en beetje tiran wilt komen spelen, met zijn sergeantje naast hem.

Wie verzint er nu idiote regels als "binnen een straal van 50m van de schoolpoort mag je niet blijven stilstaan" (de bussen stoppen trouwens op 10m van de schoolpoort, dus daar mag je dan in theorie niet op wachten), na het tweede belsignaal moet er gezwegen worden. Doe je dat niet, mag je 5 minuten langer blijven staan en wordt je gestraft. 5de en 6de-jaars mogen na het belsignaal rechtstreeks naar de klas. Alleen in TSO en BSO niet, daar moeten de 5dejaars nog braafjes in rij gaan wachten op de speelplaats. We krijgen maximum 2u studie, want we hebben ook recht op les en 2u studie is teveel. Krijgen de studie ook in de klassen en niet, zoals gewoonlijk de voorbije jaren, in de eetzaal." En de leerlingenraad heeft ook niets meer te zeggen. Fantastische nieuwe directie ::)

Ferrari 2010

Zijn inderdaad ee zootje idiote regels. Nu, studie in de klas ipv in de refter is wel meestal zo bij ons, maar ik heb dat dan ook liever zo.

Maar als ik die regels zie :o :o
Een die zelf een beetje sclechte schooltijd heeft gehad ofzo zeker? ::) ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Dat de leerlingenraad niks te zeggen heeft is niks hé, die doen toch niks en als ze iets doen is het één of andere onnozele actie. ::)

Doefie

Citaat van: Jasper op 05 september 2005 - 18:01:04
Dat de leerlingenraad niks te zeggen heeft is niks hé, die doen toch niks en als ze iets doen is het één of andere onnozele actie. ::)

Leerlingenraad heeft bij ons altijd goed gedraaid. Hebben vorig jaar voor de 10de verjaardag van de school een 'concert' georganiseerd (met drie groepen, drie uur lang), enkel op organisatie van de leerlingenraad, niet door de school zelf. Broodjesverkoop tijdens de middag ligt grotendeels in handen van de leerlingenraad, draait erg goed. Zij hebben er ook voor gezorgd dat we de gsm en mp3-speler/discman mogen gebruiken tijdens de speeltijd (niet tijdens de lesuren, wat normaal is). Kortom, het werkt wel degelijk goed bij ons, alleen wordt dat nu gewoon ingebonden door een of andere idioot die aankomt en denkt alles te kunnen veranderen. Het was goed vorig jaar en de jaren voordien, en dat is nu allemaal om zeep geholpen...


Ferrari 2010

kan je wel zeggen, zéééér onzinnig ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle


Jasper

Inderdaad, compleet onzinnig.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.