Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Supermariobros

Voor diegenen die morgen naar school moeten: Doe het goed hé dit jaar, en niet getreurd: binnen 10 maand is het alweer grote vakantie  :D ;D :D ;D :D ;D

Ferrari 2010

#1171
jaah, lacht maar gij. Maar ik pak u wel terug zenne >:( Be prepared!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Citaat van: Schumi 2005 op 31 augustus 2005 - 18:39:03
jaah, lacht maar gij. Maar ik pak u wel terug zenne >:( Be prepaired

Hoog tijd voor school  ;).

Eindelijk terug volwassen berichten op het forum  :D.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Ik haat het wanneer topics gesloten worden, ik wou net alpinestar vergelijken met een bosmarmot, ...daar gaat mijn moment de gloire.


Ferrari 2010

kan je misschien binnenkort in het woordspelletje "alpinestar" zetten als er iets eindigt op een b, heb je toch nog een beteje glorie :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Supermariobros op 31 augustus 2005 - 18:37:40
Voor diegenen die morgen naar school moeten: Doe het goed hé dit jaar, en niet getreurd: binnen 10 maand is het alweer grote vakantie  :D ;D :D ;D :D ;D

Bwa, 2 jaar meer of minder (correctie ... minstens 2 jaar) maakt nu niet zoveel uit he ... :(

Jasper


Supermariobros


Rippie

Heerlijk, pas over een week naar school...  ::)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Jasper

Citaat van: Supermariobros op 01 september 2005 - 10:38:51
Citaat van: Jasper op 01 september 2005 - 10:30:29
Straks naar school... :(

Amuseer je ;)
Tja, 't is alleen om te horen wie je titularis is en om je boeken te gaan halen. Maar morgen moet ik opstaan om 7.20u. :-\

Tim C

Gisteren op het nieuws:

"Aan de Scheldekaai in Antwerpen is een lijk uit het water gevist. De man was gekneveled aan handen en voeten. De politie onderzoekt nog of het om zelfdoding of moord gaat."

Ferrari 2010

#1182
Citaat van: Jasper op 01 september 2005 - 10:53:57
Citaat van: Supermariobros op 01 september 2005 - 10:38:51
Citaat van: Jasper op 01 september 2005 - 10:30:29
Straks naar school... :(

Amuseer je ;)
Tja, 't is alleen om te horen wie je titularis is en om je boeken te gaan halen. Maar morgen moet ik opstaan om 7.20u. :-\
Jij hebt geluk, ik moest vandaag hel de voormiddag. Eerste 2 uur voor de boeken en uurrooster etc. en de volgende 2 uren waren al lesuren (welmeerendeel kennismaking uiteraard). Ik heb er dus al 4 uur opzitten. Morgen maar 7 uur les gelukkig, allen raar dat onze LO een uur voor en een uur na de middag valt :-\


Citaat van: Tim C op 01 september 2005 - 12:04:00
Gisteren op het nieuws:

"Aan de Scheldekaai in Antwerpen is een lijk uit het water gevist. De man was gekneveled aan handen en voeten. De politie onderzoekt nog of het om zelfdoding of moord gaat."
achten die het dan mogelijk jezelf aan handen en voeten te knevelen en vervolgens ongemerkt naar de schelde te springen?  :-\ :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Wij hebben echt een raaaaaare lessenrooster.

Maandag: van 9.20u tot 16.30u
Dinsdag: van 8.30u tot 16.30u
Woensdag: van 8.30u tot 12.00u
Donderdag: van 8.30u tot 15.40u (buiten woensdag de enige gewone dag van de week)
Vrijdag: van 9.20u tot 16.30u

Ferrari 2010

amai jullie hebben soms weinig les :o
zowel maandag als donderdag en vrijdag een korte dag.
Wij hebben altijd 8 uur, behalve op vrijdag 7, op woensdag 4 en op maandag 10 (omdat ik een extra cursus bedrijfsbeheer volg)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.