Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 29 juli 2005 - 21:13:09
Zoals gekweekte zalm zeker, met andere woorden je proeft niet veel verschil, ik vind gekweekte zalm zelfs lekkerder dan wilde maar dat zie ik met mosselen niet gebeuren.

Het was weer lekker btw maar er waren niet genoeg frieten.
uhum, 21 grote patatten en nog niet toekomen?  :-\ Wat noem jij dan een grote patat? Eén die net iets groter is dan een zetpatat ofzo?  :-\ Of, een andere mogelijkheid, misschien zijn jullie met 20 thuis...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Met vijf thuis, maar ons mama eet niet zo veel. Ja grote patatten, wat zijn dat, fritters hé. Maar ons mama zei da 't kleiner waren dan anders. Daarom dat er niet genoeg waren waarschijnlijk.

Ferrari 2010

Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.
::) ::) ::) ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Yup, heel F1Pits lag een paar minuten plat.

razzle_dazzle

Synoniem: woord dat je gebruikt als je het woord waar je eerst aan dacht niet kunt spellen

Jasper

Zeker zeker. Of niet kunt uitspreken, dan denk ik vooral aan:



Porky Pig, het stotterende varkentje van de Looney Tunes, hilarisch. ;D

Jasper

We hebben momenteel toch een paar honderd pruimen uit eigen tuin in de keuken liggen en er hangen er nog veel aan den boom en er is toch al zeker een volle emmer naar andere mensen gegaan. Man man man dat wordt een hele maand diarree denk ik ;D ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 01 augustus 2005 - 14:23:29
We hebben momenteel toch een paar honderd pruimen uit eigen tuin in de keuken liggen en er hangen er nog veel aan den boom en er is toch al zeker een volle emmer naar andere mensen gegaan. Man man man dat wordt een hele maand diarree denk ik ;D ;D
Grote of kleine pruimen? De klentjes zijn bij ons al 2 weken vol, emmers zitten plukken, met de ladder in de boom tot ek door de takken zakte, kdenk dat het er zeker 2000 waren. En het was niet eens een topjaar, 2 jaar geleden waren er nog veel meer, een kant hong amper iets aan dees jaar. En das dan maar 1 boom.
En onze pa maar confituur maken, jawadde, die komt ook toe vor de rest vant jaar  ;D ;D ;D
Mar grote pruimen hemme we der mar een paar, di hemmek gelukkig ni zo graag  ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper


Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 01 augustus 2005 - 22:21:24
2000??!??!??
jups, maar van die pruimpkes met diameter 1,5cm hé, ni van die groten  ;) ;D ;D ;D
is ff uitrekenen hoeveel het er kunnen zijn hé, die bak vol.
straal 15, hoogte 20cm. Inhoud is: 706,5*20=14130cm².
1 pruimpje neemt ongeveer in, om makkelijk te rekenen lucht errond erbij: 2cm²
Dat maakt 7056 pruimpjes in die bak  :o :o :o :o
Heb ik een fout gemaakt of kunnen er echt zoveel in die bak?  :-[ Dat is iets te veel van het goede  :-\


Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Het volume van 1 pruimpje is al 4/3*pi*0.75²=2.356...cm³ maar als je een diameter van 1.5cm hebt is het natuurlijk duidelijk dat één pruim 1.5³cm³=3.375cm³ inneemt. En anderhalve centimeter voor een pruim, weet je wel hoe klein dat is? Ik neem aan dat dat een klein beetje overdreven is. ;)

razzle_dazzle

Volgens mij zijn dat braambessen in de plaats van pruimen  :D...

Jasper


razzle_dazzle

Ik wil gewoon het laatste woord hebben.