Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2002 op 31 maart 2005 - 09:18:34
Citaat van: Supermariobros op 31 maart 2005 - 09:15:12
Moet je nu zien, ik ben hier van allemaal het meeste aanwezig op het forum;
Krijg Ik daar geen prijs voor?  :D ;)
nene, enkel degene die hier het 5de meest on-line is krijgt een hele dure prijs van degene die hier het meeste aanwezig is.


Ok, als beloning mag je vanaf morgen een weekje naar Centre Parcs

Ferrari 2010

dat mocht ik sowieso al, en niemand zou me kunnen tegenhouden. Of was je dat anders van zin?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2002 op 31 maart 2005 - 09:26:39
dat mocht ik sowieso al, en niemand zou me kunnen tegenhouden. Of was je dat anders van zin?

Zo onmenselijk ben ik niet of wat dacht je? Geniet maar van je weekje vakantie en zorg ervoor dat ik geen klachten hoor  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 31 maart 2005 - 09:32:33
Citaat van: Schumi 2002 op 31 maart 2005 - 09:26:39
dat mocht ik sowieso al, en niemand zou me kunnen tegenhouden. Of was je dat anders van zin?

Zo onmenselijk ben ik niet of wat dacht je? Geniet maar van je weekje vakantie en zorg ervoor dat ik geen klachten hoor  ;)
kzal er zeker van genieten, met de gedachte dat al die hollandse kinderen nog achter de banken zitten weet ik nu al dat het er niet overdruk zal zijn, zoveelste beter dus  8) 8)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Schumi 2002 op 31 maart 2005 - 09:18:34
Citaat van: Supermariobros op 31 maart 2005 - 09:15:12
Moet je nu zien, ik ben hier van allemaal het meeste aanwezig op het forum;
Krijg Ik daar geen prijs voor?  :D ;)
nene, enkel degene die hier het 5de meest on-line is krijgt een hele dure prijs van degene die hier het meeste aanwezig is.
Behalve als de bevoordeelde persoon een fan is van een team dat rijdt in rode outfit en met reclame voor Marlboro.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 31 maart 2005 - 16:35:19
Citaat van: Schumi 2002 op 31 maart 2005 - 09:18:34
Citaat van: Supermariobros op 31 maart 2005 - 09:15:12
Moet je nu zien, ik ben hier van allemaal het meeste aanwezig op het forum;
Krijg Ik daar geen prijs voor?  :D ;)
nene, enkel degene die hier het 5de meest on-line is krijgt een hele dure prijs van degene die hier het meeste aanwezig is.
Behalve als de bevoordeelde persoon een fan is van een team dat rijdt in rode outfit en met reclame voor Marlboro.
Dus jij bent uitgesloten. Voor zover ik weet rijdt McLaren in een rode wagen met Marlboro derop. Kweet et, ik ben nog van den ouwen stempel  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racegirl

Tis vakantie en ik heb griep  :(

Onzinniger kan het niet!!!  >:(
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Doefie

Citaat van: Racegirl op 31 maart 2005 - 20:33:58
Tis vakantie en ik heb griep  :(

Onzinniger kan het niet!!!  >:(

Veel beterschap gewenst ... ik had griep tijdens de examens, kan tijdens mijn vakantie gaan studeren  :( :'(

Ferrari 2010

mannekes, houd u goed hier, ik gaan een weekske genieten, tot volgende vrijdag/zaterdag dan maar hé  ;D Verzorgt elkaar hier goed en zorg dat het forum nog bestaat als ik terugkom hé, maar daar zullend e redactieleden wel voor zorgen zeker  ;) ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2002 op 01 april 2005 - 08:49:08
mannekes, houd u goed hier, ik gaan een weekske genieten, tot volgende vrijdag/zaterdag dan maar hé  ;D Verzorgt elkaar hier goed en zorg dat het forum nog bestaat als ik terugkom hé, maar daar zullend e redactieleden wel voor zorgen zeker  ;) ;D ;D

Prettige vakantie en amuseer je  :)

Jasper

Citaat van: Schumi 2002 op 31 maart 2005 - 18:54:12
Citaat van: Jasper op 31 maart 2005 - 16:35:19
Citaat van: Schumi 2002 op 31 maart 2005 - 09:18:34
Citaat van: Supermariobros op 31 maart 2005 - 09:15:12
Moet je nu zien, ik ben hier van allemaal het meeste aanwezig op het forum;
Krijg Ik daar geen prijs voor?  :D ;)
nene, enkel degene die hier het 5de meest on-line is krijgt een hele dure prijs van degene die hier het meeste aanwezig is.
Behalve als de bevoordeelde persoon een fan is van een team dat rijdt in rode outfit en met reclame voor Marlboro.
Dus jij bent uitgesloten. Voor zover ik weet rijdt McLaren in een rode wagen met Marlboro derop. Kweet et, ik ben nog van den ouwen stempel ;)
Dan weet gij verkeerd, des te erger de teleurstelling wanneer blijkt da ge ni wint, mhuahahah!
Maja meneer is gaan lopen nu kan em dit ni leze :(

Jasper

#791
En dit is dan mijn 6000ste bericht![/glow][/font][/color][/b]
:D :D :D :D :D

Lender

Overlaatst mijn 1000e bericht  ;D
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Jasper

Ik heb gisteren een foto van Lender gevonden. Heb hem maar meteen als m'n avatar gezet.

*duikt onder tafel*

Jasper

Eric heeft Alan opgegeten. :( Alans laatste bericht dateert van 23 maart, de laatste keer dat hij inlogde was de 31ste maart. Als 't maar lekker was he. :(