Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Racegirl

In mei leggen alle konijnen een ei!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Ferrari 2010

Citaat van: Racegirl op 29 maart 2005 - 13:58:24
In mei leggen alle konijnen een ei!
Aah, daarom dat er altijd eieren in ons kippenhok liggen. Ik dacht al, sinds wanneer leggen kippen eieren?!?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ramses

Tiens, mijn konijnen leggen zo iets bruins... Aaah dus dat zijn eieren?! Njammie

Ferrari 2010

Citaat van: Ramses op 29 maart 2005 - 22:21:30
Tiens, mijn konijnen leggen zo iets bruins... Aaah dus dat zijn eieren?! Njammie
jaja, dat zijn konijneneieren. Je moet die snel opeten, of ze zijn er zelf mee weg!! (en dat laatste is geen grapje) Vooral die zowat loperige mislukte eitjes moet je direct proberen op te drinken, hmmmmmmm, lekker warm...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Zijn er meer mensen waarbij MSN raar doet? Net had ik er nog 44 online of zoiets en nu nog 8 ???

Ferrari 2010

Citaat van: Daan op 30 maart 2005 - 20:47:50
Zijn er meer mensen waarbij MSN raar doet? Net had ik er nog 44 online of zoiets en nu nog 8 ???
jep, ik was ineens off-line. Ik krijg me niet meer aangemeld. Nu (een half uur later) heeft men broer het ook zitten. En we krijgen ons maar niet aangemeld  :'( :'( :'(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Er heeft zich ook niemand meer aangemeld sinds die tijd.. Ik ben nog steeds online, maar krijg met niemand contact :(

Ferrari 2010

Citaat van: Daan op 30 maart 2005 - 20:52:28
Er heeft zich ook niemand meer aangemeld sinds die tijd.. Ik ben nog steeds online, maar krijg met niemand contact :(
ik geraak er gewoon niet meer in, hoevaak ik het ook probeer. En het ligt niet aan het type verbinding, want dan had ik en men broer er tegelijk afgelegen. 9 kansen op 10 lig je er zodadelijk ook af  ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Haha nog steeds niet, ik ga zelf maar want er zegt toch niemand iets, ook al praat ik tegen hun :P

daan

#759
Krijg me idd niet meer aangemeld. Waarom ligt ie nu precies vanavond plat als ik een werkstuk moet maken met een klasgenoot.. Hmm moet ik daar nu nog heen ???

EDIT: zo vriendloos heb ik me nog nooit gevoeld op msn, er zijn precies 0 mensen online ???

Racegirl

Ik geraak ook niet op msn  :'( :'( :'(
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Racegirl

Citaat van: Daan op 30 maart 2005 - 21:06:23

EDIT: zo vriendloos heb ik me nog nooit gevoeld op msn, er zijn precies 0 mensen online ???

Gelukkig heb ik mijn F1pits vriendjes nog  ;)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

daan

:) Gaan we verder praten over het forum :P
maar zal zo naar beneden moeten, jarige dus..

Racegirl

Citaat van: Daan op 30 maart 2005 - 21:30:23
maar zal zo naar beneden moeten, jarige dus..

Laat me nu toch niet alleeeeeeeeeeeen  ;)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

daan

Omdat je het zo lief vraagt ;) Heb nu wel tijd voor allerlei dingen die ik normaal nooit zou doen. :)