Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Jasper

En was het rapport ook onzinnig? :P ;)

dj Peter

Dir bitst nin hittentit ip inzen iti gidimme

Jasper

Urbain gezien gisteren? :) "Pa, zie is wat da kik in onzen hof heb gevonde!"

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 26 maart 2005 - 11:54:20
Urbain gezien gisteren? :) "Pa, zie is wat da kik in onzen hof heb gevonde!"

ne bumper  :D

Jasper

Die Urbanus, die past toch wel echt in dit topic hé. Prachtige komiek, en die schaamt zich ook voor niks he. ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 26 maart 2005 - 12:05:05
Die Urbanus, die past toch wel echt in dit topic hé. Prachtige komiek, en die schaamt zich ook voor niks he. ;D
kheb het gisteren gemist, maar verleden week hebbek et gezien. Da gaat volgens mij een leuk serieke worden!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Schumi 2002 op 26 maart 2005 - 12:13:47
Citaat van: Jasper op 26 maart 2005 - 12:05:05
Die Urbanus, die past toch wel echt in dit topic hé. Prachtige komiek, en die schaamt zich ook voor niks he. ;D
kheb het gisteren gemist, maar verleden week hebbek et gezien. Da gaat volgens mij een leuk serieke worden!!!

Jammer genoeg zijn er maar 7 afleveringen en er zijn er al 2 gepasseerd.

Jasper

De eerste was wel beter dan die van gisteren. "Josefientje, deze nacht is de aarde scheefgezakt, en vanaf nu ligt de school daar!" ;D ;D ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 26 maart 2005 - 12:18:38
De eerste was wel beter dan die van gisteren. "Josefientje, deze nacht is de aarde scheefgezakt, en vanaf nu ligt de school daar!" ;D ;D ;D
Paaa, das et asielcentrum (of zoiet)  ;D ;D

En dan zen bio-klok die verkeerd staat. Een ei op zenne kop waardoor dat em wakker wordt, een iets te groot badpak  ;D ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Jasper op 25 maart 2005 - 21:14:31
En was het rapport ook onzinnig? :P ;)

3 buizen op mijn examens, 1 in totaal over de twee tromesters ... valt nog goed mee vind ik.

Jasper

De paashaas en de paasklokken hebben hard moeten werken vandaag. Door het zomeruur as de nacht een uur korter en dus hadden ze minder tijd om alle eitjes te bezorgen. Mijn bestelling is toch op tijd aangekomen.

Het probleem is dat ze DHL niet kunnen inschakelen: zij maken teveel nachtlawaai. ;D

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 27 maart 2005 - 10:51:47
De paashaas en de paasklokken hebben hard moeten werken vandaag. Door het zomeruur as de nacht een uur korter en dus hadden ze minder tijd om alle eitjes te bezorgen. Mijn bestelling is toch op tijd aangekomen.

Het probleem is dat ze DHL niet kunnen inschakelen: zij maken teveel nachtlawaai. ;D

Bij mij zijn ze nog niet geweest, zou het slechte weer er voor iets tussen zitten?  :-\

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 27 maart 2005 - 11:02:15
Citaat van: Jasper op 27 maart 2005 - 10:51:47
De paashaas en de paasklokken hebben hard moeten werken vandaag. Door het zomeruur as de nacht een uur korter en dus hadden ze minder tijd om alle eitjes te bezorgen. Mijn bestelling is toch op tijd aangekomen.

Het probleem is dat ze DHL niet kunnen inschakelen: zij maken teveel nachtlawaai. ;D

Bij mij zijn ze nog niet geweest, zou het slechte weer er voor iets tussen zitten?  :-\
Bij mij ook nog niet  :'( :'( :'( :'( :'(
Ben ik nu echt zo stout geweest afgelopen paasjaar?  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Scuderia Ferrari

Het konijn van mijn ouders haat pasen.

Ferrari 2010

Citaat van: Scuderia Ferrari op 27 maart 2005 - 13:27:18
Het konijn van mijn ouders haat pasen.
die 2 van mij merken der niks van hoor, die beseffen niet eens dat het zondag is. Het enige wat die snappen is wanneer het nieuwjaar is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.